Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт по вогнезахисному оброблянню дерев`яних елементів горищних конструкцій навчально-клінічного корпусу ВНМУ ім. М.І. Пирогова по просп. Коцюбинського, буд. 6 в м. Вінниця» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код ДК 021-2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
241 038,00 UAH
UA-2020-07-10-004730-b 5803d0039cf34e0b8800c917a5315b99
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прохоров Олег Дмитрович

380986672441 tender@vnmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Код ЄДРПОУ: 02010669
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Пирогова, 56
Контактна особа: Прохоров Олег Дмитрович
380986672441
tender@vnmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:36
Очікувана вартість: 241 038,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 446,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт по вогнезахисному оброблянню дерев`яних елементів горищних конструкцій навчально-клінічного корпусу ВНМУ ім. М.І. Пирогова по просп. Коцюбинського, буд. 6 в м. Вінниця» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 17:06
ТЕП.doc
10 липня 2020 17:06
Розрахунок площі.xls
10 липня 2020 17:05
Проект ВНМУ Коцюбинського 6 (визначене НБ) ВЗД.doc
10 липня 2020 17:05
Креслення арк. 3.2.pdf
10 липня 2020 17:05
Категорія складності.doc
10 липня 2020 17:05
Деф акт.rtf
10 липня 2020 17:04
153.ims
10 липня 2020 17:02
Додаток 3.docx
10 липня 2020 17:01
Додаток 2.docx
10 липня 2020 17:01
Додаток 1.doc
10 липня 2020 16:57
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС 78 874,20
UAH з ПДВ
46 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ВІННИЦЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ 109 808,22
UAH з ПДВ
47 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 12:53
Електронний підпис
24 липня 2020 15:49
Електронний підпис
24 липня 2020 15:46
8. Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС

ВІННИЦЬКЕ ОС РБП ПР ДПТУ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС
#39486590
Відхилено
46 990,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 13:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 16:58
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 липня 2020 00:00
ВІННИЦЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ
#20097786
Відхилено
47 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 09:13
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 серпня 2020 00:00

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей 1. Виявлені невідповідності: - учасником у складі тендерної пропозиції надана «Підсумкова відомість ресурсів», де у п. 5 розд. ІІ зазначені «Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа (6 ат), продуктивність 0.5 м3/хв» та у п.6 того ж розділу зазначені «Агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужність 1 кВт», але не надано підтвердження наявності даного обладнання згідно з вимогами ТД. - учасником у складі тендерної пропозиції надана «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних та достатніх для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі», але не надано підтвердження права власності або законні підстави користування обладнання, зазначеного у п.п. 13, 14, 22, 23, 24, 25 згаданої довідки. 1.1. Посилання на вимогу ТД: Пунктом 5.2. розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, - «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме - на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази - довідку в довільній формі щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних та достатніх для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі та передбачених локальними відомостями ресурсів; зокрема, обовʾязкова наявність слідуючого обладнання та приладів: – спеціальний автомобіль (чи ємності, компресор, пульверизатор, валики, щітки, пензлі); – вологомір, рН-метр, ареометр, термометр, ваги, штангенциркуль, мікрометр. - копії документів, що підтверджують право власності або законні підстави користування (оренда, договори щодо надання послуг) основними засобами, що вказані учасником згідно довідки про наявність (на момент подання пропозиції Учасником) обладнання та матеріально технічної бази, необхідної для виконання послуг, наприклад копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, або договори купівлі-продажу, або договори оренди, або договори щодо надання послуг будівельної техніки, тощо 1.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України Про публічні закупівлі, вимагаємо у строк 24 години з моменту розміщення в електронній системі повідомлення, усунути зазначені невідповідності у вигляді скоригованої довідки про наявність матеріально-технічної бази та надати підтвердження права власності або законні підстави користування вказаним обладнанням. 2. Виявлена невідповідність: Учасником у складі тендерної пропозиції надані копії документів, датованих 23.04.2018 р., що підтверджують перевірку знань з охорони праці, з технології робіт та правил пожежної безпеки Барана Тараса Мирославовича в якості ел. тех. персоналу цеху, відділу: «ФОП». В той же час, вимоги щодо копій посвідчень стосувались саме інженера підприємства, також перелік посвідчень є чітко визначеним у вимогах тендерної документації. 2.1. Посилання на вимогу ТД: - на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: … - копії документів, що підтверджують атестацію інженера підприємства: а) діюче посвідчення, або інший документ (не менше одного), інженера підприємства про проходження перевірки «Загальний курс з Охорони праці». б) діюче посвідчення, або інший документ (не менше одного), інженера підприємства про проходження перевірки «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; в) діюче посвідчення, або інший документ (не менше одного), інженера підприємства про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки 2.2. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України Про публічні закупівлі, вимагаємо у строк 24 години з моменту розміщення в електронній системі повідомлення, усунути зазначені невідповідності шляхом надання копій документів, що підтверджують атестацію інженера підприємства у відповідності до вимог тендерної документації.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Інформація про відміну

Дата відміни
05 серпня 2020 09:13
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі