Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт приміщень Вишнівської загальноосвітньої школи №1 Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області», за адресою: 08133, Київська область, Києво-Святошинський район, місто Вишневе, вулиця Освіти, будинок 9»
Очікувана вартість
747 898,80 UAH
UA-2020-07-10-008533-c ee350a1757564c3db55f992ce496dec9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Вовк

+380459850762 vzosh1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИШНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 1 КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37606428
Місцезнаходження: 08133, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський р-н, м. Вишневе, вул. Освіти, буд. 9
Контактна особа: Леся Вовк
+380459850762
vzosh1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 22:33
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 23:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 14:47
Очікувана вартість: 747 898,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 478,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


«Поточний ремонт приміщень Вишнівської загальноосвітньої школи №1 Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області», за адресою: 08133, Київська область, Києво-Святошинський район, місто Вишневе, вулиця Освіти, будинок 9» (код за ДК 021:2015– 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
Закупівля здійснюється вцілому. Окремі частини не передбачені.
Місце надання послуг:
- 08133, Київська область, Києво-Святошинський район, місто Вишневе, вулиця Освіти, будинок 9

Обсяг: 1 послуга, детальніше визначено в Додатку №5 до тендерної документації

строк надання послуг: До 30.09.2020 року

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт приміщень Вишнівської загальноосвітньої школи №1 Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області», за адресою: 08133, Київська область, Києво-Святошинський район, місто Вишневе, вулиця Освіти, будинок 9»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08133, Україна, Київська область, місто Вишневе, вулиця Освіти, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 22:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 22:33
Кваліфікаційні_вимоги.doc
10 липня 2020 22:33
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc
10 липня 2020 22:33
Проект_договору.doc
10 липня 2020 22:33
ВТ_поточний ремонт приміщень школи.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІУМФ" 743 969,00
UAH з ПДВ
743 969,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОНДАРЕНКО ІРИНА МИХАЙЛІВНА" 747 800,00
UAH з ПДВ
747 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 21:57
Довідка.pdf
13 серпня 2020 20:27
Довідка МВД.pdf
13 серпня 2020 13:50
Кошторис.part2.rar
13 серпня 2020 13:50
Кошторис.part1.rar
13 серпня 2020 13:49
Довідка з податкової.pdf
31 липня 2020 15:09
Електронний підпис
31 липня 2020 13:51
Фінансова звітність.pdf
31 липня 2020 13:51
Листи-згода.pdf
31 липня 2020 13:51
Код та ІПН керівника.pdf
31 липня 2020 13:51
Довідки та листи.pdf
31 липня 2020 13:51
Витяг ПДВ.pdf
26 липня 2020 22:20
Довідка працівники.pdf
26 липня 2020 22:14
Кошторис.part2.rar
26 липня 2020 22:14
Кошторис.part1.rar
26 липня 2020 22:14
Цінова пропозиція.pdf
26 липня 2020 21:57
Аналогічний договір.rar
26 липня 2020 21:57
Фінансова звітність.rar
26 липня 2020 21:57
Диплом.rar
26 липня 2020 21:57
Статут.pdf
26 липня 2020 21:57
Транспорт.pdf
26 липня 2020 21:57
Сертифікат.pdf
26 липня 2020 21:56
Наказ на директора.pdf
26 липня 2020 21:56
Договора ЦПХ3.pdf
26 липня 2020 21:55
Ліцензія.pdf
26 липня 2020 21:55
Договора ЦПХ2.pdf
26 липня 2020 21:55
Договора ЦПХ4.pdf
26 липня 2020 21:54
Договора ЦПХ.pdf
26 липня 2020 21:54
Договір оренди.pdf
26 липня 2020 21:51
Дипломи.pdf
26 липня 2020 21:51
Декларація.pdf
26 липня 2020 21:51
Витяг.pdf
26 липня 2020 21:51
Відгук.pdf
26 липня 2020 21:51
Акти.pdf
26 липня 2020 21:19
5.ims
26 липня 2020 21:18
Кінцевий бенефіціар.pdf
26 липня 2020 21:18
Довідка ст.pdf
26 липня 2020 21:18
Декларація.pdf
26 липня 2020 21:18
Гарантійний лист.pdf
26 липня 2020 21:18
Акт обстеження.pdf

Публічні документи

26 липня 2020 21:04
Електронний підпис
26 липня 2020 21:03
Пропозиція.pdf
26 липня 2020 21:03
Лист згода.pdf
26 липня 2020 21:03
Довідка ст17.pdf
26 липня 2020 21:03
Довідка про учасника.pdf
26 липня 2020 21:03
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТРІУМФ"

ФОП "БОНДАРЕНКО ІРИНА МИХАЙЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІУМФ"
#32054539
Переможець 743 969,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 17:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 13:29

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), та Положенням про уповноважену особу, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-10-008533-c виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником №1 ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІУМФ" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник 1 ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІУМФ" не надав: - Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. - Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (копія паспорту, наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.копії позитивних відгуків про співпрацю від замовника (-ів) зазначеного (-их) в довідці про аналогічні договори; - Надати в електронному вигляді довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання та підтверджуючі документи щодо користування (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості, копія договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою). У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси; Для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати: - копію штатного розпису; - копію Звіту форма 1-ДФ, квартальна, з відміткою податкової служби, або копію квитанції про прийняття електронної звітності; - Документальне підтвердження кваліфікації спеціалістів, що вказані в довідці (документ про освіту та/або кваліфікаційний сертифікат та/або підвищення кваліфікації); - Всі працівники зазначені в довідці повинні надати згоду на обробку персональних даних у відповідності до Додатку 6 до тендерної документації; - копія форми №1 “Баланс” за звітний період 2019 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2020 року з відміткою органів статистики або іншого уповноваженого на те органу, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного балансу; - копія форми №2 “Звіт про фінансові результати” за звітний період 2019 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2020 року з відміткою органів статистики або іншого уповноваженого на те органу, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного звіту; - копія форми №3 “Звіт про рух грошових коштів” за звітний період 2019 рік з відміткою органів статистики або іншого уповноваженого на те органу (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – пояснювальна записка у відповідності з Додатком №7 до цієї тендерної документації з зазначенням обґрунтованих обставин). 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - пропозиція повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (копія паспорту, наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.копії позитивних відгуків про співпрацю від замовника (-ів) зазначеного (-их) в довідці про аналогічні договори; - копію штатного розпису; - копію Звіту форма 1-ДФ, квартальна, з відміткою податкової служби, або копію квитанції про прийняття електронної звітності; - Документальне підтвердження кваліфікації спеціалістів, що вказані в довідці (документ про освіту та/або кваліфікаційний сертифікат та/або підвищення кваліфікації); - Всі працівники зазначені в довідці повинні надати згоду на обробку персональних даних у відповідності до Додатку 6 до тендерної документації; - копія форми №1 “Баланс” за звітний період 2019 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2020 року з відміткою органів статистики або іншого уповноваженого на те органу, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного балансу; - копія форми №2 “Звіт про фінансові результати” за звітний період 2019 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2020 року з відміткою органів статистики або іншого уповноваженого на те органу, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного звіту; - копія форми №3 “Звіт про рух грошових коштів” за звітний період 2019 рік з відміткою органів статистики або іншого уповноваженого на те органу (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – пояснювальна записка у відповідності з Додатком №7 до цієї тендерної документації з зазначенням обґрунтованих обставин). Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. Учасник 1 ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІУМФ" https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-10-008533-c

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІУМФ"
#32054539
743 969,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 09:21
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 21:53
Дод.угода 2 поточний ремонт.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 21:52
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 20:50
Дод угода 1 поточний ремонт.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 20:46
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 14:23
Договір_поточний_ремонт_школи_compressed.pdf укладений
25 серпня 2020 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №50/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №50/2020 від 21.08.2020 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №50/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №50/2020 від 21.08.2020 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 743 914,06
UAH (в тому числі ПДВ 123 985,67 UAH)