Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КОД ДК 021:2015 14210000-6 - ГРАВІЙ, ПІСОК, ЩЕБІНЬ І НАПОВНЮВАЧІ (ПІСОК КВАРЦОВИЙ (КВАРЦИТ) ФІЛЬТРУВАЛЬНИЙ)
Очікувана вартість
1 619 500,00 UAH
UA-2020-07-10-007696-c 8e9d32b97cad443194b3db95e6832806
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Михайлович Деменін

+380567324646
+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341305
Вебсайт: http://vodokanal.dp.ua/
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Контактна особа: Геннадій Михайлович Деменін
+380567324646,+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 20:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:27
Очікувана вартість: 1 619 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 097,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції:Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (такі, як довідки складені в довільній формі) повинні бути викладені українською мовою.
Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію мовою передбачуваною законодавством країни, де він зареєстрований з обов’язковим наданням автентичного перекладу на українську мову(у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
395 тонни
КОД ДК 021:2015 14210000-6 - ГРАВІЙ, ПІСОК, ЩЕБІНЬ І НАПОВНЮВАЧІ (ПІСОК КВАРЦОВИЙ (КВАРЦИТ) ФІЛЬТРУВАЛЬНИЙ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Набережна Заводська, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата партії товару здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок учасника з відстрочкою платежу до 180 (сто вісімдесяти) календарних днів з дати підписання товарно-транспортної та/або видаткової накладної на підставі виставлених до сплати рахунків. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 16:35
оголошення.docx
10 липня 2020 16:35
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
10 липня 2020 16:35
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання роз'яснень та внесення змін до ТД
Дата подання: 15 липня 2020 14:03
Дата відповіді: 16 липня 2020 15:08
П.1 Розділу ІІІ тендерної документації визначено: «Справжність підписів засновників (учасників) або особи уповноваженої діяти від імені засновників (учасників), засвідчується нотаріально, крім рішень, створених на порталі електронних сервісів та підписаних з використанням кваліфікованого електронного підпису». Зі змісту вимоги слідує, що потрібно засвідчити нотаріально взагалі справжність підписів засновників (учасників) або особи уповноваженої діяти від імені засновників (учасників), але це не відповідає вимогам діючого законодавства. У відповідності до ст.15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» («Рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами). Справжність підписів на такому рішенні нотаріально засвідчується з обов’язковим використанням спеціальних бланків нотаріальних документів, крім рішень, створених на порталі електронних сервісів та підписаних з використанням кваліфікованого електронного підпису, а також інших випадків, передбачених законом») обов’язкове посвідчення справжності підписів потрібно виключно у разі подання рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі. Тобто, в інших випадках, зокрема у випадку подання документів для державної реєстрації новоствореними юридичними особами, у відповідності до зазначеного Закону взагалі не вимагається нотаріальне посвідчення справжності підписів засновників, а саме формулювання вимоги не відповідає Закону. Прошу надати детальне та достовірне роз’яснення до яких саме документів Учасника відноситься дана вимога та внести відповідні зміни до тендерної документації. А також, надати достовірну відповідь, чи буде подання рішення єдиного Учасника ТОВ про створення юридичної особи та призначення на посаду директора, без нотаріального посвідчення справжності підпису директора, відповідати вимогам тендерної документації та чи не буде це її порушенням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Зазначені Замовником вимоги в Тендерній документації не суперечать діючому законодавству та можливі для виконання Учасниками на етапі подачі Тендерних пропозицій.
Надання роз'яснень та внесення змін до ТД
Дата подання: 16 липня 2020 09:16
Дата відповіді: 16 липня 2020 15:09
П.1 Розділу ІІІ тендерної документації визначено: «Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо». З зазначеного формулювання, які саме документи мають бути підписані окремо, оскільки, якщо буквально дотримуватися даного формулювання, то усі документи які надаються Учасниками у складі пропозиції (оригінали довідок, та листи, статутні документи, а також копії документів) є сканованими документами, які містить пропозиція, та їх усі окремо необхідно підписувати. Але ТД містить, й вимоги щодо підписання щодо підписання пропозиції ЕЦП взагалі, то також підтверджує справжність та автентичність усіх документів які подаються у її складі, та не зрозуміло навіщо підписувати кожен окремий документ пропозиції, якщо пропозиція в цілому підписується ЕЦП. Окрім того, у учасників може не бути технічної можливості підписати ЕЦП кожен документ окремо, а у системі електронних закупівель взагалі не можливо підписати кожен документ окремо. Можливо тільки підписати ЕЦП тендерну пропозицію взагалі в цілому. За таких обставин, це створює передумови до обмеження кола учасників, що, у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» є не допустимим. Тобто, ці дані формулювання суперечать одне одному, що створює передумови до неправильного розуміння положень ТД Учасниками. та як слід до можливості не законного відхилення пропозицій Учасників за даної підстави. Прошу Вас надати роз’яснення щодо того, яким саме чином по Учасники повинні виконати зазначені вимоги ТД («Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо»), а також внести уточнення до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Вказана вимога зазначена Замовником в Тендерній документації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням вимог Закону України«Про електронні документи та електронний документообіг»
Надання роз'яснень та внесення змін до ТД
Дата подання: 16 липня 2020 19:17
Дата відповіді: 20 липня 2020 12:40
Шановний Замовнику! Оскільки Ви не надали у своїй відповіді жодного роз'яснення на поставлене питання, повторно прошу Вас розглянути його та надати відповідне роз'яснення, у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі", а також внесті відповідні зміни до ТД. П.1 Розділу ІІІ тендерної документації визначено: «Справжність підписів засновників (учасників) або особи уповноваженої діяти від імені засновників (учасників), засвідчується нотаріально, крім рішень, створених на порталі електронних сервісів та підписаних з використанням кваліфікованого електронного підпису». Зі змісту вимоги слідує, що потрібно засвідчити нотаріально взагалі справжність підписів засновників (учасників) або особи уповноваженої діяти від імені засновників (учасників), але це не відповідає вимогам діючого законодавства. У відповідності до ст.15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» («Рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами). Справжність підписів на такому рішенні нотаріально засвідчується з обов’язковим використанням спеціальних бланків нотаріальних документів, крім рішень, створених на порталі електронних сервісів та підписаних з використанням кваліфікованого електронного підпису, а також інших випадків, передбачених законом») обов’язкове посвідчення справжності підписів потрібно виключно у разі подання рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі. Тобто, в інших випадках, зокрема у випадку подання документів для державної реєстрації новоствореними юридичними особами, у відповідності до зазначеного Закону взагалі не вимагається нотаріальне посвідчення справжності підписів засновників, а саме формулювання вимоги не відповідає Закону. Прошу надати детальне та достовірне роз’яснення до яких саме документів Учасника відноситься дана вимога та внести відповідні зміни до тендерної документації. А також, надати достовірну відповідь, чи буде подання рішення єдиного Учасника ТОВ про створення юридичної особи та призначення на посаду директора, без нотаріального посвідчення справжності підпису директора, відповідати вимогам тендерної документації та чи не буде це її порушенням
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Вимога щодо нотаріального засвідчення справжності підписів засновників (учасників) або особи уповноваженої діяти від імені засновників (учасників), крім рішень, створених на порталі електронних сервісів та підписаних з використанням кваліфікованого електронного підпису, згідно вимог Тендерної документації Замовника не суперечить діючому законодавству. Згідно вимогами Тендерної документації Учасник у складі Тендерної пропозиції повинен надати, зокрема: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі. Повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі підтверджуються документами, згідно з умовами п.1 розділу ІІІ Тендерної документації. Отже, якщо умовами Тендерної документації передбачена вимога щодо нотаріального засвідчення справжності підписів засновників (учасників) або особи уповноваженої діяти від імені засновників (учасників), крім рішень, створених на порталі електронних сервісів та підписаних з використанням кваліфікованого електронного підпису, це означає що дана вимога повинна бути виконана Учасником при поданні Тендерної пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є можливою для виконання Учасниками на етапі подачі Тендерних пропозицій.
Надання роз'яснень та внесення змін до ТД
Дата подання: 16 липня 2020 19:20
Дата відповіді: 20 липня 2020 12:41
Шановний Замовнику! Оскільки Ви не надали у своїй відповіді жодного роз'яснення на поставлене питання, повторно прошу Вас розглянути його та надати відповідне роз'яснення, у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі", а також внесті відповідні зміни до ТД. Вам були поставлені конкретні питання та вимагалося надання роз'яснень, а ВАша відповідь ні містить жодних уточнень та є суто формальною, що порушує Закон. "П.1 Розділу ІІІ тендерної документації визначено: «Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо». З зазначеного формулювання, які саме документи мають бути підписані окремо, оскільки, якщо буквально дотримуватися даного формулювання, то усі документи які надаються Учасниками у складі пропозиції (оригінали довідок, та листи, статутні документи, а також копії документів) є сканованими документами, які містить пропозиція, та їх усі окремо необхідно підписувати. Але ТД містить, й вимоги щодо підписання щодо підписання пропозиції ЕЦП взагалі, то також підтверджує справжність та автентичність усіх документів які подаються у її складі, та не зрозуміло навіщо підписувати кожен окремий документ пропозиції, якщо пропозиція в цілому підписується ЕЦП. Окрім того, у учасників може не бути технічної можливості підписати ЕЦП кожен документ окремо, а у системі електронних закупівель взагалі не можливо підписати кожен документ окремо. Можливо тільки підписати ЕЦП тендерну пропозицію взагалі в цілому. За таких обставин, це створює передумови до обмеження кола учасників, що, у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» є не допустимим. Тобто, ці дані формулювання суперечать одне одному, що створює передумови до неправильного розуміння положень ТД Учасниками. та як слід до можливості не законного відхилення пропозицій Учасників за даної підстави. Прошу Вас надати роз’яснення щодо того, яким саме чином по Учасники повинні виконати зазначені вимоги ТД («Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо»), а також внести уточнення до тендерної документації в цій частині." Надайте відповідні роз'яснення та внесити зміни до ТД!!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Вказана вимога зазначена Замовником в Тендерній документації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням вимог Закону України«Про електронні документи та електронний документообіг»
Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України«Про електронні документи та електронний документообіг». Відповідно пропозиція учасника в цілому повинна бути скріплена, шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис(або кваліфікований електронний підпис) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (окрім учасників-нерезидентів).Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. При цьому визначення електронного документу міститься в Законі України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-10-007696-c.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК", Код ЄДРПОУ:42932570
Скарга на дії та рішення замовника
Скарга на дії та рішення замовника
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-07-10-007696-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК", Код ЄДРПОУ:42932570
Дата подання: 04 вересня 2020 14:44
СКАРГА на дії та рішення Замовника
10 липня 2020 року Комунальним підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) на офіційному веб-порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі (https://prozorro.gov.ua) було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів: «КОД ДК 021:2015 14210000-6 - ГРАВІЙ, ПІСОК, ЩЕБІНЬ І НАПОВНЮВАЧІ (ПІСОК КВАРЦОВИЙ (КВАРЦИТ) ФІЛЬТРУВАЛЬНИЙ), ДК 021:2015: 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-10-007696-c), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-10-007696-c, ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2020-07-10-008844-c, ID: 8e9d32b97cad443194b3db95e6832806. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» (надалі - Суб’єкт оскарження, та/або ТОВ ««ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК») виявило бажання взяти участь у даній процедурі відкритих торгів та, згідно до усіх вимог тендерної документації Замовника та у повному об’ємі, подало тендерною пропозицію для участі у процедурі відкритих торгів. Згідно інформації, яка міститься на офіційному веб-порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі https://prozorro.gov.ua, розкриття тендерних пропозицій відбулося 27 липня 2020 року та для участі у процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні Учасники: 1. ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ТУРБІВСЬКИЙ КАОЛІНОВИЙ ЗАВОД» 2. ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" 3. ТОВ "КОМПАНІЯ ДІТЕК" 4. ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП" 5. ТОВ «ЛЕНД АВТО СЕРВІС» 6. ТОВ ФІРМА "ДНІПРОАВТОСЕРВІС" Після відхилення 31.07.2020 року тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ТУРБІВСЬКИЙ КАОЛІНОВИЙ ЗАВОД» наступною найбільш економічно вигідною пропозицією була визначена пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК». 05.08.2020 року Замовником на офіційному веб-порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі (https://prozorro.gov.ua) було оприлюднено вимогу про усунення порушення у строк до 06.08.2020 року. 06.08.2020 року ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» вимога Замовника про усунення порушень була виконана у повному обсязі та до тендерної пропозиції на офіційному веб-порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі (https://prozorro.gov.ua) були додані документи, що вимагалися Замовником у вимозі про усунення порушення. Протоколом від 26 серпня 2020 року (надалі – Протокол) Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" з причини, визначеної у п.1 частини 1 статті 31 Закону, а саме: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Протоколом від 28 серпня 2020 року Замовником було прийнято рішення про обрання Переможцем відкритих торгів на закупівлю КОД ДК 021:2015 14210000-6 - ГРАВІЙ, ПІСОК, ЩЕБІНЬ І НАПОВНЮВАЧІ (ПІСОК КВАРЦОВИЙ (КВАРЦИТ) ФІЛЬТРУВАЛЬНИЙ) ТОВ "КОМПАНІЯ ДІТЕК" та прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ "КОМПАНІЯ ДІТЕК" на закупівлю КОД ДК 021:2015 14210000-6 - ГРАВІЙ, ПІСОК, ЩЕБІНЬ І НАПОВНЮВАЧІ (ПІСОК КВАРЦОВИЙ (КВАРЦИТ) ФІЛЬТРУВАЛЬНИЙ). ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" не може погодитися з рішенням Замовника викладеним у Протоколі від 26 серпня 2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" та вважає дії та рішення Замовника такими, що грубо порушують його законні права та інтереси, а також положення Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що Замовник до розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" віднісся з явною упередженістю та розглянув її необ’єктивно, упереджено та суто формально, а самі підстава, з якої було відхилено тендерну пропозицію є явно надуманою та такою, що не відповідає дійсності та положення тендерної документації, чим грубо порушив основні принципи публічних закупівель, вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозиції та визначення переможця, а також вимоги самої тендерної документації, що призвело до прийняття не законних рішень по закупівлі. Так, Замовником у Протоколі єдиною підставою, для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" було визначено наступне: «За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" було встановлено, що тендерна пропозиція вказаного учасника містить наступні недоліки, які є підставою для відхилення поданої тендерної пропозиції: - у порушення вимог п. 3 ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати: - Інформацію про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону згідно Додатку 3 Документації. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації учасник мав підтвердити наявність в нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, шляхом надання в складі своєї тендерної пропозиції довідки, складеної учасником в довільній формі, яка повинна свідчити про те, що учасник процедури закупівлі має в наявності обладнання, матеріально-технічну базу та технології, необхідні для постачання товару, що є предметом закупівлі. Також, додатково повідомляємо, що відповідно до ч. 1 та п. 1 ч. 2 ст. 16 останньої редакції Закону (тобто, відповідно до чинного Законодавства) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв (серед інших): наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Зважаючи на те, що тендерною документацією вимагалась інформація саме про наявність технологій в учасника, а учасник надає інформацію про відсутність в нього технологій, пропонується відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" з причини, визначеної у п.1 частини 1 статті 31 Закону, а саме: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону». Враховуючи вищенаведене, можна зробити висновок, що, єдиною підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" є саме те, що воно надало інформацію про відсутність в нього технологій, з відповідним обгрунтуванням, у відповідності до діючого законодавства чому технології відсутні. Стосовно підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК", яка була визначена у Протоколі (тендерною документацією вимагалась інформація саме про наявність технологій в учасника, а учасник надає інформацію про відсутність в нього технологій) повідомляємо наступне. 05.08.2020 року Замовником на офіційному веб-порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі (https://prozorro.gov.ua) було оприлюднено вимогу про усунення порушення у строк до 06.08.20, 15:16 наступного змісту: «Опис: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Справжність підпису засновника (учасника) не засвідчено нотаріально. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 частини 1 розділу 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: протокол засновників або виписка (витяг) з нього або копія рішення учасника/засновника/власника про призначення та/або наказ про призначення; або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; або інший документ, який встановлено чинним законодавством України для учасника як суб’єкта господарювання, справжність підпису засновника (учасника) або особи уповноваженої діяти від імені засновника (учасника) повинен бути засвідчено нотаріально. 2. Перелік виявлених невідповідностей: В довідці про те, що в учасника відсутні технології для постачання товару, що є предметом закупівлі не має посилань на відповідні нормативно-правові акти (є лише загальна фраза – чинним Законодавством України не передбачена наявність технологій для постачання товару за предметом закупівлі, а відповідно до якого саме законодавства вона не передбачена, не вказано). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 частини 1 Додатку 3 до Документації та розділу 3 тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти, про відсутність в учасника технологій для постачання товару, що є предметом закупівлі. Зважаючи на те, що у відповідності до діючого законодавства України взагалі не передбачено наявності технологій для виконання постачання товару за предметом закупівлі, ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» у складі пропозиції. у відповідності до вимог тендерної документації, була надана відповідна інформація з обґрунтуванням причин не подання інформації щодо наявності технологій (лист пояснення щодо не надання у складі пропозиції документів та інформації вих.№ 24/10 від 24.07.2020 року). Також відповідна інформація щодо відсутності технологій для постачання товару за предметом закупівлі була зазначена у довідці про наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі (вих. 24/23 від 24.07.2020 року) з відповідним обґрунтуванням щодо відсутності технологій. Але Замовник, взагалі не прийняв до уваги, надане ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» у складі тендерній пропозиції, обґрунтування відсутності щодо технологій, необхідних для постачання товару, про що саме й зазначив у вимозі про усунення порушень від 05.08.2020 року, а також вказав спосіб в який Учасник зобов’язаний усунути це порушення. ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» дане порушення було усунуто у спосіб у відповідності до вимоги про усунення порушень, а саме надано відповідне пояснення з обґрунтуванням та причинами інформації, з посиланням, як на те вимагав Замовник, на відповідні нормативно-правові акти. Таким чином, Замовником, у відповідності до ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у повному обсязі була розглянута тендерна пропозиція ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» на відповідність вимогам тендерної документації та визначено що ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» було допущено виключно лише невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, про що Замовник опублікував відповідну вимогу про усунення порушення, а інші документи та інформація надані ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» у складі тендерної пропозиції повністю відповідають вимогам тендерної документації, а також визначено, що інших підстав щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» не має. 06.08.2020 року ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» вимога Замовника про усунення порушень була виконана у повному обсязі та до тендерної пропозиції на офіційному веб-порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі (https://prozorro.gov.ua) були додані документи, що вимагалися Замовником у вимозі про усунення порушення, а саме: - оригінал (копія) рішення Засновника від 05.04.2019 року з нотаріальним засвідченням справжності підпису; - довідка про відсутність в учасника технологій для постачання товару, що є предметом закупівлі вих.№05/1 від 05.08.2020 року. Слід зазначити, що в довідці про відсутність в учасника технологій для постачання товару, що є предметом закупівлі вих.№05/1 від 05.08.2020 року ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» було у повному обсязі, детально обґрунтовано (вказані причини) щодо неподання (не зазначення) інформації щодо наявності в учасника технологій для постачання товару, що є предметом закупівлі, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти, як на те вимагалося Замовником у вимозі про усунення порушення від 05.08.2020 року та як це вимагається тендерної документацією. Тобто, ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» вимога тендерної документації (що також було особисто зазначено Замовником у вимозі про усунення порушення від 05.08.2020 року), яка визначена пунктом 2 частини 1 Додатку 3 до Документації та розділом 3 тендерної документації (Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти) після усунення порушень та додавання до пропозиції зазначених вище документів та інформації була виконана у повному обсязі та у Замовника не залишилося жодних правових підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК». У відповідності до п.9 ст.26 Закону: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Але не зважаючи на повне виконання ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» вимоги Замовника про усунення порушень від 05.08.2020 року та вимог тендерної документації Замовник приймає протиправний та не законний Протокол від 26.08.2020 року, котрим не законно, безпідставно та взагалі ні як не обґрунтовано відхиляє пропозицію ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» за єдиної підстави, саме той котру він вказав у вимозі про усунення порушення, та яка була усунена (виправлена) ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» шляхом завантаження документів, які вимагалися Замовником (довідка про відсутність в учасника технологій для постачання товару, що є предметом закупівлі вих.№05/1 від 05.08.2020 року). Статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник ви
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 вересня 2020 21:48
рішення від 08.09.2020 № 16863.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 21:47
інформація про перенесення від 17.09.2020 № 14705.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 21:25
Рішення від 29.09.2020 № 18282.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 19:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель РІШЕННЯ №18282-р/пк-пз від 29.09.2020р. щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю КОД ДК 021:2015 14210000-6 - ГРАВІЙ, ПІСОК, ЩЕБІНЬ І НАПОВНЮВАЧІ (ПІСОК КВАРЦОВИЙ (КВАРЦИТ) ФІЛЬТРУВАЛЬНИЙ).
Дата виконання рішення замовником: 16 жовтня 2020 15:02
Номер скарги: UA-2020-07-10-007696-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК", Код ЄДРПОУ:42932570
Дата подання: 29 жовтня 2020 15:20
Скарга на дії та рішення Замовника
10 липня 2020 року Комунальним підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) на офіційному веб-порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі (https://prozorro.gov.ua) було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів: «КОД ДК 021:2015 14210000-6 - ГРАВІЙ, ПІСОК, ЩЕБІНЬ І НАПОВНЮВАЧІ (ПІСОК КВАРЦОВИЙ (КВАРЦИТ) ФІЛЬТРУВАЛЬНИЙ), ДК 021:2015: 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-10-007696-c), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-10-007696-c, ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2020-07-10-008844-c, ID: 8e9d32b97cad443194b3db95e6832806. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» (надалі - Суб’єкт оскарження, та/або ТОВ ««ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК») виявило бажання взяти участь у даній процедурі відкритих торгів та, згідно до усіх вимог тендерної документації Замовника та у повному об’ємі, подало тендерною пропозицію для участі у процедурі відкритих торгів. Згідно інформації, яка міститься на офіційному веб-порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі https://prozorro.gov.ua, розкриття тендерних пропозицій відбулося 27 липня 2020 року та для участі у процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні Учасники: 1. ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ТУРБІВСЬКИЙ КАОЛІНОВИЙ ЗАВОД» 2. ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" 3. ТОВ "КОМПАНІЯ ДІТЕК" 4. ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП" 5. ТОВ «ЛЕНД АВТО СЕРВІС» 6. ТОВ ФІРМА "ДНІПРОАВТОСЕРВІС" Протоколом від 26 серпня 2020 року Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК". з причини, визначеної у п.1 частини 1 статті 31 Закону, а саме: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Протоколом від 28 серпня 2020 року Замовником було прийнято рішення про обрання Переможцем відкритих торгів на закупівлю КОД ДК 021:2015 14210000-6 - ГРАВІЙ, ПІСОК, ЩЕБІНЬ І НАПОВНЮВАЧІ (ПІСОК КВАРЦОВИЙ (КВАРЦИТ) ФІЛЬТРУВАЛЬНИЙ) ТОВ "КОМПАНІЯ ДІТЕК" та прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ "КОМПАНІЯ ДІТЕК" на закупівлю КОД ДК 021:2015 14210000-6 - ГРАВІЙ, ПІСОК, ЩЕБІНЬ І НАПОВНЮВАЧІ (ПІСОК КВАРЦОВИЙ (КВАРЦИТ) ФІЛЬТРУВАЛЬНИЙ). ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" не погодився з рішенням Замовника, викладеним у Протоколі від 26 серпня 2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК", а також з рішенням Замовника про обрання Переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ "КОМПАНІЯ ДІТЕК", та у відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» 04 вересня 2020 року звернувся з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України. Антимонопольний комітет України розглянувши скаргу ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" від 04 вересня 2020 року визначив, що Замовником були допущені порушення процедури закупівлі та своїм рішенням від 29.09.2020 року №18282-р/пк-пз зобов’язав Замовника - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" та рішення про визначення ТОВ "КОМПАНІЯ ДІТЕК" переможцем процедури закупівлі — " ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-10-007696-c. Зазначене вище рішення Антимонопольного комітету України було виконано Замовником 16 жовтня 2020 року. Після виконання рішення Антимонопольного комітету України від 29.09.2020 року №18282-р/пк-пз, Замовником були повторно оцінені та розглянуті тендерні пропозиції Учасників, подані на участь у відкритих торгах на закупівлю КОД ДК 021:2015 14210000-6 - ГРАВІЙ, ПІСОК, ЩЕБІНЬ І НАПОВНЮВАЧІ (ПІСОК КВАРЦОВИЙ (КВАРЦИТ) ФІЛЬТРУВАЛЬНИЙ), та за результатами їх розгляду ним був прийнятий Протокол від 19 жовтня 2020 року (надалі – Протокол), згідно котрого Замовником було: 1. Прийнято рішення про відхилена тендерної пропозиції ПРАТ "ТУРБІВСЬКИЙ КАОЛІНОВИЙ ЗАВОД" (пункт 1 Протоколу); 2. Прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" (пункт 2 Протоколу) 3. Прийнято рішення про обрання переможцем відкритих торгів на закупівлю КОД ДК 021:2015 14210000-6 - ГРАВІЙ, ПІСОК, ЩЕБІНЬ І НАПОВНЮВАЧІ (ПІСОК КВАРЦОВИЙ (КВАРЦИТ) ФІЛЬТРУВАЛЬНИЙ) ТОВ "КОМПАНІЯ ДІТЕК" та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ "КОМПАНІЯ ДІТЕК" на закупівлю КОД ДК 021:2015 14210000-6 - ГРАВІЙ, ПІСОК, ЩЕБІНЬ І НАПОВНЮВАЧІ (ПІСОК КВАРЦОВИЙ (КВАРЦИТ) ФІЛЬТРУВАЛЬНИЙ) (пункт 3 Протоколу) ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" не може погодитися з рішенням Замовника викладеним у пункті 2 Протоколу від 19 жовтня 2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" та вважає дії та рішення Замовника такими, що грубо порушують його законні права та інтереси, а також положення Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що Замовник до розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" віднісся з явною упередженістю та розглянув її не об’єктивно, упереджено та суто формально, а самі підстава, з якої було відхилено тендерну пропозицію є явно надуманою та такою, що не відповідає дійсності та положення тендерної документації, чим було грубо порушено основні принципи публічних закупівель, вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозиції та визначення переможця, а також вимоги самої тендерної документації, що призвело до прийняття не законних рішень по закупівлі. Так, Замовником у Протоколі підставою, для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" було визначено наступне: «Відповідно до тендерної документації учасник мав надати в складі тендерної пропозиції договір (заповнений та підписаний зі сторони учасника, з зазначенням ціни (вартості)), що викладений в Додатку 1 до Документації. Учасник ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" надає підписаний проект договору, в якому в п.9.6. учасник не зазначає чи є він платником податку на прибуток та якщо є, то до якої системи оподаткування він відноситься. Тобто, проект договору заповнений не в повному обсязі, що не відповідає умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене, пропонується відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" з причини, визначеної у п.2 частини 1 статті 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі." Враховуючи вищенаведене, можна зробити висновок, що, єдиною підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" є саме те, що воно у наданому у складі тендерної пропозиції проекті договору у п.9.6 на назначило чи є воно платником податку на прибуток та якщо є, то до якої системи оподаткування віно відноситься. Стосовно єдиної підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК", яка була визначена Замовником у Протоколі повідомляємо наступне. Зазначаємо, що тендерна документація та додатки до неї взагалі не містять вимог (положень) щодо надання Учасниками у складі тендерної пропозиції документів та інформації про те чи є він платником податку на прибуток та якщо є, то до якої системи оподаткування він відноситься, а посилання Замовника на таку єдину підставу для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" є не законним та таким, що грубо порушує положення тендерної документації. Розділом ІІІ Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) визначено, що тендерна пропозиція учасника повинна складатися з файлів які містять наступні документи та інформацію, у тому числі листа-згоди учасника з проектом договору та Проектом договору (заповненим та підписаним зі сторони учасника, з зазначенням ціни (вартості)), що викладений в Додатку 1 до Документації. Таким чином, Учасники у складі тендерної пропозиції зобов’язані були надати лист-згоду учасника з проектом договору та заповнений та підписаний зі сторони учасника проект договору з обов’язковим зазначенням ціни (вартості). Інших обов’язкових вимог щодо заповнення Учасником проекту договору, ні у тендерній документації, та ні в Додатку №1 до неї (Проект договору) Замовником взагалі та не передбачається та жодним чином не встановлено, у тому числі не встановлено обов’язку Учасника у п.9.6 Проекту договору (Додаток №1 до Документації), обов’язково вказувати (зазначати) чи є Учасник платником податку на прибуток та якщо є, то до якої системи оподаткування він відноситься. Також, тендерна документація на містить обов’язкових вимог, щодо заповнення у Проекті договору усіх не заповнених Замовником строчок (наприклад, позначених, як «____________________________________», а також взагалі не містить обов’язкових вимог щодо заповнення Учасником проекту договору у повному обсязі, а саме обов’язкового заповнення Учасниками усіх строчок та заповнення додатків до проекту договору. ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» повній у відповідності до вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції було надано заповнений та підписаний зі сторони ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» проект договору (вих. №24/5 від 24.07.2020 року), що викладений в Додатку 1 до Документації, з зазначенням ціни (вартості)). У тому числі, у наданому заповненому та підписаному проекті договору ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» було заповнено усі необхідні стрічки та вказана, уся необхідна інформація, яка вимагалася тендерної документацією, а саме: - у преамбулі договору вказано: «товариство з обмеженою відповідальністю «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» (далі - Постачальник), від імені якого на підставі Статуту діє директор Котомцев Віталій Вікторович»; - у пункті 2.2. договору зазначена ціна (вартість): «Сума Договору складає 1 590 004,56 (один мільйон п’ятсот дев’яносто тисяч чотири грн. 56 коп.) грн., у тому числі податок на додану вартість – 265 000,76 (двісті шістдесят п’ять тисяч грн. 76 коп.) грн.». - у пункті 9.6. зазначена інформація, що ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» є платником податку на додану вартість: «Постачальник є платником податку на додану вартість» (що не є порушенням вимог тендерної документації); - у п.10 повністю зазначені місцезнаходження і реквізити ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК»: «ПОСТАЧАЛЬНИК: «Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» 49000, м. Дніпро, Україна, Чечелівський р-н, вул. Ударників, буд. 27, офіс 3А ІПН 429325704666, п/р UA1730529900000260010503319031 АТ КБ «ПриватБанк» код ЄДРПОУ 42932570 ІПН 429325704666 Тел./факс: 096-9788370; 096-3101411 Електронна адреса: eurostar_logistik@ukr.net від імені Постачальника: ______________/В.В.Котомцев/ м.п.» - у повному обсязі заповнені, підписані та надані додатки №1 та №2 до проекту договору, у тому числі, у них зазначені місцезнаходження і реквізити ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК», а у додатку №2 (Специфікація), зазначена ціна (вартість) товару. Тобто додатки також, заповнені у відповідності до вимог тендерної документації та у повному обсязі (хоча у тендерній документації Замовником не вимагається надання Учасником у складі тендерної пропозиції підписаних та заповнених додатків до проекту договору). Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК», у відповідності до вимог Розділу ІV Додатку 3 тендерної документації (Інші документи відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону було надано достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми з зазначенням інформації про те, що ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» є платником податку на додану вартість (вих.№24/26 від 24.07.2020 року) та додатково був наданий оригінал витягу з реєстру платників податку на додану вартість. Тобто, ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» були повністю виконані вимоги тендерної документації щодо надання інформації стосовно платника податків Але, не зважаючи на повну відповідність заповненому, підписаному та наданому у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК» проекті договору (з зазначенням ціни (вартості)), що викладений в Додатку 1 до Документації) вимогам тендерної документації замовник приймає безпідставне, необґрунтоване та не законне рішення про відхилення його тендерної пропозиції Крім того, вважаємо, що Замовником було визначено підставу для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК», яка не відповідає положенням ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації, а саме: тендерна пропозиція була ним відхилена з причини, визначеної у п.2 частини 1 статті 31 Закону, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Пунктом 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тобто, для відхилення тендерної пропозицій Учасника, за вказаної підстави, вона повинна не відповідати умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. При чому Закон зобов’язує Замовника, конкретно аргументувати підстави для відхилення тендерної пропозиції. Вважаємо, що в даному випадку Замовником взагалі ні як, у відповідності до вимог ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», не було аргументовано зазначену ним у Протоколі причину для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК», а його обґрунтування щодо причини її відхилення, є суто формальним та таким, що не відповідає, а ні вимогам тендерної документації, а ні вимогам пункту 2 частини 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» за наступних підстав. Проект договору (заповнений та підписаний зі сторони учасника, з зазначенням ціни (вартості)), який Учасник, згідно з розділом ІІІ тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), повинен надати у складі тендерної пропозиції, віднесений Замовником до виключно документів та інформації, які Учасник повинен надати у складі пропозиції. Таким чином, у відповідності до вимог тендерної документації Проект договору відноситься до документів, які надаються Учасниками у складі тендерної пропозиції, та не відноситься до жодним чином ні до умов технічної специфікації та, тим паче не відноситься до вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації. Пунктом 4.1. Розділу 1 тендерної документації визначений предмет закупівлі: «КОД ДК 021:2015 14210000-6 - ГРАВІЙ, ПІСОК, ЩЕБІНЬ І НАПОВНЮВАЧІ (ПІСОК КВАРЦОВИЙ (КВАРЦИТ) ФІЛЬТРУВАЛЬНИЙ)». Пунктом 4.3. Розділу 1 тендерної документації також визначено: вимоги до предмета закупівлі, у т.ч. обсягу закупівлі, більш детально визначені у п.6 розділу 3 та Додатку 4 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 листопада 2020 22:30
рішення від 02.11.2020 № 20282 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2020 22:29
рішення від 11.11.2020 № 21014.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2020 22:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель РІШЕННЯ №21014-р/пк-пз від 11.11.2020р. щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю КОД ДК 021:2015 14210000-6 - ГРАВІЙ, ПІСОК, ЩЕБІНЬ І НАПОВНЮВАЧІ (ПІСОК КВАРЦОВИЙ (КВАРЦИТ) ФІЛЬТРУВАЛЬНИЙ).
Дата виконання рішення замовником: 04 грудня 2020 11:24

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

04 грудня 2020 11:24
Технічний протокол 2.doc

Документи Органу Оскарження

16 листопада 2020 22:38
рішення від 11.11.2020 № 21014.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ТУРБІВСЬКИЙ КАОЛІНОВИЙ ЗАВОД» 700 572,00
UAH з ПДВ
700 572,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК" 1 590 004,56
UAH з ПДВ
1 335 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ДІТЕК" 1 336 680,00
UAH з ПДВ
1 336 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП" 1 593 825,00
UAH з ПДВ
1 593 825,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛЕНД АВТО СЕРВІС 1 611 600,00
UAH з ПДВ
1 611 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА "ДНІПРОАВТОСЕРВІС" 1 619 492,10
UAH з ПДВ
1 619 492,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 13:11
Електронний підпис
27 липня 2020 17:02
обгрунтування.pdf
24 липня 2020 15:53
Електронний підпис
24 липня 2020 15:47
Електронний підпис
24 липня 2020 15:27
Сертифікат 0.8-1.2.pdf
24 липня 2020 15:27
Протокол НР.pdf
24 липня 2020 15:27
Наказ на директора.jpg
24 липня 2020 15:27
Проект договору.pdf
24 липня 2020 15:27
Висновок СЕС.pdf
24 липня 2020 15:27
паспорт Директора.pdf
24 липня 2020 15:27
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 13:02
Електронний підпис
24 липня 2020 16:16
Електронний підпис
24 липня 2020 16:08
Реєстр документів.pdf.p7s
24 липня 2020 16:08
Реєстр документів.pdf
24 липня 2020 16:08
statement-200720SU16332906.pdf
24 липня 2020 16:08
statement-200720SU13180903.pdf
24 липня 2020 16:08
statement-200720SU13162810.pdf
24 липня 2020 16:08
inquiry_print_2.pdf.p7s
24 липня 2020 16:08
inquiry_print_2.pdf
24 липня 2020 16:08
inquiry_print_1.pdf.p7s
24 липня 2020 16:08
inquiry_print_1.pdf
24 липня 2020 16:08
inquiry_print.pdf.p7s
24 липня 2020 16:08
inquiry_print.pdf
24 липня 2020 16:08
Document_USR_24423206.rtf.p7s
24 липня 2020 16:08
Document_USR_24423206.rtf
24 липня 2020 16:08
36. Оригінал Статуту.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 17:26
Електронний підпис
28 жовтня 2020 17:21
CCF28102020_00001.jpg
28 жовтня 2020 17:21
CCF28102020_00000.jpg
28 жовтня 2020 17:21
CCF28102020_00002 (1).jpg
27 серпня 2020 20:04
Електронний підпис
27 серпня 2020 19:48
UKRAINE-.pdf
24 липня 2020 15:54
Електронний підпис
24 липня 2020 15:45
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 липня 2020 18:38
Електронний підпис
26 липня 2020 18:37
Фінансова звітність.pdf
26 липня 2020 18:37
Тендерна пропозиція.pdf
26 липня 2020 18:37
Статут 2020.pdf (3).zip
26 липня 2020 18:37
Статут 2020.pdf
26 липня 2020 18:37
Проект договору.pdf.zip
26 липня 2020 18:37
Проект договору.pdf
26 липня 2020 18:37
Опис до статуту 2020.pdf.zip
26 липня 2020 18:37
Опис до статуту 2020.pdf
26 липня 2020 18:37
Копія Паспорту.pdf.zip
26 липня 2020 18:37
Копія Паспорту.pdf
26 липня 2020 18:37
Документи з якості.pdf.zip
26 липня 2020 18:37
Документи з якості.pdf
26 липня 2020 18:37
Довідка щодо санкцій.pdf
26 липня 2020 18:37
Витяг ПДВ 2020.pdf.zip
26 липня 2020 18:37
Витяг ПДВ 2020.pdf

Публічні документи

26 липня 2020 11:05
Електронний підпис
26 липня 2020 11:03
БАЛАНС.rar
26 липня 2020 11:03
БАНК.rar
26 липня 2020 11:03
ДОВІДКИ 3.rar
26 липня 2020 11:03
ДОВІДКИ 2.rar
26 липня 2020 11:03
ДОВІДКИ 1.rar
26 липня 2020 11:03
РЕКВІЗИТИ.rar
26 липня 2020 11:03
ДОГОВІР.rar
26 липня 2020 11:03
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ТУРБІВСЬКИЙ КАОЛІНОВИЙ ЗАВОД»

ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК"

ТОВ "КОМПАНІЯ ДІТЕК"

ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП"

ТОВ ЛЕНД АВТО СЕРВІС

ТОВ ФІРМА "ДНІПРОАВТОСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ТУРБІВСЬКИЙ КАОЛІНОВИЙ ЗАВОД»
#05474145
Рішення скасоване
700 572,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 21:14
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 липня 2020 00:00
ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК"
#42932570
Рішення скасоване 1 335 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 21:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 15:16
ТОВ "КОМПАНІЯ ДІТЕК"
#40261544
Рішення скасоване 1 336 680,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 21:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 13:57
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ТУРБІВСЬКИЙ КАОЛІНОВИЙ ЗАВОД»
#05474145
Очікує рішення
700 572,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 11:17
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 грудня 2020 00:00
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ТУРБІВСЬКИЙ КАОЛІНОВИЙ ЗАВОД»
#05474145
Рішення скасоване
700 572,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 11:17
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 жовтня 2020 00:00
ТОВ "ЕВРОСТАР ЛОГІСТИК"
#42932570
Рішення скасоване 1 335 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 11:17
ТОВ "КОМПАНІЯ ДІТЕК"
#40261544
Рішення скасоване 1 336 680,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 11:17

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

31 липня 2020 11:38
Електронний підпис
31 липня 2020 11:37
протокол розгляду.doc

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Справжність підпису засновника (учасника) не засвідчено нотаріально. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 частини 1 розділу 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: протокол засновників або виписка (витяг) з нього або копія рішення учасника/засновника/власника про призначення та/або наказ про призначення; або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; або інший документ, який встановлено чинним законодавством України для учасника як суб’єкта господарювання, справжність підпису засновника (учасника) або особи уповноваженої діяти від імені засновника (учасника) повинен бути засвідчено нотаріально. 2. Перелік виявлених невідповідностей: В довідці про те, що в учасника відсутні технології для постачання товару, що є предметом закупівлі не має посилань на відповідні нормативно-правові акти (є лише загальна фраза – чинним Законодавством України не передбачена наявність технологій для постачання товару за предметом закупівлі, а відповідно до якого саме законодавства вона не передбачена, не вказано). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 частини 1 Додатку 3 до Документації та розділу 3 тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти, про відсутність в учасника технологій для постачання товару, що є предметом закупівлі.

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Справжність підпису засновника (учасника) не засвідчено нотаріально. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 частини 1 розділу 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: протокол засновників або виписка (витяг) з нього або копія рішення учасника/засновника/власника про призначення та/або наказ про призначення; або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; або інший документ, який встановлено чинним законодавством України для учасника як суб’єкта господарювання, справжність підпису засновника (учасника) або особи уповноваженої діяти від імені засновника (учасника) повинен бути засвідчено нотаріально.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 07 грудня 2020 11:56
Кінець періоду оскарження: 18 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 18 грудня 2020 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг
Документи:
07 грудня 2020 11:56
Електронний підпис
07 грудня 2020 11:55
Протокол щодо відміни торгів.doc