“Капітальний ремонт сховища №89 військової частини А1119 в м.Калинівка Вінницької області” (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
4 347 738,00 UAH
UA-2020-07-10-008069-c 47b892f06e56454289ce7db567e3c440
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А1119
Код ЄДРПОУ: 07666794
Місцезнаходження: 22403, Україна , Вінницька обл., м. Калинівка, вул. Арсенальна, 1
Контактна особа: Віктор Гусонька
+380433322602
victor84@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 11:22
Очікувана вартість: 4 347 738,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21 738,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 477,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
“Капітальний ремонт сховища №89 військової частини А1119 в м.Калинівка Вінницької області”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22403, Україна, Вінницька область, Калинівка, Аренальна 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати «Замовником» протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами “Актів прийняття виконаних підрядних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних підрядних робіт” за формою КБ-3. Терміни оплати можуть змінюватися по мірі надходження коштів на рахунок «Замовника». Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відомість ресурсів
Дата подання: 14 липня 2020 10:00
Дата відповіді: 16 липня 2020 13:52
Доброго дня, керуючись п.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" та з метою якісного прорахунку тендерної пропозиції, просимо Вас дозавантажити відомість ресурсів.
Відповідь: Дякуємо за запитання, найближчим часом очікуйте на оновлення документації по даній закупівлі.
Оригінали дипломів
Дата подання: 16 липня 2020 14:43
Дата відповіді: 17 липня 2020 13:54
Надання сканованих копій документів про освіту ІТП є неможливим, так, як на підставі Пункту 12, глави 2, розділу IV правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5 на підприємстві в складі особової справи зберігаються саме копії, а не оригінали документів про освіту
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання, ваше питання буде враховано під час підготовки змін до тендерної документації.
Просимо внести зміни до ТД
Дата подання: 16 липня 2020 14:47
Дата відповіді: 17 липня 2020 13:54
Просимо внести зміни до Тендерної документації та передбачити можливість надання Учасниками завірені належним чином копії документів про освіту ІТП
Відповідь: Дякуємо за питання, ваше питання буде враховано під час підготовки змін до тендерної документації.
У попередньому аналогічному запитанні є помилка
Дата подання: 16 липня 2020 14:57
Дата відповіді: 17 липня 2020 13:54
У попередньому аналогічному запитанні є помилка. Надання сканованих ОРИГІНАЛІВ документів про освіту ІТП є неможливим, так, як на підставі Пункту 12, глави 2, розділу IV правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5 на підприємстві в складі особової справи зберігаються саме копії, а не оригінали документів про освіту
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання, ваше питання буде враховано під час підготовки змін до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-10-008069-c.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД", Код ЄДРПОУ:42613505
Просимо внести відповідні зміни та вилучити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Наше підприємство має намір взяти участь у даній закупівлі та повідомляє, що має достатній досвід та можливості для виконання технічного завдання, яке передбачене умовами закупівлі. Одночасно заперечуємо щодо вимоги замовника надати скановані копії оригіналів документів фінансової звітності, що передбачені Законодавством та іншими нормативними актами,- за попередній рік, що підтверджують обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше 4 млн. грн., оскільки вимога замовника щодо підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше 4 млн. грн. є дискримінаційною. Замовник у своїй документації не довів та документально не підтвердив необхідність обсягу річного доходу (виручки) в учасників у розмірі не менше 4 млн. грн. Враховуючи викладене вище , Учасники, обсяг річного доходу (виручки) яких є меншим ніж 4 млн. грн. позбавлені можливості взяти участь у даній закупівлі. Просимо внести відповідні зміни та вилучити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

20 липня 2020 14:09
Документ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МП ЮЛІЯ" 3 750 000,00
UAH з ПДВ
3 706 522,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК СТАМ" 3 947 424,00
UAH з ПДВ
3 749 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АртХаус 4 277 586,00
UAH з ПДВ
3 946 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" 4 289 102,40
UAH з ПДВ
4 289 102,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 10:04
sign.p7s
10 серпня 2020 12:15
1-1008. Лист ст.17.pdf
10 серпня 2020 12:02
Довідка МВС.zip
06 серпня 2020 16:25
92.imd
06 серпня 2020 16:25
Кошторис новий.pdf
06 серпня 2020 16:01
22850026076888.XML
06 серпня 2020 16:01
Довідка податкова.pdf
29 липня 2020 22:40
sign.p7s
29 липня 2020 22:39
14. Лист згода.pdf
29 липня 2020 22:39
5. Погодження договір.pdf
29 липня 2020 22:39
92.imd
29 липня 2020 22:39
fwdua20200710008069c.zip
29 липня 2020 22:39
3.2. Довідка ст.17 ч.1.ч.2..pdf
29 липня 2020 22:39
3.1. Довідка ст.17 заг..pdf
29 липня 2020 22:39
16. Лист-зода техніка.pdf
29 липня 2020 22:39
6. Право підпису.pdf
29 липня 2020 22:39
2.3. Довідка договора.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 11:21
sign.p7s
23 липня 2020 11:20
Підписаний_Ліцензія.pdf
23 липня 2020 11:19
Довідка гарантія 89.pdf
23 липня 2020 11:19
Виписка гарантія 89.pdf
23 липня 2020 11:19
4.2 Листи відгуки.pdf
23 липня 2020 11:19
31 Дозвіл рпн.pdf
23 липня 2020 11:19
30 Ліцензія.pdf
23 липня 2020 11:19
29 Витяг з ЄДР.pdf
23 липня 2020 11:19
28 Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 19:02
sign.p7s
29 липня 2020 19:00
Фін. звітність.pdf
29 липня 2020 19:00
Трудові книги 3.rar
29 липня 2020 19:00
Трудові книги 2.zip
29 липня 2020 19:00
Трудові книги 1.zip
29 липня 2020 19:00
Тендерна пропозиція.pdf
29 липня 2020 19:00
Статут.pdf
29 липня 2020 19:00
Розрахунок ЗВВ.pdf
29 липня 2020 19:00
Працівники.pdf
29 липня 2020 19:00
Погодження з ТЗ.pdf
29 липня 2020 19:00
Ст. 17.pdf
29 липня 2020 19:00
Опис АртХаус.pdf
29 липня 2020 19:00
Мат-тех база.pdf
29 липня 2020 19:00
Ліцензія.pdf
29 липня 2020 19:00
Листи.pdf
29 липня 2020 19:00
Кошторис.imd
29 липня 2020 19:00
Кошторис 2.pdf
29 липня 2020 19:00
Кошторис 1.pdf
29 липня 2020 19:00
Документ_ЄДР_1006902950 (1).zip
29 липня 2020 19:00
Дозвіл.pdf
29 липня 2020 19:00
Графік.pdf
29 липня 2020 19:00
Відгук.pdf
29 липня 2020 19:00
Витяг ПДВ.pdf
29 липня 2020 19:00
Витяг ЄДР.pdf
29 липня 2020 19:00
Guarantee_20-43GR0033 (1).rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МП ЮЛІЯ"
#13317261
Переможець 3 706 522,62
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 18:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 18:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МП ЮЛІЯ"
#13317261
3 706 522,62
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 вересня 2020 11:27
Додаток №3 графік.pdf укладений
01 вересня 2020 11:24
Додаток №1 Договірна ціна.pdf укладений
01 вересня 2020 11:24
Додаток №2 Протокол узгодження цін.pdf укладений
01 вересня 2020 11:24
Договір №64.pdf укладений
01 вересня 2020 11:24

Актуальні тендери

До пошуку