Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання лав для встановлення біля під'їздів житлових будинків
Очікувана вартість
245 460,00 UAH
UA-2020-07-10-007618-c 4d77b38827dc44f99d310e1e64d9b31e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Олійник

+380645700412 svitanoksd2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОСЕРВІС "СВІТАНОК""
Код ЄДРПОУ: 32830821
Місцезнаходження: 93412, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, 115
Контактна особа: Руслан Олійник
+380645700412
svitanoksd2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 245 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 454,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


на заощаджені від попередньої закупівлі кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 штуки
Лава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецк, вул. Маяковського, 7В; пр. Гвардійський, 40В; вул. Сметаніна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються після отримання товару згідно предмету цього договору та рахунку на оплату сума яких відповідає сумі, яка виходить із прийнятого згідно якості та кількості товару протягом 30 банківських днів з дня отримання рахунку та видаткової накладної, за умови наявності фінансування з міського бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 16:26
ТД-Придбання Лав.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Климчук Сергій Володимирович 188 650,00
UAH з ПДВ
188 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2020 13:02
Електронний підпис
25 липня 2020 13:01
Гарантійниий лист.pdf
25 липня 2020 13:01
Копія паспорта.pdf
25 липня 2020 13:01
Копія ІПН.pdf
25 липня 2020 13:01
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Климчук Сергій Володимирович

Інформація про відміну

Дата відміни
26 липня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій