Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Клей для плитки
Очікувана вартість
625,00 UAH
UA-2020-07-13-001687-b 41e954c7fe164e418ae59a26ed22e5a5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Тетяна

+380996701560 ORLYATKO.DNZ@META.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОХТИРСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) "ОРЛЯТКО" ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 33158761
Місцезнаходження: 42700, Україна , Сумська обл., Охтирка, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 18 "А"
Контактна особа: Харченко Тетяна
+380996701560
ORLYATKO.DNZ@META.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24910000-6: Клеї


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт.
Клей для плитки СМ 11/ 25 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, Охтирка, Пушкіна 18 "А"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 липня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 24910000-6 — Клеї

Тендерна документація

13 липня 2020 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОЛОДЯЖНИЙ СЕРГІЙ ДМИТРОВИЧ
#2690801814
Переможець 625,00
UAH
13 липня 2020 12:52

Документи

13 липня 2020 12:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 17:35
ДУ Колод. (1) (1).pdf зміни до договору
10 серпня 2020 17:35
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 12:59
Дог 1100.pdf укладений
13 липня 2020 12:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 30.09.2020р.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 30 вересня 2020
Сума оплати за договором: 625,00
UAH