Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво водопроводу в смт.Вовковинці Деражнянського району Хмельницької області.
Очікувана вартість
24 587 126,03 UAH
UA-2020-07-14-002261-b 16b1f472f4b949a0a9516a02af46af3e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Веселовський

380677432815 ole1609@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вовковинецька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04406222
Вебсайт: http://vovkovynecka-gromada.gov.ua
Місцезнаходження: 32223, Україна , Хмельницька обл., Вовковинці, Миру 24
Контактна особа: Олег Веселовський
380677432815
ole1609@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 12:09
Очікувана вартість: 24 587 126,03 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 122 935,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Нове будівництво , обсяг фінансування на початок робіт в 2020 р. 300 тис.грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28847 метри
Будівництво водопроводу в смт.Вовковинці Деражнянського району Хмельницької області.
Код ДК 021:2015-45231000-5 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020  —  29 грудня 2021
ДК 021:2015: 45231000-5 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 30 банківських днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 15 липня 2020 11:46
Дата відповіді: 17 липня 2020 09:19
Доброго дня! В додатку №1 тендерної документації вказано відомість обсягів робіт, які необхідно виконати, проте не враховані матеріали та обладнання (характеристики) необхідні для виконання даного проєкту. Просимо доповнити технічне завдання переліком необхідних матеріалів та обладнання для коректного визначення ціни пропозиції.
Відповідь: Шановний учасник. Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає вичерпний перелік відомостей які вказуються Замовником у тендерній документації. Зокрема, п.3 ч.2 ст.22 Закону вказано «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону». Так, додатком 1 до тендерної документації визначено усі необхідні характеристики предмета закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що при складані кошторису який вимагається надати у складі тендерної пропозиції, програма складання кошторисів автоматично підраховує необхідну кількість матеріалів, механізмів та ін. ресурсів необхідних для виконання робіт. Також зазначаємо, що відповідно п.7 технічного завдання «Повсюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентними матеріалами, виробами, обладнанням вважаються такі, що відповідають технічним та технологічним характеристикам матеріалів, виробів, обладнання, що передбачені технічними вимогами.»
Технічне завдання
Дата подання: 16 липня 2020 15:41
Дата відповіді: 17 липня 2020 10:23
Для правильного розрахунку тендерної пропозиції надайте підсумкову відомість ресурсів.
Відповідь: Шановний учасник. Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає вичерпний перелік відомостей які вказуються Замовником у тендерній документації. Зокрема, п.3 ч.2 ст.22 Закону вказано «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону». Так, додатком 1 до тендерної документації визначено усі необхідні характеристики предмета закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що при складані кошторису який вимагається надати у складі тендерної пропозиції, програма складання кошторисів автоматично підраховує необхідну кількість матеріалів, механізмів та ін. ресурсів необхідних для виконання робіт. Також зазначаємо, що відповідно п.7 технічного завдання «Повсюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентними матеріалами, виробами, обладнанням вважаються такі, що відповідають технічним та технологічним характеристикам матеріалів, виробів, обладнання, що передбачені технічними вимогами.»
Уточнення тендерної документації замовника
Дата подання: 17 липня 2020 11:17
Дата відповіді: 20 липня 2020 21:25
Замовник надає відповіді стосовно складу та змісту технічного завдання, посилаючись на низку статей Закону «Про публічні закупівлі», але відповіді не інформативні. Просимо пояснення як розділити кількість метрів погонних труб за діаметрами І черга будівництва Розділ 3. Водопровід п. 18 "Укладання трубопроводів із поліетиленових труб діаметром 50 мм, 40мм, 32мм з гідравличним випробуванням (за винятком 101м, що протягуються у футляри)". Тобто скільки метрів труби діаметром 50мм, скільки метрів труби діаметром 40мм, скільки метрів труби діаметром 32мм. При складанні кошторису програма складання кошторисів автоматично не підраховує необхідну кількість матеріалів по діаметрам. Це ж стосується п.21 та 22 цього розділу. (не розділено по діаметрам кількість і вид фасонних частин: відводів, колін, патрубків, переходів діаметром до 110 мм. п.33 Який діаметр колодязів і який їх одиничний об*єм? Не вказано кількість колодязів, щоб розрахувати кількість люків і т.д. п.35 яка марка насоса? Неможливо визначити ціну без вказання технічних характеристик насоса. п.36 які технічні харакетристики шафи? п.44 які технічні харакетристики провода? п.3 та п.4 між собою не пов*язані і скоріше за все містять помилку. Ці питання стосуються відповідних видів робіт інших черг будівництва з 2 по 7 черги. Навіть оприлюднення відомості ресурсів не надасть повної інформації для вірного складання кошторису. Тому просимо замовника з метою повноцінного інформування всіх учасників щодо складу робіт та матеріальних ресурсів оприлюднити інформаційну модель кошторису ims програми складання кошторисів. який затверджений до виконання і пройшов відповідну експертизу. Це дозволить досягти рівності всіх учасників торгів. Якщо замовник не погоджується надати модель кошторису ims , тоді очікуємо грунтовних відповідей на наші питання по всім пунктам з вказанням кількості труб за діаметрами і товщинами, фасонних частин за діаметрами, технічних характеристик насосів, водомірів, фільтрів, проводів, шаф електричних і т.д.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ваші зауваження прийнято до уваги. До технічного завдання будуть внесені відповідні зміни у вигляді відомості ресурсів
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000041 ● 8122274fa7d94407b08268076972d5ce
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 14:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
17.07.2020 45
Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 17.07.2020 № 45
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-07-14-002261-b 14.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Шинкаренко Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Протокол тендерного комітету № 11 від 27 липня 2020 р. на виконання зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Держаудитслужби у Хмельницькій обл. Відмінити процедуру закупівлі Будівництво водопроводу в смт.Вовковинці Деражнянського району Хмельницької області. Код ДК 021:2015-45231000-5 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»код оголошення UA-2020-07-14-002261-b замовник відміняє торги у звязку з неможливостю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень ( протокол додається ), які неможливо усунути.

2020-07-27 11:22:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (У річному плані у пункті 10 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» зазначено – серпень 2020, що не відповідає оголошеній Замовником у липні 2020 року процедурі закупівлі У річному плані звідсутня інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету. В оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (У річному плані у пункті 10 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» зазначено – серпень 2020, що не відповідає оголошеній Замовником у липні 2020 року процедурі закупівлі У річному плані звідсутня інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету. В оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником оприлюднено рішення про відміну тендеру на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, (протокол від 27.07.2020 №11).

2020-07-28 09:04:08

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 27 липня 2020 11:09
Кінець періоду оскарження: 07 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 07 серпня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: при поданні річного плану у пункті 10 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» зазначено – серпень 2020, що не відповідає оголошеній у липні 2020 року процедурі закупівлі та є порушенням вимог частини першої статті 4 Закону. Відповідно до абзаців другого та третього частини першої статті 4 Закону річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Таким чином, оскільки відповідно до статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, складання річного плану та внесення до нього змін (в тому числі орієнтовного початку проведення процедури закупівлі) є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню. Крім того у річному плані відсутня інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету