Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин марок А-95, А-92, паливо дизельне
Очікувана вартість
3 800 000,00 UAH
UA-2020-07-13-003065-c 5ca0ff7cf1184e6686dbe9e768cf8db8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Коберник

+380930930480 katp0628@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Автотранспортне підприємство 0628 Житомирської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 03328327
Місцезнаходження: 10007, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, провул. 3-Й ТРАНЗИТНИЙ, 65
Контактна особа: Ігор Коберник
+380930930480
katp0628@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 15:58
Очікувана вартість: 3 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Вид закупівлі – передбачений абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі»; Категорії замовників - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у статутному капіталі юридичної особи комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 літр
Бензин марок А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, провулок 3-й Транзитний 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020  —  15 серпня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
20000 літр
Бензин марок А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, провулок 3-й Транзитний 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020  —  15 серпня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
173000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, провулок 3-й Транзитний 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020  —  15 серпня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ оплачує ПРОДАВЦЮ за фактично поставлений товар протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами акту приймання-передачі пального та пред'явлення Продавцем рахунку на оплату пального. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-13-003065-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 15 липня 2020 15:03
Вимоги на період уточнення
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:

1.1. По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.

Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.

1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.

1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.

1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2020 11:01
Вимогу задоволено частково

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 16:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 3 550 080,00
UAH з ПДВ
3 490 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Приставка Валентин Миколайович 3 575 040,00
UAH з ПДВ
3 503 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" 3 597 360,00
UAH з ПДВ
3 597 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 3 764 730,00
UAH з ПДВ
3 764 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 16:30
Електронний підпис
28 липня 2020 15:11
Фінансовий звіт 2019.pdf
28 липня 2020 15:11
Інтеркард (оригінал).zip
28 липня 2020 15:11
Інтеркард (копія).zip
28 липня 2020 15:11
чисті активи 2020.PDF
28 липня 2020 15:11
Ліцензія.rar
28 липня 2020 15:10
АЗС ІНТЕР КАРД.pdf
28 липня 2020 15:10
ДП-З-Євро5-ВО (МОТТО).pdf
28 липня 2020 15:10
ДП Л копія Shell.pdf
28 липня 2020 15:10
ДП-Л WOG копія.pdf
28 липня 2020 15:09
Установчі.rar
28 липня 2020 15:09
Установчі копії.rar

Публічні документи

05 серпня 2020 16:00
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:59
документи переможця.rar
05 серпня 2020 15:44
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:43
документи переможця.rar
29 липня 2020 13:47
Електронний підпис
29 липня 2020 13:46
пропозиція.pdf
29 липня 2020 13:46
довідки.rar

Публічні документи

24 липня 2020 10:38
Електронний підпис
24 липня 2020 10:37
04.04 Витяг ПДВ-ориг..PDF
24 липня 2020 10:37
04.03 Виписка ЄДР-ориг..PDF
24 липня 2020 10:37
Ліцензії м. Київ.pdf
24 липня 2020 10:37
ВИТЯГ ЄДР -07.16.2020-скан.pdf
24 липня 2020 10:37
03.00 Довідки Стаття 17.pdf
24 липня 2020 10:37
ДФС.pdf
24 липня 2020 10:37
ГС_Платежка02.06.20_Опт.pdf
24 липня 2020 10:37
02.02 Лист Клеон.pdf
24 липня 2020 10:37
02.01 Лист Конверс.pdf
24 липня 2020 10:37
01.01 Реєстр.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 10:18
Електронний підпис
29 липня 2020 10:17
Статут_Оригінал.pdf
29 липня 2020 10:16
Тендерна пропозиція.pdf
29 липня 2020 10:16
Технічні вимоги.pdf
29 липня 2020 10:16
СТАТУТ ВОГ КАРД.pdf
29 липня 2020 10:16
Протоколи+Наказ.pdf
29 липня 2020 10:16
Ліцензії.pdf
29 липня 2020 10:16
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 липня 2020 10:16
Сертифікат ДСТУ.pdf
29 липня 2020 10:16
Опис до Статуту.pdf
29 липня 2020 10:16
Зразок талонів А-92.pdf
29 липня 2020 10:16
Зразок талонів_ДП.pdf
29 липня 2020 10:16
Зразок талонів А-95.pdf
29 липня 2020 10:16
Довідка про учасника.pdf
29 липня 2020 10:16
Довідка МТБ.pdf
29 липня 2020 10:16
Витяг ЄДРПОУ.pdf
29 липня 2020 10:16
Виписка ЄДРПОУ.pdf
29 липня 2020 10:16
Витяг ПДВ.pdf
29 липня 2020 10:16
Відомості ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

ФОП Приставка Валентин Миколайович

ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
Відхилено 3 490 980,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 15:11
ФОП Приставка Валентин Миколайович
#2509302314
Переможець 3 503 160,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 16:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Приставка Валентин Миколайович
#2509302314
3 503 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 липня 2023 15:16
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 15:47
Додаткова угода 20%.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 15:43
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 11:25
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 11:23
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 16:30
В -803.PDF зміни до договору
03 березня 2021 16:27
Додаткова угода №3 від 03.03.2021.pdf зміни до договору
03 березня 2021 16:27
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 13:55
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
11 лютого 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 14:18
Додаткова угода №1 паливо.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 14:16
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 17:19
Договір ДП, А-95, А-92.pdf укладений
18 серпня 2020 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни викладені в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 18-08-20/3
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 18-08-20/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 18-08-20/3
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 18-08-20/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі (враховуючи, що договір про закупівлю, укладений у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон), продовжити строк дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі при цьому збільшити суму Договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, а саме на 650 000 гривень з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 18-08-20/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 07 червня 2021
Сума оплати за договором: 4 153 159,20
UAH (в тому числі ПДВ 692 193,20 UAH)