Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КОД ДК 021:2015 33140000-3 медичні матеріали
Очікувана вартість
136 542,00 UAH
UA-2020-07-13-000243-c 2b8bc09945e6477287bd47b995a2f46b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Триль

+380509045624 yulia.tril@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984174
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, ДНІПРОВСЬКА, будинок 541
Контактна особа: Юлія Триль
+380509045624
yulia.tril@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 09:03
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 08:44
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 08:44
Початок аукціону: 30 липня 2020 11:03
Очікувана вартість: 136 542,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 365,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Марля медична у віддрізах по 5м; Пластир медичний 2*500см
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4403 упаковка
Марля медична в відрізах 5м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
371 штуки
Пластир медичний 2*500см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 20 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 09:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 09:03
дод7 ЗП.docx
13 липня 2020 09:03
дод5 лист гарантія.docx
13 липня 2020 09:03
дод6 лист згода.docx
13 липня 2020 09:03
дод1 ТП.docx
13 липня 2020 09:03
дод3 квал.критерії.docx
13 липня 2020 09:03
дод2 характеристики.docx
13 липня 2020 09:03
дод4 проект договору.docx
13 липня 2020 09:03
Оголошення марля Пластирь.docx
13 липня 2020 09:03
ТД марля пластирь.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШИЯН СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ 106 066,52
UAH з ПДВ
91 283,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА" 103 940,20
UAH з ПДВ
93 195,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КІСЕЛЬОВА ОЛЬГА ВЛАДИСЛАВІВНА" 96 878,88
UAH з ПДВ
93 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 95 497,92
UAH з ПДВ
94 073,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 23:53
Електронний підпис
04 серпня 2020 23:52
Deskto.rar
29 липня 2020 00:12
Електронний підпис
28 липня 2020 23:23
Електронний підпис
28 липня 2020 23:15
19488434_дод1 ТП.pdf
28 липня 2020 23:15
19488435_дод6 лист згода.pdf
28 липня 2020 21:39
Техчасть.pdf
28 липня 2020 21:13
Пластирь.pdf
28 липня 2020 18:22
Санкції.pdf
28 липня 2020 18:22
Довідки_17_Закон.pdf
28 липня 2020 18:22
МТБ.pdf
28 липня 2020 18:21
SSP.pdf
28 липня 2020 18:21
ProFOP_.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 19:58
Електронний підпис
28 липня 2020 19:57
Листи.rar
24 липня 2020 12:11
Електронний підпис
24 липня 2020 12:09
лист_гарантiя якості.pdf
24 липня 2020 12:09
Помещение_ транспорт.rar
24 липня 2020 12:09
фін звіт.rar
24 липня 2020 12:09
ТОВ ТАВОЛГА.pdf
24 липня 2020 12:09
Листи.rar
24 липня 2020 12:09
Статут 2019стр 1-22.pdf
24 липня 2020 12:09
аналог. договора.rar
24 липня 2020 12:09
дод3_квал.критерii.pdf
24 липня 2020 12:09
дод6_лист_згода.pdf
24 липня 2020 12:09
лист_-гарантiя.pdf
24 липня 2020 12:09
тендерна_пропозицiя.pdf
24 липня 2020 12:09
техничнi_вимоги.pdf
24 липня 2020 12:09
марля.rar
24 липня 2020 12:09
пластир.rar

Публічні документи

28 липня 2020 21:33
Електронний підпис
28 липня 2020 20:25
Документи Рева К.В.rar
28 липня 2020 20:25
лист право підпису.pdf
28 липня 2020 20:25
гарантія ст.17.pdf
28 липня 2020 20:25
аналогічні договори.rar
28 липня 2020 20:25
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 12:30
Електронний підпис
28 липня 2020 12:25
Тех_p226-259.pdf
28 липня 2020 12:25
Тех_p151-225_p39-75.pdf
28 липня 2020 12:25
Тех_p151-225_p01-38.pdf
28 липня 2020 12:25
Тех_p076-150_p39-75.pdf
28 липня 2020 12:25
Тех_p076-150_p01-38.pdf
28 липня 2020 12:25
Тех_p001-075.pdf
28 липня 2020 12:25
Ком_p087-172.pdf
28 липня 2020 12:25
Ком_p001-086.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШИЯН СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА"

ФОП "КІСЕЛЬОВА ОЛЬГА ВЛАДИСЛАВІВНА"

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШИЯН СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ
#3439711110
Переможець 91 283,85
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 08:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 08:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШИЯН СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ
#3439711110
91 283,85
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 13:37
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 12:43
20% марля.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 12:40
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 12:39
20% марля.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 12:39
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:00
ДУ 209.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:57
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 11:21
209.pdf укладений
17 серпня 2020 11:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. У відповідності до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, продовжити строк дії Договору про закупівлю № 152 від 17.08.2020р року по 31.03.2021 року включно т
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, а саме 18255,36 грн, від покаткової суми договора
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, а саме в 18255,36 грн, від покатокової суми договора
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 109 539,21
UAH