Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Капітальний ремонт сховища №89 військової частини А1119 в м.Калинівка Вінницької області” (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
4 347 738,00 UAH
UA-2020-07-10-008069-c 47b892f06e56454289ce7db567e3c440
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Гусонька

+380433322602 victor84@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А1119
Код ЄДРПОУ: 07666794
Місцезнаходження: 22403, Україна , Вінницька обл., м. Калинівка, вул. Арсенальна, 1
Контактна особа: Віктор Гусонька
+380433322602
victor84@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 11:22
Очікувана вартість: 4 347 738,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 477,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21738.69 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
“Капітальний ремонт сховища №89 військової частини А1119 в м.Калинівка Вінницької області”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Аренальна 22, Калинівка, Вінницька область, 22403, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати «Замовником» протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами “Актів прийняття виконаних підрядних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних підрядних робіт” за формою КБ-3. Терміни оплати можуть змінюватися по мірі надходження коштів на рахунок «Замовника». Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відомість ресурсів
Дата подання: 14 липня 2020 10:00
Дата відповіді: 16 липня 2020 13:52
Доброго дня, керуючись п.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" та з метою якісного прорахунку тендерної пропозиції, просимо Вас дозавантажити відомість ресурсів.
Відповідь: Дякуємо за запитання, найближчим часом очікуйте на оновлення документації по даній закупівлі.
Оригінали дипломів
Дата подання: 16 липня 2020 14:43
Дата відповіді: 17 липня 2020 13:54
Надання сканованих копій документів про освіту ІТП є неможливим, так, як на підставі Пункту 12, глави 2, розділу IV правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5 на підприємстві в складі особової справи зберігаються саме копії, а не оригінали документів про освіту
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання, ваше питання буде враховано під час підготовки змін до тендерної документації.
Просимо внести зміни до ТД
Дата подання: 16 липня 2020 14:47
Дата відповіді: 17 липня 2020 13:54
Просимо внести зміни до Тендерної документації та передбачити можливість надання Учасниками завірені належним чином копії документів про освіту ІТП
Відповідь: Дякуємо за питання, ваше питання буде враховано під час підготовки змін до тендерної документації.
У попередньому аналогічному запитанні є помилка
Дата подання: 16 липня 2020 14:57
Дата відповіді: 17 липня 2020 13:54
У попередньому аналогічному запитанні є помилка. Надання сканованих ОРИГІНАЛІВ документів про освіту ІТП є неможливим, так, як на підставі Пункту 12, глави 2, розділу IV правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5 на підприємстві в складі особової справи зберігаються саме копії, а не оригінали документів про освіту
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання, ваше питання буде враховано під час підготовки змін до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-10-008069-c.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД", Код ЄДРПОУ:42613505
Просимо внести відповідні зміни та вилучити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Наше підприємство має намір взяти участь у даній закупівлі та повідомляє, що має достатній досвід та можливості для виконання технічного завдання, яке передбачене умовами закупівлі. Одночасно заперечуємо щодо вимоги замовника надати скановані копії оригіналів документів фінансової звітності, що передбачені Законодавством та іншими нормативними актами,- за попередній рік, що підтверджують обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше 4 млн. грн., оскільки вимога замовника щодо підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше 4 млн. грн. є дискримінаційною. Замовник у своїй документації не довів та документально не підтвердив необхідність обсягу річного доходу (виручки) в учасників у розмірі не менше 4 млн. грн. Враховуючи викладене вище , Учасники, обсяг річного доходу (виручки) яких є меншим ніж 4 млн. грн. позбавлені можливості взяти участь у даній закупівлі. Просимо внести відповідні зміни та вилучити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

20 липня 2020 14:09
Документ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МП ЮЛІЯ" 3 750 000,00
UAH з ПДВ
3 706 522,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК СТАМ" 3 947 424,00
UAH з ПДВ
3 749 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АртХаус 4 277 586,00
UAH з ПДВ
3 946 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" 4 289 102,40
UAH з ПДВ
4 289 102,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 10:04
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:15
1-1008. Лист ст.17.pdf
10 серпня 2020 12:02
Довідка МВС.zip
06 серпня 2020 16:25
92.imd
06 серпня 2020 16:25
Кошторис новий.pdf
06 серпня 2020 16:01
22850026076888.XML
06 серпня 2020 16:01
Довідка податкова.pdf
29 липня 2020 22:40
Електронний підпис
29 липня 2020 22:39
14. Лист згода.pdf
29 липня 2020 22:39
5. Погодження договір.pdf
29 липня 2020 22:39
92.imd
29 липня 2020 22:39
fwdua20200710008069c.zip
29 липня 2020 22:39
3.2. Довідка ст.17 ч.1.ч.2..pdf
29 липня 2020 22:39
3.1. Довідка ст.17 заг..pdf
29 липня 2020 22:39
16. Лист-зода техніка.pdf
29 липня 2020 22:39
6. Право підпису.pdf
29 липня 2020 22:39
2.3. Довідка договора.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 11:21
Електронний підпис
23 липня 2020 11:20
Підписаний_Ліцензія.pdf
23 липня 2020 11:19
Довідка гарантія 89.pdf
23 липня 2020 11:19
Виписка гарантія 89.pdf
23 липня 2020 11:19
4.2 Листи відгуки.pdf
23 липня 2020 11:19
31 Дозвіл рпн.pdf
23 липня 2020 11:19
30 Ліцензія.pdf
23 липня 2020 11:19
29 Витяг з ЄДР.pdf
23 липня 2020 11:19
28 Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 19:02
Електронний підпис
29 липня 2020 19:00
Фін. звітність.pdf
29 липня 2020 19:00
Трудові книги 3.rar
29 липня 2020 19:00
Трудові книги 2.zip
29 липня 2020 19:00
Трудові книги 1.zip
29 липня 2020 19:00
Тендерна пропозиція.pdf
29 липня 2020 19:00
Статут.pdf
29 липня 2020 19:00
Розрахунок ЗВВ.pdf
29 липня 2020 19:00
Працівники.pdf
29 липня 2020 19:00
Погодження з ТЗ.pdf
29 липня 2020 19:00
Ст. 17.pdf
29 липня 2020 19:00
Опис АртХаус.pdf
29 липня 2020 19:00
Мат-тех база.pdf
29 липня 2020 19:00
Ліцензія.pdf
29 липня 2020 19:00
Листи.pdf
29 липня 2020 19:00
Кошторис.imd
29 липня 2020 19:00
Кошторис 2.pdf
29 липня 2020 19:00
Кошторис 1.pdf
29 липня 2020 19:00
Документ_ЄДР_1006902950 (1).zip
29 липня 2020 19:00
Дозвіл.pdf
29 липня 2020 19:00
Графік.pdf
29 липня 2020 19:00
Відгук.pdf
29 липня 2020 19:00
Витяг ПДВ.pdf
29 липня 2020 19:00
Витяг ЄДР.pdf
29 липня 2020 19:00
Guarantee_20-43GR0033 (1).rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МП ЮЛІЯ"

ТОВ "БК СТАМ"

ТОВ АртХаус

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МП ЮЛІЯ"
#13317261
Переможець 3 706 522,62
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 18:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 18:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МП ЮЛІЯ"
#13317261
3 706 522,62
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 11:27
Додаток №3 графік.pdf укладений
01 вересня 2020 11:24
Додаток №1 Договірна ціна.pdf укладений
01 вересня 2020 11:24
Додаток №2 Протокол узгодження цін.pdf укладений
01 вересня 2020 11:24
Договір №64.pdf укладений
01 вересня 2020 11:24
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2021 13:35
Дод. угода №6 до дог. №64.pdf зміни до договору
11 серпня 2021 13:24
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 18:20
Дод.угода №5 від 31.08.2021 до договору №64 від 31.08.2020.pdf зміни до договору
03 червня 2021 18:19
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 14:35
Дод. угода №4 від 13.04.2021-1-7.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 14:34
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 11:16
Додаткова угода №2 від 18.12.2020 до договору № 64 від 31.08.2020.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 11:02
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 17:58
Додаткова угода №1 від 25.11.2020 до договору №64 від 31.08.2020 з додатками.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 17:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю зменшення обсягів закупівлі у 2020 році, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, на підставі пункту 18.1, підпункту 4 пункту 18.2 Договору, пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, Сторони домовились внести такі зміни до Договору:- зменшити фінансування робіт у 2020 році на 184 350,12 грн..
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт у звязку з виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML