Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Труба, коліно, трійник, редукція, муфта, хрестовина, ревізія, заглушка, кріплення, обвід
Очікувана вартість
590 000,00 UAH
UA-2020-07-13-007481-c 024c4d97eeb64c848914b57d70ae507d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорович Людмила Михайлівна

+380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996639
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9
Контактна особа: Федорович Людмила Михайлівна
+380322587021
emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 14:08
Очікувана вартість: 590 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Місцезнаходження Замовника: вул. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Під кількістю 102 найменування слід розуміти кількість відповідно до Технічної специфікації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
102 найменувань
Труба, коліно, трійник, редукція, муфта, хрестовина, ревізія, заглушка, кріплення, обвід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 15:47
Технічне завдання _ 3.doc
13 липня 2020 17:28
Проект_договору (1) (1).docx
13 липня 2020 17:28
Тендерна Документація (3).doc
16 липня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 12:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 15:47
Технічне завдання _ 3.doc
14 липня 2020 12:21
Технічне завдання _ 2.doc
13 липня 2020 17:28
Технічне завдання (1).doc
13 липня 2020 17:28
Проект_договору (1) (1).docx
13 липня 2020 17:28
Тендерна Документація (3).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Виробник товару
Дата подання: 14 липня 2020 09:28
Дата відповіді: 14 липня 2020 18:00
«Труби і фасонні вироби до них які Учасник пропонує до постачання повинні бути виробленні одним виробником, під одною торговою маркою». Просимо пояснити – одним виробником повинно бути вироблені всі товари чи групи товарів – наприклад каналізація – один виробник, поліпропилен – другий виробник. Якщо так, то просимо внести зміни до тендерної документації. Також звертаємо Вашу увагу, що Ви вимагаєте весь товар одного виробника, при цьому вказуєте в назвах товару 5 різних виробників. Просимо все таки визначитися з цією вимогою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження. До тендерної документації внесено зміни, та, відповідно, вилучено вимогу щодо виробника труб і фасонних виробів до них.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-13-007481-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Дан Сервіс Груп", Код ЄДРПОУ:41336306
Дата подання: 07 серпня 2020 14:04
Неправомірне рішення Замовника
Шановний Замовник, звертаємось до Вас зі скаргою на ім’я Замовника, стосовно повідомлення про намір намір укласти договір від 06.08.2020 року з ТОВ «САНТЕХПРОФІТ». Вбачаємо в цьому антиконкурентні дії стосовно інших учасників закупівлі UA-2020-07-13-007481-c.
Скасована
Дата: 07 серпня 2020 14:24
Причина: Зміна формулювання
Номер вимоги: UA-2020-07-13-007481-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Дан Сервіс Груп", Код ЄДРПОУ:41336306
Дата подання: 07 серпня 2020 14:28
Неправомірне рішення
Шановний Замовник, звертаємось до Вас зі скаргою на ім’я Замовника, стосовно повідомлення про намір укласти договір від 06.08.2020 року з ТОВ «САНТЕХПРОФІТ». Вбачаємо в цьому антиконкурентні дії стосовно інших учасників закупівлі UA-2020-07-13-007481-c.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 серпня 2020 12:58
Шановний Учаснику. Стосовно повідомлення про намір укласти договір від 06.08.2020 з ТОВ «САНТЕХПРОФІТ», повідомляємо що п. 8 Додатку №2 вимагалося підтвердження якості всього переліку товару визначеного у вказаному Додатку №2. На вказану вимогу, Учасником ТОВ «САНТЕХПРОФІТ», завантажено сертифікати відповідності на всі найменування товарів.
Водночас, повідомляємо що відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінки відповідності», що набрав чинності 10 лютого 2016 року, в Україні здійснюється поетапний процес реформування системи технічного регулювання з переходом від обов’язкової сертифікації в державній системі сертифікації до європейської системи оцінки відповідності.
Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01 лютого 2005 року яким затверджено Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26.01.2018 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Мінекономрозвитку України».
Таким чином, державна система сертифікації «Система УкрСЕПРО» - система обов’язкової та добровільної сертифікації продукції, яка ведена в Україні Декретом КМУ «Про стандартизацію і сертифікацію» №46-93 від 10 травня 1993 року з 01 січня 2018 року втратила чинність.
Отже, чинним законодавством України не передбачено наявності сертифікату відповідності на товар, або сертифікату/паспорту якості, або декларації про відповідність на вказаний товар.
Водночас, пунктом 11 статті 26 закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Щодо аномально низької ціни повідомляємо: ціна найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «САНТЕХПРОФІТ» за результатами аукціону є меншою на 32 відсотки від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та на 1% менша відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Законом України «Про публічні закупівлі» визначено що, аномально низька ціна тендерної пропозиції - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Виходячи із вищевказаного, запропонована учасником ТОВ «САНТЕХПРОФІТ» не є аномально низькою. Водночас, система Prozorro самостійно автоматично визначає аномально низьку ціну.
Отже, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «САНТЕХПРОФІТ» є найбільш економічно вигідною.

Документи подані скаржником

07 серпня 2020 14:04
Скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САНТЕХПРОФІТ" 269 997,00
UAH з ПДВ
264 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Литвиненко Світлана Миколаївна 316 916,20
UAH з ПДВ
267 030,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" 390 000,00
UAH з ПДВ
387 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Дан Сервіс Груп" 499 329,90
UAH з ПДВ
440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЧЕРНЮХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ 509 239,80
UAH з ПДВ
480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 10:18
Довідка про ліцензію.PDF
07 серпня 2020 10:18
Довідка стаття 17.PDF
07 серпня 2020 10:18
Пропозиція оновлена.PDF
07 серпня 2020 09:11
Довідка о несудимості.7z
28 липня 2020 17:12
Електронний підпис
28 липня 2020 17:09
1.3 Договір Малохвій.PDF
28 липня 2020 17:09
4 Довідка стаття 17.PDF
28 липня 2020 17:09
5.1 Протокол зборів 1.PDF
28 липня 2020 17:09
5.3 Протокол зборів 2.pdf
28 липня 2020 17:08
9 Проект договору.PDF
28 липня 2020 17:08
10 Лист-згода.PDF
28 липня 2020 17:08
11 Техника.PDF
28 липня 2020 17:07
11.2 Сертифікати.pdf
28 липня 2020 17:07
12 Пропозиція.PDF
28 липня 2020 17:06
23 Витяг 21.04.2020.PDF
28 липня 2020 17:06
25 Код.PDF
28 липня 2020 17:06
27 Протокол зборів 1.PDF
28 липня 2020 17:06
28 Протокол зборів 2.pdf
28 липня 2020 17:06
29 Відомості з ЄДРПОУ.PDF
28 липня 2020 17:05
30 Довідка о рахунках.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 17:39
Електронний підпис
29 липня 2020 17:39
ІПН ФОП_заверено.pdf
29 липня 2020 17:39
виписка_заверено.pdf
29 липня 2020 17:39
паспорт ФОП_завірено.pdf
29 липня 2020 17:39
ліцензія ФОП.pdf
29 липня 2020 17:39
4ОПП_завірено.pdf
29 липня 2020 17:38
кінцевий бінефіціар.pdf
29 липня 2020 17:38
Відгук_Комар_дог305.pdf
29 липня 2020 17:38
працює без печатки.pdf
29 липня 2020 17:38
відомостіФОП.pdf
29 липня 2020 17:38
довідка еквівалент.pdf
29 липня 2020 17:38
відсутність підстав.pdf
29 липня 2020 17:38
не платник ПДВ.pdf
29 липня 2020 17:38
пропозиція.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 17:53
Електронний підпис
29 липня 2020 17:52
Технічні вимоги.PDF
29 липня 2020 17:52
Тендерна пропозиція.PDF
29 липня 2020 17:52
Сертифікат Status PP-R.PDF
29 липня 2020 17:52
Звітність.PDF
29 липня 2020 17:52
Довідка аналоги.PDF
29 липня 2020 17:52
Truby_beznapirni_z_polipropilenu.pdf
29 липня 2020 17:52
Статут нова редакція.PDF
29 липня 2020 17:52
Протокол2.PDF
29 липня 2020 17:52
Протокол1.PDF
29 липня 2020 17:52
ПРОТОКОЛ №4.PDF
29 липня 2020 17:52
Проект договору.PDF
29 липня 2020 17:52
Опис.pdf
29 липня 2020 17:52
Наказ на директора.PDF
29 липня 2020 17:52
Довідки та листи.PDF
29 липня 2020 17:52
Відгук Міські мережі.pdf
29 липня 2020 17:52
Витяг платника ПДВ.PDF
29 липня 2020 17:52
Витяг ЄДР.pdf
29 липня 2020 17:52
Виписка ЕДРПОУ 1-2.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 14:25
Електронний підпис
27 липня 2020 14:23
Паспорт якості 369548.pdf
27 липня 2020 14:23
Паспорт ГАС.pdf
27 липня 2020 14:23
Опис.pdf
27 липня 2020 14:23
Накладні до дог.19933.pdf
27 липня 2020 14:23
Накладні до дог.19385.pdf
27 липня 2020 14:23
наказ _7.pdf
27 липня 2020 14:23
Договір 19953.pdf
27 липня 2020 14:23
Договір 19385.pdf
27 липня 2020 14:23
Дан Сервіс установчі.pdf
27 липня 2020 14:23
виписка ЄДР Гецко.pdf
27 липня 2020 14:23
Статут ДСГ.нов..pdf
27 липня 2020 14:23
Баланс.pdf
27 липня 2020 14:23
Проект дог.лікарня.pdf
27 липня 2020 14:23
_22Тенд.пропоз..pdf
27 липня 2020 14:23
Приват 2020.pdf
27 липня 2020 14:23
_21 Тех.вимоги.pdf
27 липня 2020 14:23
Паспорт якості 369549.pdf
27 липня 2020 14:22
_19 Лист-гар..pdf
27 липня 2020 14:22
_18 Лист-підтв..pdf
27 липня 2020 14:22
_17 Лист-згода..pdf
27 липня 2020 14:22
_16 Лист..pdf
27 липня 2020 14:22
_15 Відом.про діяльн..pdf
27 липня 2020 14:22
_14 Дов.бенеф.pdf
27 липня 2020 14:22
_13 Учасник..pdf
27 липня 2020 14:22
_12 лист-гаран..pdf
27 липня 2020 14:22
_11 інформ...pdf
27 липня 2020 14:22
_10 лист-згода..pdf
27 липня 2020 14:22
_9 лист.pdf
27 липня 2020 14:22
_8 Гар.лист..pdf
27 липня 2020 14:22
_7 Дов..pdf
27 липня 2020 14:22
_6 анал.дог. ..pdf
27 липня 2020 14:22
_5 Лист..pdf
27 липня 2020 14:22
_4 Лист.pdf
27 липня 2020 14:22
_3 СТ 17.pdf
27 липня 2020 14:22
_2 працівн..pdf
27 липня 2020 14:22
_1 МТБ.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 15:24
IMG_20200720_151153.jpg
20 липня 2020 15:24
IMG_20200720_151208.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНТЕХПРОФІТ"

ФОП Литвиненко Світлана Миколаївна

ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ"

ТОВ "Дан Сервіс Груп"

ФОП ЧЕРНЮХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САНТЕХПРОФІТ"
#41094411
Переможець 264 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 17:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНТЕХПРОФІТ"
#41094411
264 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 10:31
Додатковий договір 2 до САНТЕХПРОФІТ.PDF зміни до договору
22 березня 2021 10:29
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 14:23
Додаткова угода САНТЕХПРОФІТ.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 16:42
Договір 276.PDF укладений
18 серпня 2020 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1
Номер договору про закупівлю: 276
Договір:
Номер додаткової угоди: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили викласти п.10.1 Договору у такій редакції "Цей договір набирає чинності та вважається укладеним з моменту його підписання і скріплення печатками обох Сторін, і діє до 30 червня 2021, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору"
Номер договору про закупівлю: 276
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML