Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту та технічного обслуговування кондиціонерів
Очікувана вартість
34 000,00 UAH
UA-2020-07-14-001799-c 8de5aecd60744e779259d00b557c625c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Анисимова

+380501600230
+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дніпропетровської дирекції
Код ЄДРПОУ: 25771603
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 62
Контактна особа: Олена Анисимова
+380501600230,+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 14:14
Очікувана вартість: 34 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,03%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта", 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Дніпропетровської дирекції, 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 62. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 25771603. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту та технічного обслуговування кондиціонерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Дніпропетровська область, об’єкти , поштового зв’язку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020  —  30 вересня 2020
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Всі суми, що підлягають сплаті за цим Договором, сплачуються в безготівковій формі на рахунок Виконавця по факту надання Послуг протягом десяти банківських днів з дати підпису актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) уповноваженими особами Сторін. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 10:43
Proekt dohovoru (do publikatsii) (1).zip
14 липня 2020 10:43
Tenderna dokumentatsiia.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД" 33 264,00
UAH з ПДВ
32 148,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКОМ ГРУП" 33 960,00
UAH з ПДВ
32 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРА КОМ" 33 996,00
UAH з ПДВ
33 296,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:18
Електронний підпис
10 серпня 2020 13:44
Цінова пропозиція ДД.pdf
03 серпня 2020 13:47
Електронний підпис
03 серпня 2020 13:46
Лист-відгук Укренерго.pdf
30 липня 2020 16:56
Електронний підпис

Публічні документи

30 липня 2020 13:23
Електронний підпис
30 липня 2020 12:36
Укрпошта ЮТБ.rar

Публічні документи

30 липня 2020 17:15
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКОМ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРА КОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД"
#13715373
Переможець 32 148,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 11:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 10:48

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник надсилає учаснику ТОВ фірма "Норд" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Під час розгляду Вашої пропозиції було виявлено невідповідність у наданих документах. Відповідно до п.п. 1.2 Додатку 1 Тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції щонайменше один позитивний лист-відгук від контрагента (ів), зазначених у довідці про виконання аналогічного договору, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. (надається щодо договору зазначеного у довідці за п. 1.1 цього Додатку). Цього листа-відгуку не надано. Надані копії договорів з Укренерго та Укрзалізницєю, копії актів виконаних робіт», але вони не підтверджують якісне виконання договорів З метою усунення виявлених невідповідностей, прошу надати зазначений лист-відгук. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД"
#13715373
32 148,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 15:26
договір з додатком.pdf укладений
21 серпня 2020 15:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 30 вересня 2020
Сума оплати за договором: 28 134,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 689,00 UAH)