Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт майданчику для зупинки автомобільного транспорту по вул. Ватутіна, вул. С. Камінського, дороги по вул. Жовтнева, вул. Гоголя (від буд. 19 до водозбору), пров. Соборний в м. Бориспіль Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1 - 218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
1 894 066,00 UAH
UA-2020-07-13-001362-b b58e71c16e74406ba7a281330257be6f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іскра Юлія Миколаївна

0459555037 jkgtu2019@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління житлово-комунального господасртва виконавчого комітету Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36359583
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., БОРИСПІЛЬ, вул. Київський шлях, 72
Контактна особа: Іскра Юлія Миколаївна
0459555037
jkgtu2019@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 13:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 11:23
Початок аукціону: 29 липня 2020 11:23
Очікувана вартість: 1 894 066,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9470 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


найменування - головне управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бориспіслької міської ради; місцезнаходження - вул. Київський Шлях, 72, м. Бориспіль, 08301; категорія - орган місцевого самоврядування; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт майданчику для зупинки автомобільного транспорту по вул. Ватутіна, вул. С. Камінського, дороги по вул. Жовтнева, вул. Гоголя (від буд. 19 до водозбору), пров. Соборний в м. Бориспіль Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1 - 218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)(джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-16-000045 ● 2df81db5019d4e239d2a40cc9731bc33
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

22.09.2020 № 267

Київ

Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2020-07-13-001362-b 13.07.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Головним управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету міської ради розглянуто висновок Державної аудиторської служби України щодо результату моніторингу закупівлі Капітальний ремонт майданчику для зупинки автомобільного транспорту по вул. Ватутіна, вул. С. Камінського, дороги по вул. Жовтнева, вул. Гоголя (від буд. 19 до водозбору), пров. Соборний в м. Бориспіль Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1 - 218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг), номер оголошення UA-2020-07-13-001362-b. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Згідно з Висновком Держаудитслужби України за результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Керуючись наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 № 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/ органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 1 Закону авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Також хочемо зазначити, що згідно з пунктом 19 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен забезпечити можливість проведення передбачених Законом закупівель в електронній системі закупівель відповідно до рівня акредитації. Головне управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бориспільської міської ради користується послугами авторизованого електронного майданчика PublicBid. Згідно з частиною 1 статті 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. Звертаємо увагу, що станом на 23.10.2020 повноцінно розділ «Забезпечення тендерних пропозицій» технічно не реалізовано відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Так, на момент заповнення оголошення закупівлі Капітальний ремонт майданчику для зупинки автомобільного транспорту по вул. Ватутіна, вул. С. Камінського, дороги по вул. Жовтнева, вул. Гоголя (від буд. 19 до водозбору), пров. Соборний в м. Бориспіль Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1 - 218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг), номер оголошення UA-2020-07-13-001362-b, була відсутня технічна можливість оприлюднення на майданчику інформації про умови надання забезпечення тендерної пропозиції, оскільки на майданчику не передбачено необхідних полів для внесення відповідної інформації. Таким чином в оголошенні було вказано вид та розмір тендерних пропозицій, а в тендерній документації, яка є невід’ємною частиною, інші дані, а саме: термін дії, умови надання, тип, опис випадків, коли забезпечення не повертається учаснику. Хочемо висловити вдячність за дане зауваження та приймемо заходи щодо недопущення таких порушень в майбутньому.

2020-10-23 09:37:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів (пункт 9 частини другої статті 21 Закону).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АЛЬТЕКО" 1 571 684,92
UAH з ПДВ
1 571 684,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НЕВА +" 1 699 814,69
UAH з ПДВ
1 699 814,69
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" 1 835 720,26
UAH з ПДВ
1 835 720,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС" 1 889 961,60
UAH з ПДВ
1 889 961,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 12:47
Електронний підпис
28 липня 2020 12:46
Скан Статут.pdf
28 липня 2020 12:46
КошторисPDF.zip
28 липня 2020 12:46
Скан Статут.pdf
28 липня 2020 12:46
Опис до Статуту.pdf
28 липня 2020 12:46
1.3.Довідка досвід.pdf
28 липня 2020 12:46
Баланс 1 півріччя 2020.pdf
28 липня 2020 12:46
Ліцензія Альтеко.pdf
28 липня 2020 12:46
Баланс 1 півріччя 2020.pdf
28 липня 2020 12:46
КОШТОРИС.zip
28 липня 2020 12:46
КошторисPDF.zip
28 липня 2020 12:46
Довідка Банк.pdf
28 липня 2020 12:46
1.1.Довідка МТБ.pdf
28 липня 2020 12:46
Опис до Статуту.pdf
28 липня 2020 12:46
1.3.Лист-відгук Хорол.pdf
28 липня 2020 12:46
11.6.Договір ШБУ-14.pdf
28 липня 2020 12:46
Баланс 1 кв 2020.pdf
28 липня 2020 12:46
Витяг ПДВ.pdf
28 липня 2020 12:46
11.6.Договір ШБУ-14.pdf
28 липня 2020 12:46
10.1.Проект договору.pdf
28 липня 2020 12:46
Довідка Банк.pdf
28 липня 2020 12:46
1.3.Довідка досвід.pdf
28 липня 2020 12:46
1.3.Відгук Ладья.pdf
28 липня 2020 12:46
Баланс 2019.pdf
28 липня 2020 12:46
виписка ЄДРПОУ.pdf
28 липня 2020 12:46
10.1.Проект договору.pdf
28 липня 2020 12:46
1.3.Відгук Ладья.pdf
28 липня 2020 12:46
ЛАБОЛАТОРІЯ.zip
28 липня 2020 12:46
Ліцензія Альтеко.pdf
28 липня 2020 12:46
Баланс 2019.pdf
28 липня 2020 12:46
Ліцензія Альтеко_1.pdf
28 липня 2020 12:46
1.3.Лист-відгук Хорол.pdf
28 липня 2020 12:46
КОШТОРИС.zip
28 липня 2020 12:46
Баланс 1 кв 2020.pdf
28 липня 2020 12:46
Витяг ПДВ.pdf
28 липня 2020 12:46
виписка ЄДРПОУ.pdf
28 липня 2020 12:46
1.1.Довідка МТБ.pdf
28 липня 2020 12:46
ЛАБОЛАТОРІЯ.zip
28 липня 2020 12:46
Ліцензія Альтеко_1.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 12:38
Електронний підпис
28 липня 2020 12:37
12 лист згода ТЗ.pdf
28 липня 2020 12:37
22 довідка ІТП.pdf
28 липня 2020 12:37
27 договір 898 Степанці.pdf
28 липня 2020 12:37
8 РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА.pdf
28 липня 2020 12:37
24 ЗВІТИ 2019-2020р..pdf
28 липня 2020 12:37
7 СТАТУТ.pdf
28 липня 2020 12:37
16 ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
28 липня 2020 12:37
21 довідка МТБ.pdf
28 липня 2020 12:37
4 Виписка ЄДР 2020р..pdf
28 липня 2020 12:37
10 захист довкілля.pdf
28 липня 2020 12:37
32 ст 17.pdf
28 липня 2020 12:37
19 ПДВ витяг 2020.pdf
28 липня 2020 12:37
13 довідка ціни.pdf
28 липня 2020 12:37
14 гарантія якості.pdf
28 липня 2020 12:37
17 згода з ТД.pdf
28 липня 2020 12:37
23 довідка робітника.pdf
28 липня 2020 12:37
3 витяг ЄДР.pdf
28 липня 2020 12:37
28 відгук Степанці.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 11:12
Електронний підпис
28 липня 2020 11:06
8. Інші документи.pdf
28 липня 2020 11:06
6. Про субпідряд.pdf
28 липня 2020 11:06
4. Технічна частина.pdf
28 липня 2020 11:06
3. Ст. 17.pdf
28 липня 2020 11:06
2.3.. Досвід.pdf
28 липня 2020 11:06
2.2. Працівники.pdf
28 липня 2020 11:06
2.1. Обладнання.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 23:29
Електронний підпис
28 серпня 2020 23:29
Довідка щодо ч2 ст 17.pdf
28 серпня 2020 23:29
Довідка щодо п12 ч1 ст.17.pdf
28 серпня 2020 23:29
Dovidka_20241812430230882185.pdf.p7s
28 серпня 2020 23:29
Dovidka_20241812430230882185.pdf
28 липня 2020 12:02
Електронний підпис
28 липня 2020 12:02
Фінансова звітність.pdf
28 липня 2020 12:02
Тендерна пропозиція.pdf
28 липня 2020 12:02
Статут.pdf
28 липня 2020 12:02
Проект договору.pdf
28 липня 2020 12:02
Накази робітників.pdf
28 липня 2020 12:02
Наказ виконроба.pdf
28 липня 2020 12:02
Лист-вілдгук 28-07-2020.pdf
28 липня 2020 12:02
Кошторис.pdf
28 липня 2020 12:01
Забезпечення.zip
28 липня 2020 12:01
Договір тех КАШМ_0001.pdf
28 липня 2020 12:01
Довідка ст 17.pdf
28 липня 2020 12:01
Довідка про учасника.pdf
28 липня 2020 12:01
Довідка про МТБ.pdf
28 липня 2020 12:01
Витяг ПДВ.pdf
28 липня 2020 12:01
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АЛЬТЕКО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НЕВА +"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АЛЬТЕКО"
#42656486
Відхилено 1 571 684,92
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 13:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НЕВА +"
#42820720
Відхилено 1 699 814,69
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 14:39
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"
#03803774
Відхилено 1 835 720,26
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 15:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС"
#42523951
Переможець 1 889 961,60
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 12:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС"
#42523951
1 889 961,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:09
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:08
Додаткова угода до Договору 379.pdf зміни до договору
04 січня 2021 17:08
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 10:54
Договір 379.pdf укладений
03 вересня 2020 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 379
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 589 133,60
UAH (в тому числі ПДВ 264 855,60 UAH)