Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15110000-2 – м'ясо (свинне м'ясо свіже чи охолоджене, курячі крила свіжі чи охолоджені)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-07-10-006705-c 4b9a1fc552334cbb8fd0d94142d1950c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарія Ілько

+380953296952 mishkagummi20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01110972
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, 226
Контактна особа: Дарія Ілько
+380953296952
mishkagummi20@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 15:30
Початок аукціону: 23 липня 2020 14:34
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Кошти отримані за договорами НСЗУ про медичне обслуговування - 27000,00 грн.; за рахунок коштів, які знаходяться на власному рахунку банківської установи спеціального фонду (надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами) - 33000,00 грн.Місцезнаходження замовника: 58013, Україна м. Чернівці, вул. Героїв майдану, буд. 226. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (в редакції Закону № 114- ІХ від 19.09.2019).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 кілограми
Свинне м'ясо свіже чи охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Героїв Майдану, 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
300 кілограми
Курячі крила свіжі чи охолоджені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Героїв Майдану, 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Кошти отримані за договорами НСЗУ про медичне обслуговування - 27000,00 грн.; за рахунок коштів, які знаходяться на власному рахунку банківської установи спеціального фонду (надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами) - 33000,00 грн. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мокрієнко Віталій Андрійович 55 740,00
UAH з ПДВ
55 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Галиць Валентина Іванівна 59 400,00
UAH з ПДВ
55 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА" 58 500,00
UAH з ПДВ
58 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 21:21
Електронний підпис
20 липня 2020 21:20
Технічні вимоги.pdf
20 липня 2020 21:20
Тендерна пропозиція.pdf
20 липня 2020 21:20
Проект договору.pdf
20 липня 2020 21:20
Інші документи.rar
20 липня 2020 21:20
Документи по якості.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мокрієнко Віталій Андрійович

Фізична особа-підприємець Галиць Валентина Іванівна

ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мокрієнко Віталій Андрійович
#2849206596
Переможець 55 400,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 09:58

Документи

24 липня 2020 09:58
Електронний підпис
24 липня 2020 09:57
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мокрієнко Віталій Андрійович
#2849206596
55 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2020 09:58
Електронний підпис
24 липня 2020 09:57
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:05
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:34
Дод угода №1 від 30.12.20 до Дог №788-2020 від 03.08.20 Мокрієнко 35 392,48 грн.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:34
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 13:04
Договір 788_2020 від 03.08.2020.pdf укладений
03 серпня 2020 13:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі та фінансування, внести зміни у пункт 3.1., виклавши його в наступній редакції: Ціна Договору 35 392,48 грн. (тридцять п’ять тисяч триста дев’яносто дві грн. 48 коп.) з ПДВ. (в тому числі: за рахунок коштів які знаходяться на власному рахунку банківської установи спеціального фонду «Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством» 10 542,48 грн. (десять тисяч п’ятсот сорок дві грн. 48 коп.) з ПДВ та за рахунок коштів, які знаходяться на спеціальному рахунку в банківській установі «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Кошти отримані за договорами НСЗУ про медичне обслуговування» у сумі – 24 850,00 грн. (двадцять чотири тисячі вісімсот п’ятдесят грн. 00 коп.) з ПДВ.). 2. Внести зміни до Специфікації до договору (Додаток № 1) та викласти її у новій редакції. 3. Всі інші умови до Договору № 788/2020 від "03" серпня 2020 р залишаються без змін і Сторони підтверджують взяті по них зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках (по одному примірнику для кожної Сторони) і є невід’ємною частиною до Договору № 788/2020 від "03" серпня 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 788/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод угода №1 від 30.12.20 до Дог №788-2020 від 03.08.20 Мокрієнко 35 392,48 грн
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 35 392,48
UAH (в тому числі ПДВ 5 898,75 UAH)