Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція частини приміщень комунального закладу "Зачепилівський Будинок дитячої та юнацької творчості" Зачепилівської селищної ради Зачепилівського району Харківської області розташованого за адресою: 64401, Харківська область, Зачепилівський район, смт. Зачепилівка, вул. Паркова, буд. 9
Очікувана вартість
2 013 114,00 UAH
UA-2020-07-13-002154-b d97c6c57c7c147519f64f4ddd6538b39
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудіян Станіслав Анатолійович

+380576151979 pr.zachepilovkaotg@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Зачепилівської селищної ради Зачепилівсього району Харківської області
Код ЄДРПОУ: 41887522
Місцезнаходження: 64401, Україна , Харківська обл., Зачепилівка, вул. Паркова, буд. 21
Контактна особа: Рудіян Станіслав Анатолійович
+380576151979
pr.zachepilovkaotg@dniokh.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 11:40
Очікувана вартість: 2 013 114,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 065,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Адреса Замовника: 64401, Україна, Харківська обл., Зачепилівський район, смт. Зачепилівка, ВУЛИЦЯ Паркова, будинок 21; код ЄДРПОУ 41887522; Категорія Замовника - п.3 ч.4. ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі); вид закупівлі (роботи) Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція частини приміщень комунального закладу "Зачепилівський Будинок дитячої та юнацької творчості" Зачепилівської селищної ради Зачепилівського району Харківської області розташованого за адресою: 64401, Харківська область, Зачепилівський район, смт. Зачепилівка, вул. Паркова, буд. 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64401, Україна, Харківська область, смт. Зачепилівка, вул. Паркова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 14:01
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ 1307 БДЮТ.docx
13 липня 2020 14:01
ТД БДЮТ 13.07..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-18-000016 ● d7a52694fecb46dc8fe9aab64413aa68
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2020 16:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.08.2020 №167
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.08.2020 № 167
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
5. UA-2020-07-13-002154-b 13.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Заперечення до висновку 1) В ході моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пунктом 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає надання довідки у довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля, що є порушенням частини п’ятої статті 23 Закону. Так, відповідно до вимог ч.5 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922 (далі – Закон) Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Враховуючи зазначене в ч.5 ст.23 Закону Замовник може вимагати (тобто це право Замовника) від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи (в нашому випадку роботи) за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Так, нами як Замовник відповідно до п. 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом від 13.07.2020 №1, вимагаємо надання довідки у довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля, враховуючи те що, законодавством конкретно не встановлено, які саме повинні бути підтверджуючі документи саме для виконання робіт. Так як нами закуповуються роботи як сукупність певних процесів не можливо визначити конкретні протоколи випробувань або сертифікати. Також, враховуючи той факт, що матеріали для виконання робіт мають певні сертифікати, які містяться у відкритому доступі. Згідно вимог ст. 17 Закону Замовник не вимагає документів котрі містяться у відкритому доступі. 2) За результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції ФОП Ходак О.О. умовам тендерної документації. Так, вимогами підпункту 1.3 пункту 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації обумовлено, що вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Однак, в порушення вищевказаних вимог тендерної документації ФОП Ходак О.О. надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 23.07.2020 №26354 без накладання кваліфікованого електронного підпису. Так, учасником ФОП Ходак О.О. надано, у якості переможця, довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 23.07.2020 №26354 котра має унікальний №F1400305 відповідно до якого можливо перевірити дану довідку на офіційному сайті контролюючого органу, що в свою чергу не передбачає накладання ЕЦП/КЕП. Крім того, довідка від 23.07.2020 №26354 надана уже в якості переможця після аукціону та кваліфікації, також тендерною документацією не передбачається накладання електронного підпису на документи надані учасником у якості переможця. 3) Також, вимогами підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник-переможець повинен надати довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України, яка містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно з п. 5, 6, ч. 1 ст. 17 Закону. Учасником-переможцем надано вищевказану довідку станом на 28.07.2020 року, тоді як повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі оприлюднено 29.07.2020 року, що в свою чергу не відповідає вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Слід зазначити, що довідка видана Департаментом інформатизації МВС України являється безстроковою та не має обмежень в часі, тобто вона являється чинною та легітимною з моменту її видачі. Також слід відмітити, що дана довідка, відповідно до діючого законодавства, видається протягом 10 днів, що в свою чергу може призвести до невчасного її надання, на вимогу Замовника.
Дата публікації: 03 вересня 2020

Документи:

03 вересня 2020 17:36
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ХОДАК ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ 2 012 744,00
UAH з ПДВ
1 991 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАТРИМ" 2 013 114,00
UAH з ПДВ
1 992 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 16:34
Цінова та довідки.pdf
17 липня 2020 15:45
Електронний підпис
17 липня 2020 15:44
цінова+довідки.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 15:39
ЦПВ.pdf
28 липня 2020 14:56
Інструмент.pdf
28 липня 2020 14:56
лицензия_с_додатком.pdf
28 липня 2020 14:56
устав.PDF
28 липня 2020 14:56
наказ.PDF
28 липня 2020 14:56
Витяг_Татрим.PDF
28 липня 2020 14:56
витяг_ПДВ.PDF
28 липня 2020 14:56
Довiдка.pdf
28 липня 2020 14:56
Банкрутство.pdf
28 липня 2020 14:56
ЄДР.pdf
28 липня 2020 14:56
140.bdcu
28 липня 2020 14:56
140.imd
28 липня 2020 14:56
ІВР.pdf
28 липня 2020 14:56
ЛК.pdf
28 липня 2020 14:56
Довідки.pdf
28 липня 2020 14:56
ДЦ.pdf
28 липня 2020 14:56
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ХОДАК ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ

ТОВ "ТАТРИМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ХОДАК ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ
#3410107179
Переможець 1 991 650,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ХОДАК ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ
#3410107179
1 991 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 22:14
Договір укладений
19 січня 2021 22:13
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 11:45
додаткова 3.rar зміни до договору
15 вересня 2020 11:27
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 14:11
додд 2.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 13:58
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 13:54
(без теми) (4).zip зміни до договору
10 серпня 2020 14:29
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 10:14
договір укладений
10 серпня 2020 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п 13.1 Договору, п.3 ч.5 ст 41 ЗУ Про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 13.1 договору, п.5 ч.3 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 13.1 Договору та п. 5 ч.3.ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 991 650,00
UAH