Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015-39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» - (крісло офісне, стілець для відвідувачів, диван для відвідувачів, крісло для відвідувачів )
Очікувана вартість
225 300,00 UAH
UA-2020-07-10-004527-c d241621434e14cbcb74dfa14a2d248d5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Демченко

+380631140668 central.uszn@dmr.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42788347
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Василя Жуковського, буд. 39/41
Контактна особа: Валерія Демченко
+380631140668
central.uszn@dmr.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було оголошено процедури відкритих торгів за номерами UA-2020-06-01-008322-b та UA-2020-06-19-001594-c, які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій (звіти надаються).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 13:31
Оскарження наміру укласти договір: 21 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
149 одиниця
Код ДК 021:2015-39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» - (крісло офісне, стілець для відвідувачів, диван для відвідувачів, крісло для відвідувачів )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020  —  20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

10 липня 2020 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 13:27
Центральне УСЗН ДМР - меблі мякі.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОВОДСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА "ПРЕСТИЖ"
#42999483
Переможець 173 538,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 13:31

Документи

10 липня 2020 13:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 13:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОВОДСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА "ПРЕСТИЖ"
#42999483
173 538,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2020 13:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 08:20
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 10:45
61.Договор Престиж.PDF укладений
22 липня 2020 10:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 173 538,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 923,00 UAH)