Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дороги по вул. Корчовського у м. Винники» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 679 195,00 UAH
UA-2020-07-13-007649-c 260fa0915ae64b9ab58e706b41c5bcc7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хомічак

+380322295431 vynnyky04055950@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04055950
Вебсайт: http://vynnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20
Контактна особа: Тетяна Хомічак
+380322295431
vynnyky04055950@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 15:05
Очікувана вартість: 2 679 195,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 395,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


оголошення відповідно до статті 21 Закону - додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт дороги по вул. Корчовського у м. Винники»
(Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, місто Винники, Корчовського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Якість: 20%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в межах одного об’єкту(договору) та документальне підтвердження його виконання, що дорівнює або перевищує очікувану вартість закупівлі:: 20%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в межах одного об’єкту(договору) та документальне підтвердження його виконання, що дорівнює або є більшим від 70 відсотків (70%) очікуваної вартості закупівлі:: 10%
Іншим учасникам буде присуджено 0 балів: 0%
Якість: 10%
підтвердження кваліфікації та працевлаштува праці не менше ніж 1 працівника по кожній із наступних посад/професій: головного інженера, виконроба, інженера з охорони праці, інженера-кошторисника,майстра,геодизиста: 10%
Іншим учасникам буде присуджено 0 балів.: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП Рома 2 301 054,00
UAH з ПДВ
2 301 054,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 610 737.80 Документи
ТОВ "ЗАХІДБУДПЛЮС" 2 609 538,00
UAH з ПДВ
2 609 538,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 826 676.60 Документи
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" 2 600 717,41
UAH з ПДВ
2 600 717,41
UAH з ПДВ
1.2857142857 2 022 780.21 Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 14:12
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:02
Довідки з Податкової
07 серпня 2020 14:02
Довідка з поліції
27 липня 2020 18:00
Електронний підпис
27 липня 2020 17:51
якість-досвід 3pdf.pdf
27 липня 2020 17:51
якість-досвід 2pdf.pdf
27 липня 2020 17:51
якість-досвід 1pdf.pdf
27 липня 2020 17:51
Штатний розпис.pdf
27 липня 2020 17:51
Технічне завдання.pdf
27 липня 2020 17:51
Статут.pdf
27 липня 2020 17:51
Сертифікат ISO 9001.PDF
27 липня 2020 17:51
Проект договору.pdf
27 липня 2020 17:51
Листи підтвердження.pdf
27 липня 2020 17:51
Копія форми 1ДФ.pdf
27 липня 2020 17:51
Копія статуту.pdf
27 липня 2020 17:51
копія паспорта.pdf
27 липня 2020 17:50
Дов_дка_75.zip
27 липня 2020 17:50
Інвентарні картки.PDF
27 липня 2020 17:50
Відомості ЄДРПОУ.pdf
27 липня 2020 17:50
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
27 липня 2020 17:50
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
27 липня 2020 17:50
r_11_ДЦ_Т2.rtf
27 липня 2020 17:50
r_11_ДЦ_ССР.rtf
27 липня 2020 17:50
r_11_ДЦ_ЛС1_5-1-1.rtf
27 липня 2020 17:50
r_11_ДЦ_ДЦ1.rtf
27 липня 2020 17:50
r_11_ДЦ_ДЦ.rtf
27 липня 2020 17:50
r_11_ДЦ_ДФ_5-1-1.xls
27 липня 2020 17:50
r_11_ДЦ_ВРЛС_5-1-1.rtf
27 липня 2020 17:50
Dovirenist Davidchuk.zip
27 липня 2020 17:50
Dovidka pro nazvu.zip
27 липня 2020 17:50
Bankivska Licenzia.zip
27 липня 2020 17:50
170_18_75_13 000.zip
27 липня 2020 17:50
11.imd

Публічні документи

28 липня 2020 20:29
Таблиці.pdf
28 липня 2020 20:29
Розрахунки.pdf
28 липня 2020 20:29
Договірна ціна (1).pdf
28 липня 2020 20:29
Відомість ресурсів.pdf
28 липня 2020 20:29
банк гарант.zip
28 липня 2020 20:29
Фінансова_0011.pdf
28 липня 2020 20:29
Фінансова_0010.pdf
28 липня 2020 20:29
Фінансова_0009.pdf
28 липня 2020 20:29
Фінансова_0008.pdf
28 липня 2020 20:29
Фінансова_0007.pdf
28 липня 2020 20:29
Фінансова_0006.pdf
28 липня 2020 20:29
Фінансова_0005.pdf
28 липня 2020 20:29
Фінансова_0004.pdf
28 липня 2020 20:29
Фінансова_0003.pdf
28 липня 2020 20:29
Аналоги_0019.pdf
28 липня 2020 20:29
Аналоги_0018.pdf
28 липня 2020 20:29
Аналоги_0017.pdf
28 липня 2020 20:29
Аналоги_0016.pdf
28 липня 2020 20:29
Аналоги_0015.pdf
28 липня 2020 20:29
Аналоги_0014.pdf
28 липня 2020 20:29
Аналоги_0013.pdf
28 липня 2020 20:29
Аналоги_0012.pdf
28 липня 2020 20:29
Аналоги_0011.pdf
28 липня 2020 20:29
Аналоги_0010.pdf
28 липня 2020 20:29
Аналоги_0009.pdf
28 липня 2020 20:29
Аналоги_0008.pdf
28 липня 2020 20:29
Аналоги_0007.pdf
28 липня 2020 20:29
Аналоги_0006.pdf
28 липня 2020 20:29
Аналоги_0005.pdf
28 липня 2020 20:29
Аналоги_0004.pdf
28 липня 2020 20:29
Аналоги_0003.pdf
28 липня 2020 20:29
Аналоги_0002.pdf
28 липня 2020 20:29
Аналоги_0001.pdf
28 липня 2020 20:29
Працівники_0010.pdf
28 липня 2020 20:29
Працівники_0009.pdf
28 липня 2020 20:29
Працівники_0008.pdf
28 липня 2020 20:29
Працівники_0007.pdf
28 липня 2020 20:29
Працівники_0006.pdf
28 липня 2020 20:29
Працівники_0005.pdf
28 липня 2020 20:29
Працівники_0004.pdf
28 липня 2020 20:29
Працівники_0003.pdf
28 липня 2020 20:29
Працівники_0002.pdf
28 липня 2020 20:29
Працівники_0001.pdf
28 липня 2020 20:29
Ліцензія_0004.pdf
28 липня 2020 20:29
Ліцензія_0003.pdf
28 липня 2020 20:29
техніка.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 19:22
Електронний підпис
28 липня 2020 19:15
Штатний розпис.PDF
28 липня 2020 19:15
Технічне завдання.pdf
28 липня 2020 19:15
Талиця оцінювання.pdf
28 липня 2020 19:15
Скан опис до Статуту.pdf
28 липня 2020 19:15
Протокол зборів.pdf
28 липня 2020 19:15
Протокол №25с.pdf
28 липня 2020 19:15
Протокол №24с.pdf
28 липня 2020 19:15
Проект договору.pdf
28 липня 2020 19:15
Наказ на д-ра Альт.PDF
28 липня 2020 19:15
Лист пояснення АВК.pdf
28 липня 2020 19:15
Лист пояснення 9001.pdf
28 липня 2020 19:15
Копія ліцензії.pdf
28 липня 2020 19:15
Копія Витягу ПДВ.pdf
28 липня 2020 19:15
Звіт ЄСВ ретушований.pdf
28 липня 2020 19:15
Звіт 1ДФ+квитанція.PDF
28 липня 2020 19:15
Договір лабораторія.pdf
28 липня 2020 19:15
Довідка ст.17.pdf
28 липня 2020 19:15
Довідка ст.17 велика.pdf
28 липня 2020 19:15
Довідка робітники.pdf
28 липня 2020 19:15
Довідка Приватбанк.pdf
28 липня 2020 19:15
Довідка Приватбанк 2.pdf
28 липня 2020 19:15
Довідка МТБ.pdf
28 липня 2020 19:15
Довідка лабораторія.pdf
28 липня 2020 19:15
Довідка 1-ПВ.pdf
28 липня 2020 19:15
Гарантійний лист 5%.pdf
28 липня 2020 19:15
Відомості ЄДРПОУ.PDF
28 липня 2020 19:15
Витяг ЄДРПОУ.PDF
28 липня 2020 19:15
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Рома

ТОВ "ЗАХІДБУДПЛЮС"

ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Рома
#22357406
Переможець 2 301 054,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 18:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 18:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Рома
#22357406
2 301 054,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
8 від 31.07.23.pdf зміни до договору
02 серпня 2023 09:11
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 10:07
ДД 7 до 10 8-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 10:06
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2022 13:40
Корчовського.pdf зміни до договору
15 грудня 2022 13:37
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:03
ДД4 від 31.12.21.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:02
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 15:44
ДД3 до Договору 10-08-20 від 10.08.20.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 15:43
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:04
дод.уг.2 Корчовського дорога.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 17:11
дод.уг.1 кап.рем.дор.по вул.Корчовського.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 15:31
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 12:36
кап.рем.дор.по вул.Корчовського.pdf укладений
10 серпня 2020 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 10/08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору у зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 10/08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі ухвали Львівської міської ради від 29.12.2020 № 7 «Про припинення місцевих рад шляхом приєднання до Львівської міської ради», ухвали Львівської міської ради від 30.11.2021 року № 1715, керуючись статтею 651 Цивільного Кодексу України, з врахуванням умов п.10.5 Договору №10/8/20 від 10.08.2020 року (далі – Договір), Сторони домовилися: 1.1. Внести зміни в абзац перший Договору та викласти його у новій редакції: «Підрядник: Приватне підприємство «РОМА», в особі директора Демчини Романа Івановича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Замовник: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради, в особі голови районної адміністрації Тимчишина Ореста Степановича, який діє на підставі Положення, з іншої сторони, спільно іменовані “Сторони”, а кожна окремо – «Сторона», уклали цей Договір (далі – Договір) наступне:». 1.2. Внести зміни у п. 4.1. Договору та викласти його у новій редакції: «4.1. Загальна вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором, визначена на підставі проектно0кошторисної документації та складає 2 301 054,00 грн (два мільйони триста одна тисяча п'ятдесят чотири грн 00 коп.), з ПДВ. - Вартість робіт, виконаних за Договором станом на дату підписання цього Додаткового договору становить 0,00 грн (нуль грн 00 коп.). - Вартість робіт, що підлягають виконанню за договором у 2021 році становить 440 604,99 грн (чотириста сорок тисяч шістсот чотири грн 99 коп.). - Вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором в наступних бюджетних періодах становить 1 860 449,01 грн (один мільйон вісімсот шістдесят тисяч чотириста сорок дев’ять гривень 01 коп.), з ПДВ.» 1.3. Внести зміни у Календарний графік виконання робіт (додаток №2) Договору та викласти його у новій редакції (додається). 1.4 Доповнити Договір Додатком №3 «Договірна ціна на 2021 рік» (додається). 1.5. Внести зміни у п. 10.2. Договору та викласти його у новій редакції: «10.2. Договір вступає в силу з моменту підписання його тексту та усіх додатків і діє до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2. Внести зміни у розділ 10 Договору «10.Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи Сторін» та викласти його у новій редакції:
Номер договору про закупівлю: 10/08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: додатковий договір №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затримка фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 10/08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: додатковий договір №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт, виконаних за Договором у 2022 році становить 2301054,00 з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 10/08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 10/08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML