Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Клапани регулюючі
Regulatingvalves
Очікувана вартість
9 900 100,00 UAH
UA-2020-07-10-007790-c 0fa3763c50e34e09a329a8e18c529182
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цап Олег Михайлович

03636-64-8-73 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Цап Олег Михайлович
03636-64-8-73
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Олег
0363664873
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom"
National ID: 05425046
Contact point: Tsap Oleg
03636-64-8-73
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Additional contacts: Oleg
0363664873
SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 липня 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:25
Очікувана вартість: 9 900 100,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 10 липня 2020 16:51
Enquiries until: 31 липня 2020 12:00
Complaints submission until: до 06 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 серпня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 9 900 100 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт.
Клапани регулюючі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Regulatingvalves
CPV: 42130000-9
Період постачання: по 15 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 16:48
Тендерна документація.doc
10 липня 2020 16:48
Додаток_5.docx
10 липня 2020 16:48
Додаток_3.doc
10 липня 2020 16:48
Додаток_4.doc
10 липня 2020 16:48
Додаток_3.1.112-2-ТВтаУП-ТЦ-1.pdf
10 липня 2020 16:48
Додаток_2.1.112-2-ТВтаУП-ТЦ-1.pdf
10 липня 2020 16:48
Додаток_2. клапани регулюючі.doc
10 липня 2020 16:48
Додаток_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проплата
Дата подання: 15 липня 2020 11:01
Дата відповіді: 17 липня 2020 09:11
А чому ви затрумуєте проплати по виконаних поставках на декілька місяців ? Ми поставили товар в лютому і чекаємо проплати з квітня. Невже після такої низької платіжної дісциплини в когось є бажання з вами працювати ?
Відповідь: Система Прозорро, на якій відбувається здійснення даної закупівлі, передбачає можливість звернення до замовника закупівлі з вимогою або запитанням. Проте, такі вимоги та запитання повинні стосуватись самої закупівлі, як у матеріальній так і процесуальній правовій площині. Дане твердження, зокрема, обґрунтовується приписами абзацу 1 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вказує, що: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Дані можливості передбачені системою Прозорро з метою вирішення будь яких можливих непорозумінь, суперечностей, неточностей медіаційними шляхами щодо конкретної процедури закупівлі.
ВП РАЕС є добросовісним замовником, який здійснює свою діяльність виключно у правовому полі законодавства України.
З тексту Вашого звернення випливає наступне:
- воно не стосується вказаної закупівлі;
- неможливо ідентифікувати, а отже проаналізувати, з яких саме правовідносин виникли Ваші твердження і чи відповідають вони дійсності.
У випадку наявності правових підстав для такий тверджень, Ви можете звернутись до нас шляхами, які передбачені законодавством та правилами ділової етики. Гарантуємо, що Ваші вимоги будуть належно розглянуті.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-01-000020 ● 036c5a50edb44cf7b4db13af095ff489
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020 11:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.10.2020 № 67
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 01.10.2020 № 67

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-07-10-007790-c, 10.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-01-12 11:00:59

Оскарження висновку ДАСУ

Категорія справи № 640/27595/20: Адміністративні справи (з 01.01.2019); Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо; організації господарської діяльності, з них. Надіслано судом: 04.01.2021. Зареєстровано: 06.01.2021. Оприлюднено: 06.01.2021. Номер судового провадження: не визначено Учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається: http://court.gov.ua/fair/sud2670/.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Сума, що зазначена в річному плані закупівель вказана з урахуванням ПДВ. Закупівля створена з рядка плану закупівель і очікувана вартість закупівлі в оголошенні вказана без врахування ПДВ (в системі передбачено вибір даного параметру) для того щоб не було дискримінації учасників – платників ПДВ, не платників ПДВ, нерезидентів та для більш зрозумілого і прозорого порівняння цін. Внаслідок чого на аукціоні створюються рівні умови для учасників процедури закупівлі. Крім того, в пункті 1 Розділу V описана методика оцінки тендерної пропозиції, де чітко прописано, що Учасник зазначає загальну ціну на аукціон без ПДВ. Аукціон буде відбуватися за цінами без ПДВ. Учасник заповнює форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно додатку 1 до ТД, зазначаючи, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. 2. Розміщення інформації в електронній системі закупівель (ЕСЗ) здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через авторизоване робоче місце замовника. На момент оприлюднення замовником оголошення та на сьогоднішній день в ЕСЗ не реалізована можливість та відсутні для заповнення замовником поля «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» та «умови надання забезпечення тендерних пропозицій». Більше того, Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (чинний на дату оголошення процедури закупівлі) не передбачає заповнення замовником вищезазначено інформації. При цьому в пункті 7 Розділу І та в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення, наявна «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» та інформація про «Забезпечення тендерної пропозиції» де зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Вказані в висновку ДАСУ зауваження абсолютно ніяким чином не впливають на результати проведення процедури закупівлі, не свідчать про факт дискримінації учасників, а лише підтверджують рівне ставлення до них, об’єктивне та неупередження визначення переможця, оскільки Замовник здійснює закупівлі відкрито та прозоро на всіх стадіях закупівель.

2020-10-28 09:56:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в оголошені про проведення відкритих торгів не зазначено мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим не дотримано вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі вих. від 02.11.2020 № 16363/001
Дата публікації: 04 листопада 2020

Документи:

04 листопада 2020 15:28
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:28
Позовна заява.pdf
04 листопада 2020 15:28
Квитанція.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 серпня 2020
UA-2020-07-10-007790-c0fa3763c50e34e09a329a8e18c529182
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техенергоресурс"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕНЕРГОТЕХКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКТЕНЕРГО"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Техенергоресурс" #38415890

№ рішення у справі

№ 54/28-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 10:17
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:17
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:05
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:05
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:03
платіж страховка 2500.pdf
05 серпня 2020 13:03
Додаток_5 лист заявка.PDF
05 серпня 2020 13:03
Додаток_2 техн.специф..PDF
05 серпня 2020 13:03
дод.угода страх.зав..pdf
05 серпня 2020 13:03
дилер.договір 2020р.зав..pdf

Конфіденційні документи

05 серпня 2020 13:03
Додаток_1 цінова проп..PDF

Обґрунтування конфіденційності

цінова пропозиція розкривається після аукціону

Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 13:20
Електронний підпис
01 вересня 2020 13:20
ДОВІДКИ.pdf
01 вересня 2020 13:20
ДОВІДКА МВС.pdf
01 вересня 2020 13:20
ДОВІДКА з ДПІ.pdf
07 серпня 2020 15:06
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:06
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:03
Копія ТУ РК Диск.pdf
07 серпня 2020 15:03
Додаток 5 Лист Заявка.pdf
07 серпня 2020 15:03
Пл.доручення.pdf
07 серпня 2020 15:03
Дилерський договір 02 20.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКТЕНЕРГО" #34317468

№ рішення у справі

№ 54/28-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

08 серпня 2020 16:24
Електронний підпис
08 серпня 2020 16:23
ТУ.pdf
08 серпня 2020 16:23
ТУ погодження.pdf
08 серпня 2020 16:23
Порівняльна таблиця_.pdf
08 серпня 2020 16:23
платіж 2500.pdf
08 серпня 2020 16:23
ПАТЕНТ декларація.PDF
08 серпня 2020 16:23
КОМПЛЕКТЕНЕРГО 12.pdf.p7s
08 серпня 2020 16:23
ДУ EСА.pdf
08 серпня 2020 16:23
Додаток_4_.pdf
08 серпня 2020 16:23
Додаток 5 до ТД.pdf
08 серпня 2020 16:23
Договір страхування.PDF
08 серпня 2020 16:23
Довіреність.pdf
08 серпня 2020 16:23
Довідка про договори_.pdf
08 серпня 2020 16:23
Довідка про довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Техенергоресурс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕНЕРГОТЕХКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКТЕНЕРГО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕНЕРГОТЕХКОМ" 9 900 100,00
UAH
9 845 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техенергоресурс" 9 900 100,00
UAH
9 850 100,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 13:20
Електронний підпис
01 вересня 2020 13:20
ДОВІДКИ.pdf
01 вересня 2020 13:20
ДОВІДКА МВС.pdf
01 вересня 2020 13:20
ДОВІДКА з ДПІ.pdf
07 серпня 2020 15:06
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:06
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:03
Копія ТУ РК Диск.pdf
07 серпня 2020 15:03
Додаток 5 Лист Заявка.pdf
07 серпня 2020 15:03
Пл.доручення.pdf
07 серпня 2020 15:03
Дилерський договір 02 20.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 10:17
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:17
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:05
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:05
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:03
платіж страховка 2500.pdf
05 серпня 2020 13:03
Додаток_5 лист заявка.PDF
05 серпня 2020 13:03
Додаток_2 техн.специф..PDF
05 серпня 2020 13:03
дод.угода страх.зав..pdf
05 серпня 2020 13:03
дилер.договір 2020р.зав..pdf

Конфіденційні документи

05 серпня 2020 13:03
Додаток_1 цінова проп..PDF

Обґрунтування конфіденційності

цінова пропозиція розкривається після аукціону

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕНЕРГОТЕХКОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Техенергоресурс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕНЕРГОТЕХКОМ"
#33300956
Переможець 9 845 000,00
UAH
28 серпня 2020 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕНЕРГОТЕХКОМ"
#33300956
9 845 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2022 15:08
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 15:42
Договір 10001.pdf укладений
17 вересня 2020 15:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 11 814 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 969 000,00 UAH)