Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: Капітальний ремонт спортивної зали ЗОШ №20 по вул. Космонавтів, 70 у м. Миколаєві (ДК 021:2015: 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами)
Очікувана вартість
81 522,74 UAH
UA-2020-07-10-006023-c 9744b50681b8441685185cf745209749
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кутаєва

+380933799656 y.kutaieva@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41271134
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135
Контактна особа: Юлія Кутаєва
+380933799656
y.kutaieva@mkrada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 81 522,74 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 407,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - органи місцевого самоврядування (головний розпорядник бюджетних коштів) Критерії оцінки - 100% ціна. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені в додатку 3 до вимог до предмета закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: Капітальний ремонт спортивної зали ЗОШ №20 по вул. Космонавтів, 70 у м. Миколаєві (ДК 021:2015: 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Космонавтів, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок проводиться після підписання Замовником підряднику актів виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки за формою КБ-3 пропорційно сумі коштів вказаних у них. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 14:54
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
10 липня 2020 14:54
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
10 липня 2020 14:54
Додаток 2 Проект договору.docx
10 липня 2020 14:54
Вимоги до предмета закупівлі..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НУЖДОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ" 78 157,89
UAH з ПДВ
78 157,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 16:47
Електронний підпис
20 липня 2020 16:46
Лист НБУ по ліцензії.pdf
16 липня 2020 17:23
ТН Нуждов.pdf
16 липня 2020 17:23
страховка.pdf
16 липня 2020 17:23
пропозиція, дц.pdf
16 липня 2020 17:23
лабораторія.pdf
16 липня 2020 17:23
Договір №103-24.pdf
16 липня 2020 17:23
довідки ЗОШ 20.pdf
16 липня 2020 17:23
відгук (1).pdf
16 липня 2020 17:23
Витяг ФОП.pdf
16 липня 2020 17:23
Витяг платника.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НУЖДОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НУЖДОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2863014917
Переможець 78 157,89
UAH з ПДВ
23 липня 2020 13:52

Документи

23 липня 2020 13:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НУЖДОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2863014917
78 157,89
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 липня 2020 13:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:08
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 15:54
ДУ 2 від 18.12.2020 до дог.126_тех.К.р.с.з.ЗОШ20 .pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:49
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 14:39
ДУ 1 від 10.08.2020 до дог.126_тех.с.з.ЗОШ 20.pdf зміни до договору
10 серпня 2020 12:47
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 16:52
Дог.126 від 28.07.2020 тех.наг. ЗОШ20 Нуждов.PDF укладений
28 липня 2020 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Збільшити суму договору на 2020 рік на 36 947,36 грн. 1.2.Внести зміни у п. 2.1. розділу 2, та викласти його у новій редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором за згодою сторін складає: 78 157,89 грн (сімдесят вісім тисяч сто п’ятдесят сім гривень 89 копійок), без ПДВ, в т.ч. єдиний податок 3 907,89 грн та визначається в розмірі 2.125% за підсумком пунктів 1-6 договірної ціни, в разі наявності в договірній ціні устаткування, з урахуванням пункту 13 договірної ціни» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток 2,3 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 13 787,14 грн. 1.2.Внести зміни у п. 2.1. розділу 2, та викласти його у новій редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором за згодою сторін складає: 64 370,75 грн. (шістдесят чотири тисячі триста сімдесят гривень 75 копійок), без ПДВ, в т.ч. єдиний податок 3 218,54 грн та визначається в розмірі 2.125% за підсумком пунктів 1-6 договірної ціни, в разі наявності в договірній ціні устаткування, з урахуванням пункту 13 договірної ціни» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки №1,2,3 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 64 370,75
UAH