Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
732,50 UAH
UA-2020-07-14-000402-c 16a1c3decb33418687b319a34b0091ab
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Бойко

+380673065260 oksanamoz1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти Липовецького району"
Код ЄДРПОУ: 41861724
Місцезнаходження: 22500, Україна , Вінницька обл., м. Липовець, вул. Героїв Майдану, 4
Контактна особа: Олена Бойко
+380673065260
oksanamoz1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Скоби для степлера №24/6(Мідні скоби для степлера №24/6 в картонній упаковці. В упаковці 1000 шт.) - 26уп.; Степлер №24/6(Металевий корпус. Прорезинене покриття основи підошви.Скріплює не менше 20 аркушів паперу (80 г/м2). Скоби, що використовуються: №24/6, Тип скріплення: закритий) - 1шт.; Дирокол (пластиковий діркопробивач з металевою базою.Пробивна потужність не менше 20 аркушів, відстань між пробитими отворами 80 мм. Укомплектований лінійкою розділення на формати паперу та фіксатором. Спеціальна підошва що не ковзає по поверхні і не дряпає її. Резервуар для паперових решток.) - 1шт. Лоток настільний, вертикальний - 2шт. Настільний набір (Органайзер, пластиковий, на підставці що крутиться, 16 предметів в наборі) - 2шт. Набір канцелярського приладдя (Пластиковий бокс розділений на 4 сектори, кожний з яких призначений для одного типу канцелярського приладдя.В набір входять: 40 пластикових канцелярських скріпок (28 мм); 6 біндерів (19 мм); 8 біндерів (15 мм);15 канцелярських кнопок - цвяшків (Ø10/12/10 мм)) - 1шт.


Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 штуки
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Героїв Майдану,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

14 липня 2020 09:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ХЕРОВИМЧУК ІВАН АНДРІЙОВИЧ
#2128620173
Переможець 732,50
UAH
14 липня 2020 09:08

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:57
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 09:13
20200714_091432.PDF укладений
14 липня 2020 09:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 732,50
UAH