Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 45450000-6 Поточний ремонт бази відпочинку "Лісова", що знаходиться за адресою Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Івана Мазепи, 39 (Будинки (внутрішні роботи і мережі), зовнішні мережі для всієї бази)
Other completed construction works for DK 021: 2015 45450000-6 Current repairs of the main work Svyatogorsk, st. Ivana Mazepi, 39 (Buildings (internal works and networks), the freshest for all bases)
Other completed construction works for DK 021: 2015 45450000-6 Current repairs of the main work Svyatogorsk, st. Ivana Mazepi, 39 (Buildings (internal works and networks), the freshest for all bases)
Очікувана вартість
3 139 181,54 UAH
UA-2020-07-11-000092-c ● 7980f13e20b545039c77fad5845c5032
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського |
Код ЄДРПОУ: | 01566057 |
Місцезнаходження: | 50042, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Кривий Ріг, вул. Курчатова, 13 |
Контактна особа: |
Радіон Петрович Никифоров +380676900191 donnuet@i.ua |
Додаткові контактні особи: |
Нікіфоров Радіон Петрович +380564097796 donnuet@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Donetskyi natsionalnyi universytet ekonomiky i torhivli imeni Mykhaila Tuhan-Baranovskoho |
National ID: | 01566057 |
Contact point: |
Nikiforov Radion Petrovich +380676900191 donnuet@i.ua |
Additional contacts: |
Нікіфоров Радіон Петрович +380564097796 donnuet@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 липня 2020 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2020 14:12 |
Очікувана вартість: | 3 139 181,54 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 695,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 11 липня 2020 13:38 |
Enquiries until: | 09 серпня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 серпня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 3 139 182 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 15 696 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Scope of the procurement
Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції і готуються учасником, викладаються українською мовою.
Тендерні пропозиції та усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, підготовлені учасниками можуть бути викладені іншою мовою та при цьому повинні мати автентичний переклад на українську мову. Зазначений переклад має бути засвідчений у встановленому Законом порядку.
При цьому визначальним є текст, викладений українською мовою.
Закупівля послуг здійснюється в рамках проекту “Підвищення освітньої та наукової ролі ДонНУЕТ як внутрішньо переміщеного закладу вищої освіти у громаді Донецької області”, що фінансується Європейським Союзом.
ДБН А.2.2-3:2014
Розгорнути
Згорнути
Тендерні пропозиції та усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, підготовлені учасниками можуть бути викладені іншою мовою та при цьому повинні мати автентичний переклад на українську мову. Зазначений переклад має бути засвідчений у встановленому Законом порядку.
При цьому визначальним є текст, викладений українською мовою.
Закупівля послуг здійснюється в рамках проекту “Підвищення освітньої та наукової ролі ДонНУЕТ як внутрішньо переміщеного закладу вищої освіти у громаді Донецької області”, що фінансується Європейським Союзом.
ДБН А.2.2-3:2014
During the procurement procedures, the tender offer and all documents related to the tender offer and prepared by the bidder are presented in Ukrainian.
Tender proposals and all documents related to the tender proposal prepared by the participants may be presented in another language and must have an authentic translation into Ukrainian. The specified translation must be certified in the manner prescribed by law.
The decisive factor is the text presented in the Ukrainian language.
Procurement of services in the framework of the project "Increasing the expanded and scientific role of DonNUET as an internal research educational institution of higher education in the community of Donetsk region", which requires the use of European society.
DBN А.2.2-3:2014
Розгорнути
Згорнути
Tender proposals and all documents related to the tender proposal prepared by the participants may be presented in another language and must have an authentic translation into Ukrainian. The specified translation must be certified in the manner prescribed by law.
The decisive factor is the text presented in the Ukrainian language.
Procurement of services in the framework of the project "Increasing the expanded and scientific role of DonNUET as an internal research educational institution of higher education in the community of Donetsk region", which requires the use of European society.
DBN А.2.2-3:2014
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 45450000-6 Поточний ремонт бази відпочинку "Лісова", що знаходиться за адресою Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Івана Мазепи, 39 (Будинки (внутрішні роботи і мережі), зовнішні мережі для всієї бази)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84130, Україна, Донецька область, Святогірськ, вул. І. Мазепи, 39
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Other completed construction works for DK 021: 2015 45450000-6 Current repairs of the main work Svyatogorsk, st. Ivana Mazepi, 39 (Buildings (internal works and networks), the freshest for all bases)
CPV: 45450000-6
Період постачання:
по 20 листопада 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник на протязі 21 календарного дня з моменту підписання сторонами акту наданих послуг за формою КБ-2в в межах бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період зобов`язаний оформити та надати до відділення Державного казначейства платіжне доручення на перерахування Підряднику грошових коштів за виконані роботи. | Пiсляоплата | 21 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2020 12:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2020 12:22 |
Перелік змін.docx | |
11 серпня 2020 12:22 |
ТД Поточний ремонт база лісова 1 (зі змінами).doc |
11 серпня 2020 12:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
11 серпня 2020 12:22 |
Перелік змін.docx
|
||||
11 серпня 2020 12:22 |
ТД Поточний ремонт база лісова 1 (зі змінами).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект
Дата подання: 14 липня 2020 07:40
Дата відповіді: 15 липня 2020 09:31
Шановний Замовнику! З метою підготовки тендерної пропозиції, прошу Вас надати можливість ознайомитись з проектною документацією.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідні зміни до ТД будуть внесені.
питання
Дата подання: 15 липня 2020 11:10
Дата відповіді: 16 липня 2020 11:31
очікувана вартість без ПДВ ?
Відповідь: Так, без ПДВ.
Роз’яснення щодо ТД по закупівлі UA-2020-07-11-000092-c
Дата подання: 21 липня 2020 16:01
Дата відповіді: 22 липня 2020 13:06
Керуючись положеннями ч. 1 розділу ІІ тендерної документації (далі - ТД), прошу надати роз’яснення щодо ТД по закупівлі UA-2020-07-11-000092-c «Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 45450000-6 Поточний ремонт бази відпочинку "Лісова", що знаходиться за адресою Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Івана Мазепи, 39 (Будинки (внутрішні роботи і мережі), зовнішні мережі для всієї бази)»:
1) Ч. 1 розділу ІІІ ТД (стор. 4) передбачено надання у складі ТП листа-згоди на обробку персональних даних (Додаток 2).
1.1) Лист-згода на обробку персональних даних (Додаток 2) надається на уповноважену особу учасника процедури закупівлі, відповідальну за підписання тендерної пропозиції (далі - ТП) та укладання договору про закупівлю, чи на всіх залучених працівників, зазначених у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (таблиця 4 додатку 4, стор. 35 ТД)?
2) П. 5 Додатку 3 ТД (стор. 31-32) передбачено надання гарантійного листа щодо дотримання вимог Замовника в частині використання матеріалів, необхідних для надання послуг, а також порівняльної таблиці відповідності запропонованих учасником матеріалів для надання послуг матеріалам, передбаченим Замовником у додатках до ТД.
2.1) Гарантійний лист щодо дотримання вимог Замовника в частині використання матеріалів, необхідних для надання послуг повинен бути наступного змісту: «учасник гарантує дотримання вимог Замовника в частині використання матеріалів, необхідних для надання послуг», чи необхідно за змістом зазначити конкретні вимоги Замовника?
2.2) Якщо необхідно зазначити конкретні вимоги Замовника в частині використання матеріалів, необхідних для надання послуг, то які саме?
2.3) Порівняльна таблиця передбачає заповнення окремого документу, чи являється додатком до гарантійного листа?
2.4) За якою формою (найменування стовбців, зміст інформації), прийнятною для Замовника, необхідно надавати порівняльну таблицю відповідності запропонованих учасником матеріалів для надання послуг матеріалам, передбаченим Замовником у додатках до ТД?
2.5) До порівняльної таблиці необхідно додавати підтверджуючі документи і якщо «так», то які саме?
2.6) На який перелік матеріалів у розрізі їх найменувань необхідно заповнювати порівняльну таблицю?
3) Ч. 1 розділу ІІІ ТД (стор. 5) передбачено надання у складі ТП інформації про субпідрядника/співвиконавця, в якій учасник зазначає повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати, як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20% від вартості договору про закупівлю, до виконання робіт або послуг. Ч. 8 розділу ІІІ ТД (стор. 12) передбачено, що у разі закупівлі робіт або послуг учасник процедури закупівлі зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, зазначеним в ч.3 ст. 16 Закону, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. При цьому, кожен субпідрядник/співвиконавець надає інформацію та документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (за яким його залучають як субпідрядника/співвиконавця), визначених у ст. 16 Закону у спосіб визначений замовником для учасника процедури закупівлі. Субпідрядники/співвиконавці, спроможності яких учасник процедури закупівлі залучає до виконання робіт або послуг надають інформацію, щодо відсутності підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону у спосіб визначений замовником для учасника процедури закупівлі (згідно Додатку № 4, Таблиця 1).
3.1) Таблиця 1 Додатку 4 ТД (стор. 34) заповнюється стосовно субпідрядників / співвиконавців орієнтовна вартість робіт яких за сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції становлять тільки більше 20% від ціни ТП, чи вказана таблиця також заповнюється і щодо робіт субпідрядників / співвиконавців, що становлять менше 20% від ціни ТП?
3.2) Які документи необхідно заповнювати та надати у складі ТП, якщо учасник процедури закупівлі планує залучення субпідрядника/співвиконавця щодо робіт орієнтовною вартістю в обсязі менше 20% від вартості договору про закупівлю?
4) Ч. 1 розділу ІІІ ТД (стор. 5) передбачено надання у складі ТП документального підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції, договору про закупівлю згідно вимог даної тендерної документації. Ч. 2 розділу ІІІ ТД (стор. 8) передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
4.1) Чи необхідно по вказаному питанню учаснику надавати довідку у довільній формі або що мається на увазі Замовником?
5) Ч. 1 розділу ІІІ ТД (стор. 5) передбачено надання у складі ТП календарного плану виконання робіт.
5.1) За якою формою необхідно надати календарний план виконання робіт та які вимоги ставляться до форми вказаного документу Замовником?
6) Ч. 1 розділу ІІІ ТД (стор. 5) передбачено надання у складі ТП завізованого проекту договору (Додаток 5).
6.1) Чи заповнюються у проекті договору (Додаток 5) пункти 1.1, 3.1, 10.3, дата договору та додатки до договору?
6.2) Проект договору подається на фірмовому бланку та з зазначенням дати та номеру реєстрації документу?
6.3) Який гарантійний строк якості виконаних робіт від дня прийняття об’єкта Замовником, являється прийнятним відповідно до п. 10.3 договору (стор. 47 ТД)?
7) Ч. 1 розділу ІІІ ТД (стор. 4) передбачено надання цінової пропозиції (Додаток 1).
7.1) Чи необхідно зазначати ідентифікатор закупівлі за змістом форми цінової пропозиції?
8) Додатком 4 ТД на стор. 36 передбачено, що «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
8.1) Чи являється допустимим надання учасником процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції однієї зведеної довідки без надання додатково окремих 14 довідок, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 1-13 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону, складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, зазначених у стовбці «Підтвердження відсутності підстав учасником процедури закупівлі» на сторінках 36-41 ТД?
9) Додатком 4 ТД на стор. 41 передбачено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону».
9.1) Відсутність підстав, передбачених пп. 2, 3 ч. 1 ст. 17 Закону підтверджується Інформаційною довідкою з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення або довідкою у довільній формі?
9.2) Відсутність підстав, передбачених пп. 6 та 12 ч. 1 ст. 17 Закону підтверджується наданням однієї і тієї ж довідки (повної), виданої відповідним органом МВС, яка є чинною на дату подання документа?
9.3) Якщо так, то якої давнини повинна бути вказана довідка відносно дати подання документу або дати іншої більш конкретної події?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерна пропозиція готується у відповідності до умов, що чітко наведені у тендерній документації.
За якою формою (найменування стовбців, зміст інформації) необхідно надавати порівняльну таблицю.
Дата подання: 24 липня 2020 13:58
Дата відповіді: 30 липня 2020 18:28
Шановний Замовнику! Згідно тендерної документації стр. 31 Додаток 3 пункт 5 "Надати гарантійний лист щодо дотримання вимог Замовника в частині використання матеріалів, необхідних для надання послуг, а також порівняльну таблицю відповідності запропонованих учасником матеріалів для надання послуг матеріалам, передбаченим Замовником у додатках до ТД."
Будь ласка скажіть, за якою формою (найменування стовбців, зміст інформації) необхідно надати порівняльну таблицю.
В тендерній документації форми- немає, та умови чітко ненаведені у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.Відповідні зміни будуть внесені.
Роз’яснення щодо Додаток 5
Дата подання: 27 липня 2020 12:04
Дата відповіді: 27 липня 2020 12:44
Шановний Замовнику!
Керуючись положеннями ч. 1 розділу ІІ тендерної документації (далі - ТД), прошу надати роз’яснення щодо положення ТД, передбаченого ч. 1 розділу ІІІ ТД щодо надання у складі тендерної пропозиції завізованого проекту договору (Додаток 5). За змістом тендерної документації дане питання не врегульовано.
Таким чином, прошу надати роз’яснення щодо неврегульованих питань за змістом тендерної документації, а саме:
1) Чи заповнюються у проекті договору (Додаток 5) пункти 1.1, 3.1, 10.3, дата договору та додатки до договору?
2) Якщо вищевказані пункти не заповнюється, то чи достатньо буде заповнити найменування учасника (підрядника) в преамбулі проекту договору та п. 16 «юридичні адреси та реквізити сторін» стосовно підрядника?
3) Якщо вищевказані пункти заповнюється, то який гарантійний строк якості виконаних робіт від дня прийняття об’єкта Замовником, являється прийнятним відповідно до п. 10.3 проекту договору, яку кількість років вказувати, або вказаний пункт не заповнюється?
4) Проект договору подається на фірмовому бланку та з зазначенням дати та номеру реєстрації документу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ознайомтесь, будь ласка, детальніше з вимогами документації. Тендерна документація містить інструкції з підготовки, в тому числі інформацію щодо форм надання документів, форматів, оригіналів чи копій тощо. Щодо проекту договору - його необхідно надати у складі тендерної пропозиції у виглді, що передбачений тендерною документацією!
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 серпня 2020
Найменування: | Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського |
Код ЄДРПОУ: | 01566057 |
Місцезнаходження: | 50042, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Кривий Ріг, вул. Курчатова, 13 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "БОГАРТ БУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП ДИНАСТИЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП ДИНАСТИЯ" |
2 744 074,89
UAH
|
2 744 074,89
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКБУД" |
3 086 997,00
UAH
|
3 086 997,00
UAH
|
Документи |
АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" |
3 098 289,29
UAH
|
3 098 289,29
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП ДИНАСТИЯ" #23773733 |
Очікує рішення |
2 744 074,89
UAH
|
03 вересня 2020 14:39
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 16 вересня 2020 19:19 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: наявність помилок при оформленні технічного завдання до даної закупівлі, що не підлягають корегуванню на даному етапі проведення торгів. |
Документи:
16 вересня 2020 15:49
|
Протокол № 50.pdf |
Виконано
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2020 13:15 |
Кінець періоду оскарження: | 28 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 28 вересня 2020 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, а саме: наявність помилок при оформленні технічного завдання до даної закупівлі, що не підлягають корегуванню на даному етапі проведення торгів. |
Документи:
17 вересня 2020 13:15
|
Електронний підпис |
17 вересня 2020 12:09
|
протокол 50.PDF |