Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання для проведення досліджень методом ІФА код за ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори (18627 — Аналізатор імуноферментного аналізу)
Очікувана вартість
980 000,00 UAH
UA-2020-07-13-003498-c e18d82aaa5774e5ebb852f92ff59e61c
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Попаденко

+380472334320 mrsasha1975@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Черкаській області"
Код ЄДРПОУ: 08734581
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Грузиненка, буд.1
Контактна особа: Олександр Попаденко
+380472334320
mrsasha1975@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Комплект обладнання для проведення досліджень методом ІФА код за ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори (18627 — Аналізатор імуноферментного аналізу) в кількості 1 комплект. Орієнтовна вартість – 980000,00 грн. Аналізатор імуноферментного аналізу - це обладнання, що використовує ферментно-мічені антигени або антитіла і твердофазний зв'язувальний носій) для виявлення та кількісного визначення досліджуваної речовини, зазвичай антигенів або антитіл, пов'язаних з вірусною інфекцією .
Товар повинен постачатися у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Маркування - згідно діючих ТУ та ГОСТів.
Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. На упаковці повинна бути зазначена дата виробництва.
Товар, під час поставки, має супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (інструкції на використання препарату українською мовою, сертифікат відповідності, реєстраційні посвідчення якості тощо) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України.
Поставка товару здійснюється за рахунок постачальника згідно з усіма умовами транспортування та зберігання на фармацевтичний склад Замовника за адресою: м. Черкаси, вул. Грузиненка, 1. Передача товару здійснюється безпосередньо в фармацевтичному складі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
LABLINE-090 Автоматичний імуноферментний аналізатор (у комплекті з набором реагентів для визначення коронавірусу (COVID19)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, м. Черкаис, Грузиненка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРІ-ЛАБ"
#38237397
Переможець 980 000,00
UAH
13 липня 2020 13:31

Документи

13 липня 2020 13:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 09:53
Звіт про виконання договору про закупівлю.docx укладений
31 липня 2020 09:51
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 13:38
Договір.pdf укладений
13 липня 2020 13:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 980 000,00
UAH