Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення поточного ремонту сантехсистем житлового будинку за адресою: вул. Суворова, буд. 9
Очікувана вартість
198 142,27 UAH
UA-2020-07-10-004643-b 9bf2a51f05f348b3bd5f4f096e05089f
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чумаченко Валентина Іванівна

+380674285333 suvorovskij@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОСББ "СУВОРОВСЬКИЙ"
Код ЄДРПОУ: 40593110
Місцезнаходження: 49089, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Суворова, будинок № 9
Контактна особа: Чумаченко Валентина Іванівна
+380674285333
suvorovskij@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 16:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 16:42
Очікувана вартість: 198 142,27 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення поточного ремонту сантехсистем житлового будинку за адресою: вул. Суворова, буд. 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49089, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вулиця Суворова, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2020  —  30 липня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору власні кошти Аванс 5 Робочі 40
Iнша подія Отримання коштів місцевого бюджета Пiсляоплата 10 Робочі 60

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 12 липня 2020 22:26
Дата відповіді: 14 липня 2020 14:28
Ви вимагаєте копії не меньш 10 договорів на виконання робот по ремонту сантехнічних систем (або систем опалення) житлових будинків у м. Дніпро з залученням бюджетних коштів відповідно «Програми сприяння діяльності об'єднаннь співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів та обслуговуючих кооперативів у багатоквартирних будинках міста Дніпра на 2016-2020 роки» (далі - Прогрмама). Дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Доводжу до відома, що АМКУ вже давно зазначив про дискримінаційність вимог підтвердити аналогічний досвід з бюджетним сектором, так як учасник мав можливість отримати досвід і у комерційному секторі, що тоді казати про обов'язкову участь у Програмі, а якщо це була Інша Програма або власні кошти? Крім того, дана закупівля не повина оголошуватися, як спрощена у зв'язку з тим, що за кодом ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи була вже оголошена закупівля "Проведення поточного ремонту сантехсистем житлового будинку за адресою: вул. Суворова, буд. 9" (UA-2020-06-19-003620-b), яка досить перебуває на стадії "Кваліфікація".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в Документації.

Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання робіт.

Рішення щодо включення даної вимоги до Документації є правомірним та не містить дискримінаційних вимог.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 15 липня 2020 14:23
ВИМОГА У зв’язку з порушенням п.4 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (Редакція станом на 19.04.2020), а саме: принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них вимагаємо внести зміни до документації по закупівлі «Проведення поточного ремонту сантехсистем житлового будинку за адресою: вул. Суворова, буд. 9», ID закупівлі: UA-2020-07-10-004643-b. Вимоги документації щодо надання для підтвердження досвіду роботи копій аналогічних договорів на виконання робіт по ремонту сантехнічних систем (або систем опалення) житлових будинків у м. Дніпро з залученням бюджетних коштів тільки відповідно «Програми сприяння діяльності об'єднаннь співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів та обслуговуючих кооперативів у багатоквартирних будинках міста Дніпра на 2016-2020 роки», не менш 10 договорів - є дискримінаційною. Таким чином, документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тому вимагаємо виключити вимогу надання аналогічних договорів виконуваних лише відповідно «Програми сприяння діяльності об'єднаннь співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів та обслуговуючих кооперативів у багатоквартирних будинках міста Дніпра на 2016-2020 роки», не менше 10 договорів. В діях Замовника вбачається упереджене ставлення до учасників закупівлі та корупційна складова. Хочемо зауважити наступне: якщо підприємство виконує аналогічні роботи за бюджетні кошти не по цій програмі це не означає, що воно не має фактичної спроможності виконати з відповідною якістю зазначені в документації обсяги робіт та необхідного досвіду, здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату. Звертаємо увагу, що попередня закупівля «Проведення поточного ремонту сантехсистем житлового будинку за адресою: вул. Суворова, буд. 9» ID закупівлі: UA-2020-06-19-003620-b за цим же предметом закупівлі та тими ж обсягами робіт незавершена та перебуває в стадії кваліфікації переможця. Такі дії Замовника спонукають учасників звернутись до відповідних правоохоронних органів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2020 16:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Житлова Сервісна Компанія "ЦЕНТР" 198 142,27
UAH з ПДВ
198 142,27
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 14:23
Акты Сантехника 2020.rar
17 липня 2020 14:23
Центр документы.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Житлова Сервісна Компанія "ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Житлова Сервісна Компанія "ЦЕНТР"
#40461477
Переможець 198 142,27
UAH з ПДВ
22 липня 2020 10:28

Документи

22 липня 2020 10:28
переможец.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Житлова Сервісна Компанія "ЦЕНТР"
#40461477
198 142,27
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2020 10:28
переможец.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод угода Суворовский дог 16.jpg укладений
07 серпня 2020 15:10
Дод угода Суворовский.pdf зміни до договору
30 липня 2020 15:57
Договор Суворова9_2020.pdf укладений
28 липня 2020 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 198 142,27
UAH
Причини розірвання договору: згода сторін