Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
175 000,00 UAH
UA-2020-07-14-002525-c 571bc593c5c640f792b71e3ba657f6db
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бут Людмила Миколаївна

+380456751674 raykab@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області
Код ЄДРПОУ: 05408361
Місцезнаходження: 08440, Україна , Київська обл., Переяслав-Хмельницький р-н, с.Велика Каратуль,вул.Сахна, 22-А
Контактна особа: Бут Людмила Миколаївна
+380456751674
raykab@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 11:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 11:29
Початок аукціону: 24 липня 2020 14:57
Очікувана вартість: 175 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, м. Переяслав, вул. Б.Хмельницького 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 11:25
оголошення ноутбукновий.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно ПЗ
Дата подання: 14 липня 2020 15:39
Дата відповіді: 16 липня 2020 08:31
Шановний, Замовнику. Про яке саме ПЗ йдеться мова? windows-pro чи windows-home?
Відповідь: Доброго дня. система Windows 10 Pro . Дякую.
Windows 10
Дата подання: 14 липня 2020 21:33
Дата відповіді: 16 липня 2020 08:37
В останній час, у сфері державних закупівель побільшало випадків придбання ноутбуків на яких відсутня встановлена САМЕ ВИРОБНИКОМ операційна система Windows, та разом з тим дані ноутбуки пропонуються учасниками із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows 10 типу OEM із сертифікатами автентичності, які виявилися нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Для боротьби з подібним явищем корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) зокрема для виробників ноутбуків (https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hardware/manufacture/desktop/oem-activation-3). Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає додатковий спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник ноутбуків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Так як предметом даної закупівлі є ноутбуки з попередньо встановленим програмним забезпеченням Microsoft® Windows® 10 , для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, просимо Вас тендерною документацією вимагати від учасників постачання ноутбуків із встановленою виробником (а не самим учасником) операційною системою Windows® 10 ! Замовник за результатами аналізу відкритих джерел інформації може дійти висновку, що зазначену технологію активації використовують усі виробники ноутбуків - HP, Dell, Lenovo, ASUS та інші. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статтях 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана технологія активації інсталюється, безпосередньо, виробником обладнання, тому її наявність гарантує Замовнику походження та легальність операційної системи. В свою чергу, одним із способів перевірки Замовником наявності або відсутності операційної системи Windows встановленої саме виробником ноутбука є його модель та партійний номер передбачений виробником у заводській комплектації. Враховуючи дану інформацію для уникнення можливих юридичних наслідків даної закупівлі просимо доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Операційна система Windows® 10 повинна бути встановлена виробником ноутбука. Для підтвердження даної інформації учасник зазначає модель та партійний номер ноутбука". Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно тендерної документації 9.7. Товар, що постачається, повинен бути новим та мати необхідні копії сертифікатів якості виробника товару та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб.
Тендер
Дата подання: 15 липня 2020 22:20
Дата відповіді: 16 липня 2020 08:34
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Поставка, монтаж, введення в експлуатацію за рахунок постачальника
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 115 185,00
UAH з ПДВ
115 185,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лісовенко Руслан Миколайович 147 000,00
UAH з ПДВ
146 125,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 148 680,00
UAH з ПДВ
146 929,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 154 694,40
UAH з ПДВ
154 694,40
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 168 279,72
UAH з ПДВ
168 279,72
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Неділько Іван Степанович 175 000,00
UAH з ПДВ
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 10:45
Електронний підпис
23 липня 2020 10:45
Статут Компаком 2000.pdf
23 липня 2020 10:45
Досвід2000.rar
23 липня 2020 10:45
Гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 10:45
Виписка держреєстру.pdf
23 липня 2020 10:45
Certificate-182872.jpg
23 липня 2020 10:44
Certificate-182872 (1).jpg
23 липня 2020 10:44
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

Публічні документи

22 липня 2020 23:49
Електронний підпис
22 липня 2020 23:48
9.5. Копія Статуту.pdf
22 липня 2020 23:48
пропозиція.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 18:01
Електронний підпис
21 липня 2020 17:32
Електронний підпис
21 липня 2020 17:31
Проект договору.pdf
21 липня 2020 17:31
Відгук.pdf
21 липня 2020 17:31
Витяг з ЄДР 10.03.2020.pdf
21 липня 2020 17:30
Пропозиція.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 11:49
Цінова пропозиція.pdf
22 липня 2020 11:49
Лист.pdf
22 липня 2020 11:49
Лист відгук.pdf
22 липня 2020 11:49
Проєкт договору.pdf
22 липня 2020 11:49
Договір.pdf
22 липня 2020 11:48
Декларація.pdf
22 липня 2020 11:48
Висновок СЄС.pdf
22 липня 2020 11:48
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ФОП Лісовенко Руслан Миколайович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

ФОП Неділько Іван Степанович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 115 185,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 10:52

Документи

27 липня 2020 10:36
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
115 185,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 липня 2020 10:36
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 10:25
угод115185.PDF зміни до договору
03 листопада 2020 10:24
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 10:22
договір укладений
04 серпня 2020 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розторження договору у звязку з неможливыстю виконання
Номер договору про закупівлю: 113/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML