Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Труба, коліно, трійник, редукція, муфта, хрестовина, ревізія, заглушка, кріплення, обвід
Очікувана вартість
590 000,00 UAH
UA-2020-07-13-007481-c ● 024c4d97eeb64c848914b57d70ae507d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 01996639 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9 |
Контактна особа: |
Федорович Людмила Михайлівна +380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2020 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 14:08 |
Очікувана вартість: | 590 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Місцезнаходження Замовника: вул. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Під кількістю 102 найменування слід розуміти кількість відповідно до Технічної специфікації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
102 найменувань
Труба, коліно, трійник, редукція, муфта, хрестовина, ревізія, заглушка, кріплення, обвід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2020 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 15:47 |
Технічне завдання _ 3.doc | |
13 липня 2020 17:28 |
Проект_договору (1) (1).docx | |
13 липня 2020 17:28 |
Тендерна Документація (3).doc |
16 липня 2020 15:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 липня 2020 15:47 |
Технічне завдання _ 3.doc
|
||||||
13 липня 2020 17:28 |
Проект_договору (1) (1).docx
|
||||||
13 липня 2020 17:28 |
Тендерна Документація (3).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виробник товару
Дата подання: 14 липня 2020 09:28
Дата відповіді: 14 липня 2020 18:00
«Труби і фасонні вироби до них які Учасник пропонує до постачання повинні бути виробленні одним виробником, під одною торговою маркою». Просимо пояснити – одним виробником повинно бути вироблені всі товари чи групи товарів – наприклад каналізація – один виробник, поліпропилен – другий виробник. Якщо так, то просимо внести зміни до тендерної документації. Також звертаємо Вашу увагу, що Ви вимагаєте весь товар одного виробника, при цьому вказуєте в назвах товару 5 різних виробників. Просимо все таки визначитися з цією вимогою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження. До тендерної документації внесено зміни, та, відповідно, вилучено вимогу щодо виробника труб і фасонних виробів до них.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-13-007481-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Дан Сервіс Груп", Код ЄДРПОУ:41336306
Дата подання: 07 серпня 2020 14:04
Неправомірне рішення Замовника
Шановний Замовник, звертаємось до Вас зі скаргою на ім’я Замовника, стосовно повідомлення про намір намір укласти договір від 06.08.2020 року з ТОВ «САНТЕХПРОФІТ». Вбачаємо в цьому антиконкурентні дії стосовно інших учасників закупівлі UA-2020-07-13-007481-c.
Скасована
Дата: 07 серпня 2020 14:24
Причина: Зміна формулювання
Номер вимоги: UA-2020-07-13-007481-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Дан Сервіс Груп", Код ЄДРПОУ:41336306
Дата подання: 07 серпня 2020 14:28
Неправомірне рішення
Шановний Замовник, звертаємось до Вас зі скаргою на ім’я Замовника, стосовно повідомлення про намір укласти договір від 06.08.2020 року з ТОВ «САНТЕХПРОФІТ». Вбачаємо в цьому антиконкурентні дії стосовно інших учасників закупівлі UA-2020-07-13-007481-c.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 серпня 2020 12:58
Шановний Учаснику. Стосовно повідомлення про намір укласти договір від 06.08.2020 з ТОВ «САНТЕХПРОФІТ», повідомляємо що п. 8 Додатку №2 вимагалося підтвердження якості всього переліку товару визначеного у вказаному Додатку №2. На вказану вимогу, Учасником ТОВ «САНТЕХПРОФІТ», завантажено сертифікати відповідності на всі найменування товарів.
Водночас, повідомляємо що відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінки відповідності», що набрав чинності 10 лютого 2016 року, в Україні здійснюється поетапний процес реформування системи технічного регулювання з переходом від обов’язкової сертифікації в державній системі сертифікації до європейської системи оцінки відповідності.
Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01 лютого 2005 року яким затверджено Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26.01.2018 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Мінекономрозвитку України».
Таким чином, державна система сертифікації «Система УкрСЕПРО» - система обов’язкової та добровільної сертифікації продукції, яка ведена в Україні Декретом КМУ «Про стандартизацію і сертифікацію» №46-93 від 10 травня 1993 року з 01 січня 2018 року втратила чинність.
Отже, чинним законодавством України не передбачено наявності сертифікату відповідності на товар, або сертифікату/паспорту якості, або декларації про відповідність на вказаний товар.
Водночас, пунктом 11 статті 26 закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Щодо аномально низької ціни повідомляємо: ціна найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «САНТЕХПРОФІТ» за результатами аукціону є меншою на 32 відсотки від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та на 1% менша відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Законом України «Про публічні закупівлі» визначено що, аномально низька ціна тендерної пропозиції - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Виходячи із вищевказаного, запропонована учасником ТОВ «САНТЕХПРОФІТ» не є аномально низькою. Водночас, система Prozorro самостійно автоматично визначає аномально низьку ціну.
Отже, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «САНТЕХПРОФІТ» є найбільш економічно вигідною.
Водночас, повідомляємо що відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінки відповідності», що набрав чинності 10 лютого 2016 року, в Україні здійснюється поетапний процес реформування системи технічного регулювання з переходом від обов’язкової сертифікації в державній системі сертифікації до європейської системи оцінки відповідності.
Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01 лютого 2005 року яким затверджено Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26.01.2018 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Мінекономрозвитку України».
Таким чином, державна система сертифікації «Система УкрСЕПРО» - система обов’язкової та добровільної сертифікації продукції, яка ведена в Україні Декретом КМУ «Про стандартизацію і сертифікацію» №46-93 від 10 травня 1993 року з 01 січня 2018 року втратила чинність.
Отже, чинним законодавством України не передбачено наявності сертифікату відповідності на товар, або сертифікату/паспорту якості, або декларації про відповідність на вказаний товар.
Водночас, пунктом 11 статті 26 закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Щодо аномально низької ціни повідомляємо: ціна найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «САНТЕХПРОФІТ» за результатами аукціону є меншою на 32 відсотки від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та на 1% менша відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Законом України «Про публічні закупівлі» визначено що, аномально низька ціна тендерної пропозиції - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Виходячи із вищевказаного, запропонована учасником ТОВ «САНТЕХПРОФІТ» не є аномально низькою. Водночас, система Prozorro самостійно автоматично визначає аномально низьку ціну.
Отже, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «САНТЕХПРОФІТ» є найбільш економічно вигідною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2020 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "САНТЕХПРОФІТ" |
269 997,00
UAH з ПДВ
|
264 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Литвиненко Світлана Миколаївна |
316 916,20
UAH з ПДВ
|
267 030,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
387 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Дан Сервіс Груп" |
499 329,90
UAH з ПДВ
|
440 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЧЕРНЮХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ |
509 239,80
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "САНТЕХПРОФІТ" #41094411 |
Переможець |
264 000,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 17:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2021 10:31
|
Додатковий договір 2 до САНТЕХПРОФІТ.PDF | зміни до договору |
22 березня 2021 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 14:23
|
Додаткова угода САНТЕХПРОФІТ.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 16:42
|
Договір 276.PDF | укладений |
18 серпня 2020 16:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1 |
Номер договору про закупівлю: | 276 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили викласти п.10.1 Договору у такій редакції "Цей договір набирає чинності та вважається укладеним з моменту його підписання і скріплення печатками обох Сторін, і діє до 30 червня 2021, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору" |
Номер договору про закупівлю: | 276 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |