Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (машина дорожня комбінована, Євро-5 - 1 од.)
Очікувана вартість
2 270 000,00 UAH
UA-2020-07-10-004701-c e745bb81c8284fe2a4041a9f9bcb4650
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлюк Артур Михайлович

+380312661027 ksep2010@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03328362
Місцезнаходження: 88006, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул. Проектна, буд. 3
Контактна особа: Павлюк Артур Михайлович
+380312661027
ksep2010@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 14:08
Очікувана вартість: 2 270 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,22%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
ДК 021:2015: 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (машина дорожня комбінована, Євро-5 - 1 од.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Проектна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 13:40
Тендерна документація МДК.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000017 ● f168e978e904410ea149dc58e7d3cca8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020 13:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

04.09.2020 № 33

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Іван МАРУЩИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 04.09.2020 № 33

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-07-10-004701-c 10.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимоги Західного офісу Держаудитслужби, за результатами моніторингу (ID моніторингу UA-M-2020-09-04-000017) по закупівлі «34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (машина дорожня комбінована, Євро-5 - 1 од.)» ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-10-004701-c щодо усунення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме зобов’язання замовника протягом п’яти робочих днів здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором від 28.08.2020 № 35 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України повідомляємо, що відповідно Додаткової угоди № 1 від 30.09.2020 року договір від 28.08.2020 № 35 та зобов’язання сторін за ним є припиненими.

2020-10-01 10:56:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 8, 9 та 11 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 8, 9 та 11 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником прийнято рішення щодо припинення зобов’язань за договором від 28.08.2020 № 35 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України/ Додаткова угода оприлюднена на веб- порталі

2020-10-06 10:56:26

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА" 2 196 000,00
UAH з ПДВ
2 047 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКК "СПЕЦМАШ"" 2 250 000,00
UAH з ПДВ
2 096 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ" 2 150 000,00
UAH з ПДВ
2 096 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 11:35
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:34
Відповідність ч.2 ст.17.pdf
20 серпня 2020 11:34
Відповідність п.12 ст.17.pdf
20 серпня 2020 11:34
Відповідність п.6 ст.17.pdf
07 серпня 2020 14:25
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:25
Копія Свідоцтва WMI.pdf
07 серпня 2020 14:25
Договір оренди ТЗ.pdf
07 серпня 2020 14:25
Дилерський ВІВА 2020.pdf
24 липня 2020 17:33
Електронний підпис
24 липня 2020 17:32
29. Проект договору.pdf
24 липня 2020 17:32
28. Зображення.pdf
24 липня 2020 17:32
22. Технічне завдання.pdf
24 липня 2020 17:32
21. Захист довкілля.pdf
24 липня 2020 17:32
17. Копія Статуту.pdf
24 липня 2020 17:32
16. Відповідність ст.17.pdf
24 липня 2020 17:32
10. Договір оренди ТЗ.pdf
24 липня 2020 17:32
05. Дилерський ВІВА 2020.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 09:31
Електронний підпис
27 липня 2020 09:28
Лист № 177.pdf
27 липня 2020 09:28
Договір оренди.pdf
27 липня 2020 09:28
ТУ.pdf
27 липня 2020 09:28
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O with EDS.pdf
27 липня 2020 09:28
License with EDS .pdf
27 липня 2020 09:28
G0720-0274-GL_tender.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 178.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 160.pdf
27 липня 2020 09:28
Додаток 6.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 155.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 174.pdf
27 липня 2020 09:28
Свідоцтво WMI.pdf
27 липня 2020 09:28
Сертифікат ISO.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 157.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 173.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 156.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 176.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 170.pdf
27 липня 2020 09:28
Наказ №1-К.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 159.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 175.pdf
27 липня 2020 09:28
ВИПИСКА.pdf
27 липня 2020 09:28
ВИТЯГ.pdf
27 липня 2020 09:28
Видаткова накладна.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 171.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 172.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 169.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 168.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 167.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 166.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 165.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 164.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 163.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 162.pdf
27 липня 2020 09:28
Лист № 161.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 12:25
Електронний підпис
24 липня 2020 12:24
Технічна частина.pdf
24 липня 2020 12:24
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 12:24
Ст 16.pdf
24 липня 2020 12:24
Протокол наказ.pdf
24 липня 2020 12:24
Протокол № 15.pdf
24 липня 2020 12:24
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА"

ТОВ "ВКК "СПЕЦМАШ""

ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА"
#39588481
Переможець 2 047 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 16:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 16:09

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Виявлена невідповідність. Договір оренди транспортного засобу (автомобіля ЗАЗ 110558-44) від 05.06.2020 року за № 05/06, укладеного між фізичною особою-підприємцем Чхало В.В. та ТОВ «Торговий дім «Комунальна техніка» є не чинним на момент подання тендерної пропозиції. Відповідно п. 1.4 договору строк оренди закінчується 09.06.2020 року, а відповідно п. 6.1 строк дії договору до 20.02.2020 року. Посилання на вимогу тендерної документації: Розділ 1 Додатку № 1 Тендерної документації. Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям: «учасник надає довідку в довільній формі про наявність власних чи таких, що знаходяться у користуванні (оренда, лізинг, тощо) місць матеріально-технічної бази з відповідними умовами для забезпечення гарантійного, сервісного технічного обслуговування Товару із зазначенням адреси (місцезнаходження). Для документального підтвердження наявності бази, Учасник повинен надати відповідні підтверджуючі документи: договір оренди, свідоцтво на право власності тощо. Дані документи повинні бути чинні на дату подання пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копію чинного договору оренди транспортного засобу (автомобіля ЗАЗ 110558-44). 2. Виявлена невідповідність. Згідно довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 24.07.2020 року за № 829-20 учасник зазначає, що власних виробничих потужностей, складських приміщень не має, але являється «офіційним дилером ТОВ «ВК «ВІВА», вітчизняного виробника комунального транспорту, що має власну матеріально-технічну та виробничу базу, складські приміщення, атотранспорт та відповідні умови для забезпечення гарантійного, сервісного технічного обслуговування, та всі необхідні засоби доставки товару за місцем знаходження замовника, які знаходяться за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Київська, 64А. Документи, що підтверджують статус ТОВ «ТД «Комунальна техніка» як офіційного дилера надаються в даній пропозиції конкурсних торгів». На підтвердження дилерських повноважень учасником надано дилерський договір від 03.02.202020 року за № 5. Відповідно до п. 5.14 ТОВ «ВК «ВІВА» зобов’язується надавати гарантію, а також проводити технічне обслуговування виданої ним продукції згідно умов, викладених в сервісних книжках, переданих покупцю в обов’язковому порядку. Згідно п. 9.6 договору строк дії договору 12 місяців з моменту підписання. Таким чином, учасником не надано документу на підтвердження наявності матеріально-технічної бази з відповідними умовами для забезпечення гарантійного, сервісного технічного обслуговування, оскільки умови сревісного та гарантійного обслуговування містяться в окремому документі – гарантійні книги. Крім того, строк дії дилерського договору від 03.02.202020 року за № 5 не перекриває гарантований учасником строк 12 місяців гарантії на товар (з дня передачі товару Замовнику), згідно технічного завдання Додаток 4 тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації: Розділ 1 Додатку № 1 Тендерної документації. Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям: «учасник надає довідку в довільній формі про наявність власних чи таких, що знаходяться у користуванні (оренда, лізинг, тощо) місць матеріально-технічної бази з відповідними умовами для забезпечення гарантійного, сервісного технічного обслуговування Товару із зазначенням адреси (місцезнаходження). Для документального підтвердження наявності бази, Учасник повинен надати відповідні підтверджуючі документи: договір оренди, свідоцтво на право власності тощо. Дані документи повинні бути чинні на дату подання пропозиції. Додаток № 4 (технічне завдання, розділ документальне підтвердження відповідності товару вимогам замовника, п. 2): гарантія на товар 12 місяців або 30000 км пробігу з моменту передачі Замовнику. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копію чинного документу на дату подання пропозиції (договір оренди, свідоцтво на право власності тощо) на підтвердження наявності матеріально-технічної бази з відповідними умовами для забезпечення гарантійного, сервісного технічного обслуговування Товару протягом 12 місяців з моменту передачі товару Замовнику. 3. Виявлена невідповідність. На виконання умов технічного завдання учасником надано наступні копії документів: - технічне завдання від 24.07.2020 року за № 847-20; - сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження завершеного колісного транспортного засобу від 22.10.2019 року № UA.010.26065-19. - свідоцтва про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника колісних транспортних засобів від 26.09.2019 року № 338. - Витяг з технічних умов ТУ У 29.1-1981706718-002:2016, машина дорожня комбінована «ВІВА» тим МД 0103/00. - сертифікат якості без № та дати завірений підписом та печаткою ТОВ «ВК «ВІВА». Наданий в складі технічного завдання Сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження завершеного колісного транспортного засобу від 22.10.2019 року № UA.010.26065-19 не відповідає базовому КТЗ відповідно до технічного завдання учасника, витягу з технічних умов та сертифікату якості, що були долучені учасником в складі технічного завдання. В свідоцтві про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника колісних транспортних засобів від 26.09.2019 року № 338 зазначено, що автомобілі вантажні спеціалізовані, спеціальні ВІВА, зокрема моделі МД та їх модифікації згідно з ТУ У 29.1-1981706718-002:2018 присвоєно міжнародний ідентифікаційний код виробника (WMI): Y79 C77, тобто технічні умови зазначені в свідоцтві не відповідають технічним умовам зазначених у витягу з технічних умов та сертифікату якості, що були долучені учасником в складі технічного завдання. Посилання на вимогу тендерної документації: Додаток 4 (технічне завдання) Документальне підтвердження відповідності товару вимогам замовника: - копія сертифікату відповідності, щодо індивідуального затвердження завершеного колісного транспортного засобу, на бланку Українського центру з питань сертификації та захисту прав споживачів, яка видана та завірена підписом та печаткою органу з сертифікації, завірена печаткою заводу виробника; - копію витягу з ТУ (технічні умови) на виробництво машин дорожніх комбінованих, завірена печаткою заводу виробника; - копія свідоцтва про присвоєння Міжнародного ідентифікаційного коду виробника колісних транспортних засобів, завірена печаткою заводу виробника; - копію сертифікату якості на товар, завірена печаткою заводу виробника; … Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копію сертифікату відповідності щодо індивідуального затвердження завершеного колісного транспортного засобу, що відповідає технічному завданню, витягу з технічних умов та сертифікату якості, що надаються учасником; - копію свідоцтва про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника колісних транспортних засобів із зазначенням моделі та модифікації ТЗ відповідно до технічних умов, витяг з яких надається учасником.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА"
#39588481
2 047 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 13:19
Підписаний контракт укладений
28 серпня 2020 13:17