Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний (середній) ремонт вул. Оноре де Бальзака (від вул. Теодора Драйзера до вул. Карла Маркса)
Очікувана вартість
735 000,00 UAH
UA-2020-07-14-001260-a 14c048542fbe4ab89f7b05a6d68512af
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мелешко Юлія Миколаївна

+380638096443 sheudecn_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва
Код ЄДРПОУ: 04590234
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Закревського, 29
Контактна особа: Мелешко Юлія Миколаївна
+380638096443
sheudecn_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 13:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 13:53
Очікувана вартість: 735 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Поточний (середній) ремонт вул. Оноре де Бальзака (від вул. Теодора Драйзера до вул. Карла Маркса)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Оноре де Бальзака (від вул. Теодора Драйзера до вул. Карла Маркса)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне автотранспортне підприємство №273904 КАТП - 273904 726 886,90
UAH з ПДВ
726 886,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 11:30
Електронний підпис
22 липня 2020 10:40
18. Гарантійний лист .pdf
22 липня 2020 10:40
17. Довідка 3 зміни .pdf
22 липня 2020 10:39
11. Проект договору .pdf
22 липня 2020 10:39
8.1. Дефектний акт.pdf
22 липня 2020 10:39
3. Витяг з ЄДР .pdf
22 липня 2020 10:39
6. Довідка Ст.17 .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне автотранспортне підприємство №273904 КАТП - 273904

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне автотранспортне підприємство №273904 КАТП - 273904
#05433011
Переможець 726 886,90
UAH з ПДВ
28 липня 2020 11:03

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне автотранспортне підприємство №273904 КАТП - 273904
#05433011
726 886,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 13:49
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 10:56
Угода 1 про розірвання договору від 07.09.2020.PDF зміни до договору
08 вересня 2020 10:44
Договір про закупівлю (ремонт Бальзака).PDF укладений
05 серпня 2020 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з недоліками проведення публічної закупівлі та відсутності можливості їх усунення, на підставі статті 651 Цивільного кодексу та пункту 15.1 Договору.
Номер договору про закупівлю: 129-08/20С
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з недоліками проведення публічної закупівлі та відсутності можливості їх усунення.