Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Діагностичні засоби; Реактиви для визначення групи крові; Реактиви та контрастні речовини; Реактиви для аналізів крові; Хімічні реактиви; Лабораторні реактиви; Реактиви для аналізів сечі
Очікувана вартість
1 527 341,00 UAH
UA-2020-07-13-002815-b de621aaf690f46298e29b2ad870784b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубіковська Галина Михайлівна

+380542665729 crkl.sumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Сумська центральна районна клінічна лікарня» Сумської районної ради Сумської області
Код ЄДРПОУ: 01981498
Місцезнаходження: 42343, Україна , Сумська обл., Сад, вул. Паркова, буд. 2А
Контактна особа: Дубіковська Галина Михайлівна
+380542665729
crkl.sumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 15:12
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 15:12
Початок аукціону: 30 липня 2020 15:59
Очікувана вартість: 1 527 341,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115 найменувань
Діагностичні засоби; Реактиви для визначення групи крові; Реактиви та контрастні речовини; Реактиви для аналізів крові; Хімічні реактиви; Лабораторні реактиви; Реактиви для аналізів сечі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. М. Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти НСЗУ Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 15:08
ТД лабораторні реактиви.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-13-002815-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 14 липня 2020 09:28
Приведення тендерної документації до відповідності чинному законодавству
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33690000-3 Лікарські засоби різні, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі . В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник надає в електронному (сканованому) вигляді гарантійний лист виробника/офіційного представника виробника, наданого безпосередньо на цю закупівлю з номером оголошення електронної закупівлі, яким виробник/офіційний представник виробника підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів з характеристиками та в терміни, визначені замовником торгів».
Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити ДИСКРИМІНАЦІЮ потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Також повідомляємо, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України та виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2020 15:01
Технічні (якісні) вимоги до товару ДК 021:2015 - 33690000-3 - Лікарські засоби різні (Діагностичні засоби; Реактиви для визначення групи крові; Реактиви та контрастні речовини; Реактиви для аналізів крові; Хімічні реактиви; Лабораторні реактиви; Реактиви для аналізів сечі) сформовано з урахуванням принципів публічних закупівель.
Вимоги про надання у складі пропозиції гарантійних листів від виробника не є дискримінаційними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної групи або групи осіб серед інших. У даному випадку вказані вимоги тендерної документації поширюються на всіх потенційних учасників відкритих торгів і обов’язкові до виконання всіма суб’єктами господарювання, які бажають взяти участь у торгах. До того ж, згідно з умовами тендерної документації, передбачається надання гарантійного листа щодо поставки товару необхідної якості та кількості не обов’язково від виробника товару, а також від офіційного представника виробника, якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України.
Мета отримання гарантійних листів:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідних Товарів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
2. Забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товарів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником.
3. Забезпечення мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які будуть постачатись учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем, пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа, виданого виробником, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Отже, вимога надання гарантійного листа виробника/офіційного представника виробника (наданого безпосередньо на цю закупівлю з номером оголошення електронної закупівлі, яким виробник/офіційний представник виробника підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів з характеристиками та в терміни, визначені замовником торгів відповідає принципам здійснення публічних закупівель, не створює дискримінаційних вимог для учасників процедур закупівель та не сприяє корупційним діям.

Документи

16 липня 2020 15:01
Відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" 1 362 436,46
UAH з ПДВ
1 362 436,46
UAH з ПДВ
Документи
ФО-П НАЛИВАЙКО ГАННА ІВАНІВНА 1 452 349,17
UAH з ПДВ
1 452 349,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 09:28
Електронний підпис
11 серпня 2020 09:27
Довідки ст.17.pdf
11 серпня 2020 09:27
public_doc.pdf
11 серпня 2020 09:27
public_doc.p7s
11 серпня 2020 09:27
Dovidka_20212353290300229962.pdf.p7s
11 серпня 2020 09:27
Dovidka_20212353290300229962.pdf
29 липня 2020 11:04
Електронний підпис
29 липня 2020 11:04
Тендерна пропозиція.pdf
29 липня 2020 11:04
Статут 05.07.2019.pdf
29 липня 2020 11:04
Копія ліцензії.pdf
29 липня 2020 11:04
Загальні відомості.pdf
29 липня 2020 11:04
довідки ст.ст. 16,17.pdf
29 липня 2020 11:04
ГЛ Хотей.jpg
29 липня 2020 11:04
ГЛ СЕЛЕН.jpg
29 липня 2020 11:04
ГЛ Діапроф-Мед.pdf
29 липня 2020 11:04
ГЛ Групотест.jpg
29 липня 2020 11:04
гл АТМЕД.pdf
29 липня 2020 11:04
ГЛ Генезіс.pdf
29 липня 2020 11:04
Гар.лист Норма.pdf
29 липня 2020 11:04
Гар.лист Квертімед.pdf
29 липня 2020 11:04
гар.лист Інтермедика.pdf
29 липня 2020 11:04
Гар.лист Ерба.pdf
29 липня 2020 11:04
Гар.лист Гранум.pdf
29 липня 2020 11:04
гар.лист Вектор Бест.pdf
29 липня 2020 11:04
Відповідність МТВ.pdf
29 липня 2020 11:04
Витяг 23.07.2020.pdf
29 липня 2020 11:04
Виписка 2019.pdf
29 липня 2020 11:04
Пара 12 Декларація.pdf
29 липня 2020 11:04
Декларація НТІ.pdf
29 липня 2020 11:04
Декларація Норма.pdf
29 липня 2020 11:04
Декларація Гранум.pdf
29 липня 2020 11:04
Декларація Біоконт С.pdf
29 липня 2020 11:04
Декларації Філісіт.pdf
29 липня 2020 11:04
Декларації Генезіс.pdf
29 липня 2020 11:04
Декларації Steellex.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 14:08
Електронний підпис
28 липня 2020 14:06
Тендерна пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"

ФО-П НАЛИВАЙКО ГАННА ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"
#39115519
Переможець 1 362 436,46
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 11:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"
#39115519
1 362 436,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 12:11
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 16:12
МСІС хімреактиви 389-рл.pdf зміни до договору
11 лютого 2021 16:09
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:06
дог 389-рл.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 10:18
Контракт укладений
19 серпня 2020 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року
Номер договору про закупівлю: 389-рл
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 389-рл
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 524 838,39
UAH (в тому числі ПДВ 34 335,22 UAH)