Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка картриджу
Очікувана вартість
78,00 UAH
UA-2020-07-13-006906-c df7e463086fb494bb41357c458830fee
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гриньова

+380507586162 sever.tr.archive@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Трудовий архів м. Сєвєродонецька"
Код ЄДРПОУ: 38579280
Місцезнаходження: 93404, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, 32 А
Контактна особа: Наталія Гриньова
+380507586162
sever.tr.archive@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Якість використаних при наданні Послуг витратних матеріалів повинна відповідати діючим умовам і стандартам для даного виду матеріалів. Відповідальність за якість використаних при наданні Послуг витратних матеріалів несе ВИКОНАВЕЦЬ. Після виконання заправки чи відновлення картриджа повинна бути проведена його технічна експертиза і тестування на принтері, копіювальному апараті або іншому спеціалізованому обладнанні. Роздрукована тестова сторінка або результати проведеного тестування в іншій формі повинні передаватись ЗАМОВНИКУ разом із картриджем у промаркованому (тип картриджа, місце встановлення) герметичному світлонепро-никненому пакеті. На корпус картриджа повинна бути наклеєна фірмова наклейка з відмітками про надані послуги (виконавець, тип послуг, дата проведення). Гарантований обсяг друкування заправленого чи відновленого картриджу має складати не менше 500 (п’ятсот) сторінок формату А-4, без плям та полос, що починають відліковуватись з моменту експлуатації заправленого картриджу.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Заправка картриджу CANON 725
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів 32А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 липня 2020  —  17 липня 2020
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

13 липня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАБОРАТОРІЯ РМ"
#31767712
Переможець 78,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 16:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:55
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 16:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 78,00
UAH (в тому числі ПДВ 13,00 UAH)