Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивного майданчика у ліцеї №2 Львівської міської ради на вул. Володимира Великого, 55а у м. Львові) Коригування (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6)(додаткові роботи)
Очікувана вартість
1 965 746,00 UAH
UA-2020-07-13-002820-b 6003c35606bb4e9b904a98997ba40726
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паскур Леся Ярославівна

032263-31-00 lviv_school2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей №2 Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20834090
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Володимира Великого, будинок 55 А
Контактна особа: Паскур Леся Ярославівна
032263-31-00
lviv_school2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В процесі виконання робіт, згідно основного договору № 30/10 від 30.10.2019р. на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт спортивного майданчика у ліцеї №2 Львівської міської ради на вул. Володимира Великого, 55а у м. Львові) Коригування (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6)», укладеного за результатами проведених відкритих торгів з Львівською філією приватного підприємства «АрхІміджБуд» на суму 3`939`999,00 грн. з ПДВ, виникла необхідність у виконанні додаткових аналогічних робіт, які не зазначені у початковому проекті. Додаткові роботи внесено до проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та перезатверджена в установленому порядку, відповідно до Експертного звіту щодо розгляду проектної документації від 28 травня 2020 року №466/20-ЕЗ, затвердженого ТзОВ ГЛОБАЛ ПРОМПОСТАЧ.
Без виконання додаткових робіт, закінчення робіт з капітального ремонту і введення об’єкта в експлуатацію є не можливим, додаткові роботи є аналогічними та технічно пов’язані з роботами по основному договору, в тому числі, з дати укладання основного договору про закупівлю не минуло трьох років та загальна очікувана вартість додаткових аналогічних робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 15:29
Оскарження наміру укласти договір: 24 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт спортивного майданчика у ліцеї №2 Львівської міської ради на вул. Володимира Великого, 55а у м. Львові) Коригування (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6)(додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, вул. Володимира Великого, будинок 55 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Передача виконаних робіт Виконавцем і приймання їх Замовником оформлюються актом приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в. Виконавець може надати Замовнику до оплати проміжний акт приймання виконаних будівельних робіт, в якому відображено виконання окремого етапу будівництва. У випадку виявлення під час перевірки акту приймання виконаних будівельних робіт недоліків, акт не підписується, а повертається Виконавцю з вказанням недоліків, які необхідно усунути, та термінів їх усунення, оплата за таких умов затримується до моменту повного усунення недоліків. Якщо усунення недоліків є неможливим або потребує великих затрат, за рішенням Замовника сторони визначають завдану шкоду і на її величину зменшується розмір остаточного розрахунку з Виконавцем. 4.4. Подання неналежним чином оформлених актів приймання виконаних підрядних робіт прирівнюється до їх неподання. При підписанні акту приймання виконаних будівельних робіт Виконавцем в обов’язковому порядку надається Замовнику документи, які підтверджують вартість матеріалів, використаних в процесі виконання робіт. Фінансування виконаних робіт здійснюється відповідно до оформленого акта за формою №КБ-2в та довідки за формою №Кб-3 після підписання акта при наявності фінансування. Зобов’язання Замовника щодо здійснення розрахунків виникають за умови наявності відповідного бюджетного призначення в межах обсягів фактичних надходжень. Відсутність фактичних надходжень, які можуть бути скеровані для розрахунків за виконані роботи по даному Договору, засвідчує факт відсутності заборгованості Замовника перед Виконавцем. Бюджетні зобов’язання за договором виникають після підписання акта формою №КБ-2в та оплачуються протягом 30 днів. Замовник звільняється від відповідальності за несвоєчасну оплату робіт у разі відсутності (нестачі) бюджетного фінансування на вказані цілі. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

13 липня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівська філія приватного підприємства "АрхІміджБуд"
#41708391
Переможець 1 965 746,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 15:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівська філія приватного підприємства "АрхІміджБуд"
#41708391
1 965 746,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 квітня 2024 21:30
дод уг 14спортмайд додат розірв.PDF укладений
11 квітня 2024 21:30
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 20:52
Майданчик додаткові роботи.pdf зміни до договору
02 січня 2024 20:51
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 20:48
Майданчик додаткові роботи визначення сум.pdf зміни до договору
02 січня 2024 20:47
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2023 15:04
дод уг 11 капрем спмайд дод роб.PDF зміни до договору
13 листопада 2023 15:03
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 12:35
дод 12 спортмайд дод.PDF зміни до договору
02 січня 2023 12:34
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 14:13
дод уг 11 спортмайд дод.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 14:12
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2022 13:28
дод 10 спортмайд додатк2022.PDF зміни до договору
10 березня 2022 13:25
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 14:20
дод 9 спортмайд дод0001.PDF зміни до договору
05 січня 2022 14:17
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 09:17
дод 7 капрем спортмайд додаткові.PDF зміни до договору
17 грудня 2021 09:15
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 13:08
дод уг 6 до дог0608 спортмайд до.PDF зміни до договору
23 листопада 2021 13:07
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2021 14:13
дод уг 5 додатк.PDF зміни до договору
07 червня 2021 14:08
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:09
дод угод 4 капрем сортмайд дод р.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 15:03
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 15:36
дод уг 3 спортмайд дод р.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 13:56
дод угода 2.PDF зміни до договору
15 жовтня 2020 13:55
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 15:47
догов ціна 2020 2.jpeg зміни до договору
17 серпня 2020 15:46
догов ціна 2020 1.jpeg зміни до договору
17 серпня 2020 15:46
звед кошт 2020 2.jpeg зміни до договору
17 серпня 2020 15:45
звед кошт 2020 1.jpeg зміни до договору
17 серпня 2020 15:45
дод угода додаток.jpeg зміни до договору
17 серпня 2020 15:44
дод угода.jpeg зміни до договору
17 серпня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 14:43
додатки до угоди.pdf укладений
06 серпня 2020 14:42
угода.pdf укладений
06 серпня 2020 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п.п.2.1., 2.2 п.2 розділу "Вартість робіт" та викласти його в наступній редакції: 2.1. Загальна вартість Робіт згідно з договірною ціною становить 1965746,00 грн. (Один мільйон девятсот шістдесят пять тисяч сімсот сорок шість гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20% 32762,33грн. 2.2. Вартість виконання робіт у 2020 році становить 1017120,00 грн.(Один мільйон сімнадцять тисяч сто двадцять грн.00 коп0, в т.ч. ПДВ 169520,00 грн. 2.3. Вартисть виконання робіт у майбутніх бюджетних періодах становить 948626,00 грн.(Девятсот сорок вісім тисяч шістсот двадцять шість грн. 00 коп), в т.ч. ПДВ 158104,33 грн.
Номер договору про закупівлю: 06/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1 Внести зміни в п.п.2.2, 2.3. п. 2 розділу «Вартість робіт» та викласти його в наступній редакції: 2.1. Загальна вартість Робіт згідно з договірною ціною становить: 1 965 746,00 грн (Один мільйон дев’ятсот шістдесят п’ять тисяч сімсот сорок шість гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20% 32 762,33 грн. 2.2. Вартість виконання робіт у 2020 році становить 1 545 793,20 грн. ( Один мільйон п’ятсот сорок п’ять тисяч сімсот дев’яносто три грн. 20 коп.), в тому числі ПДВ 257 632,00 грн. 2.3. Вартість виконання робіт у майбутніх бюджетних періодах становить 419 952,80 грн. (Чотириста дев'ятнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят дві грн.80 коп.), в т.ч. ПДВ 69 992,13грн
Номер договору про закупівлю: 06/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п.п.2,2, 2.3 п.2 розділу "Вартість робіт" та викласти його в наступній редакції: 2.1 Загальна вартість Робіт згідно з договірною ціною становить: 1965746,00 грн(Один мільйон девятсот шістдесят пять тисяч сімсот сорок шість грн.00 коп), у т.ч. ПДВ 20% 327624,33. 2.2. Вартість виконання робіт у 2020 році становить 1200079,00 грн.( Один мільйон двісті тисяч сімдесят девять грн.00 коп.) в тому числі ПДВ 200013,17грн. 2.3 Вартість виконання робіт у майбутніх бюджетних періодах становить 765667,00 грн. (Сімсот шістдесят пять тисяч шістсот шістдесят сім грн. 00 коп.), в т.т. ПДВ 127611,17.
Номер договору про закупівлю: 06/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити строк дії договору №06/08 від 06.08.2020р. на підставі пп.4 п.13.1. Розділу 13 "Інші умови договору" Договору та пп.4 п.5. ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015(нова редакція) у звязку із затримкою фінансування витрат замовника до 31.12.2021р. 2. Внести зміни в Додаток №1 до договору №06/08 від 06.08.20р.
Номер договору про закупівлю: 06/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в п.п.2.3. п.2 розділу "Вартість робіт" та викласти його в наступній редакції: 2.1. Загальна вартість Робіт згідно з договірною ціною становить: 1965746,00 грн.( Один мільйон дев'ятсот шістдесят п'ять тисяч сімсот сорок шість гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% 324762,33 грн. 2.2. Вартість робіт виконаних у 2020 році становить 1200079,00 грн ( Один мільйон двісті тисяч сімдесят дев'ять грн 80 коп) , в т.ч. ПДВ 200013,17 грн. 2.3. Вартість виконання робіт у 2021 році становить 765667,00 грн ( Сімсот шістдесят п'ять тисяч шістсот шістдесят сім грн 90 коп) , в т.ч. ПДВ 127611,17 грн.
Номер договору про закупівлю: 06/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми фінансування в поточному році
Номер договору про закупівлю: 06/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення сум фінансування на рік
Номер договору про закупівлю: 06/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у зв'язку із затримкою фінансування
Номер договору про закупівлю: 06/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми фінансування на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 06/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення обсягів фінансування на майбітні періоди
Номер договору про закупівлю: 06/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затримка фінансування замовника
Номер договору про закупівлю: 06/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми фінансування на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 06/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми фінансування на 2024 рік
Номер договору про закупівлю: 06/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на 2024 рік у зв'язку з обставинами, що не дозволили виконати договір в 2023 році. Дата укладення додаткової угоди 31.12.2023, з технічних причин майданчик не дозволяє вибрати дану дату.
Номер договору про закупівлю: 06/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 1 289 323,20
UAH (в тому числі ПДВ 214 887,20 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України