Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000 обл., 0000000, 00000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000 0000000000000 0000000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2020 15:59 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2020 16:39 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
17 липня 2020 11:34 |
00000000 |
17 липня 2020 11:33 |
0000000000000000000 |
17 липня 2020 11:33 |
000000000000000000000000 |
10 липня 2020 11:55 |
0000000000000000000000000000 |
10 липня 2020 11:55 |
0000000000000000000 |
04 серпня 2020 16:39 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
17 липня 2020 11:34 |
00000000
|
||
17 липня 2020 11:33 |
0000000000000000000
|
||
17 липня 2020 11:33 |
000000000000000000000000
|
||
10 липня 2020 11:55 |
0000000000000000000000000000
|
||
10 липня 2020 11:55 |
0000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-08-000009 ● a2e8343eeaab4ae99e6ac9a9d9e761b5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2020 15:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 08.10.2020 № 47
м.Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 08.10.2020 № 47
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) UA-2020-07-10-003281-c 10.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) надаємо аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України, оприлюдненого в електронній системі. 1. Стосовно відсутності інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій в опублікованому оголошенні про проведення відкритих торгів. Електронною системою “Prozorro” та авторизованим електронним майданчиком “Zakupki.prom.ua” не передбачено технічної можливості оприлюднення інформації про мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, про що зазначено у листі ТОВ “ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА” вих. № 1440/10 від 29.10.2020 (копія додається). Зазначена інформація міститься в частині 7 “ Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції” Розділу І “Загальні положення” та частині 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу. Слід зазначити, що Міністерство оборони України розміщує оголошення про проведення відкритих торгів шляхом заповнення необхідної інформації, яка визначена електронним майданчиком, який підпорядковується Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та відповідає вимогам чинного законодавства України з питань публічних закупівель. 2. Стосовно надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у пунктах 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини четвертої статті 17 Закону. Міністерством оборони України буде проведено роботу щодо удосконалення тендерної документації з урахуванням зазначених зауважень та будуть вжиті заходи щодо недопущення їх в подальшому. Виявлені порушення будуть усунені шляхом виключення зазначених вимог в наступних процедурах закупівлі. 3. Стосовно порушення законодавства в частині не відхилення тендерної пропозицій як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та укладення договору. Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 5.3 частини 5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” Розділу ІІІ. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації на підтвердження кваліфікаційної вимоги надання аналогічного договору вимагалося надати сканований оригінал/копія аналогічного договору про постачання індивідуального обмундирування або сорочок за 2018 рік або за 2019 рік, або за 2020 рік з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності) та сканований оригінал/копія відгуку. Відгук – це документ довільної форми, виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено аналогічний договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), що повинен містити інформацію, яка підтверджує належне виконання учасником аналогічного договору, у тому числі стосовно якості і строків. У тендерній документації зазначено, що надається аналогічний договір та відгук на аналогічний договір за 2018 рік або за 2019 рік або за 2020 рік, відповідно відгук видається після виконання аналогічного договору. Вимоги щодо дати надання довідок іншими організаціями, будь-якою установою, підприємством не стосується відгуку, зважаючи, що відгук не є довідкою в розумінні Замовника. Учасником товариством з обмеженою відповідальністю “ЛЮКСФОРМТРЕЙД” (надалі - ТОВ “ЛЮКСФОРМТРЕЙД”) (у складі тендерної пропозиції надано відгук про належне виконання договору від 03.02.2020 № 030201, виданий товариством з обмеженою відповідальністю “ЮГСТАЛЬ” від 05.06.2020 вих. № 0506-105) надано документи, які вимагалися умовами тендерної документації. Таким чином, відповідно до вимог пункту 3 частини 2 статті 16 Закону Замовник мав достатнє підтвердження кваліфікаційного критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). За результатом проведення аукціону та оцінки тендерних пропозицій найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою було визначено пропозицію ТОВ “ЛЮКСФОРМТРЕЙД”. Рішенням тендерного комітету Міністерства оборони України від 06.08.2020 № 75/382/4 відповідно до частини п’ятнадцятої статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій ТОВ “ЛЮКСФОРМТРЕЙД” визначено переможцем за процедурою закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Сорочка, тип А, вид 1, вид 3 та вид 4). Між Міністерством оборони України та учасником-переможцем було укладено договір відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Відповідно до висновку, який винесено Державною аудиторською службою України та який було опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу, органом державного фінансового контролю для усунення порушень у сфері державних закупівель зобов’язало Міністерство оборони України здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. З огляду на вищевикладене зазначаємо, що на момент прийняття висновку про результати моніторингу закупівля перебувала в статусі “Завершена”. На даному етапі Замовник не має будь-яких технічних можливостей усувати виявлені порушення або відмінити процедуру закупівлі. Оскільки, учасник-переможець не порушив взятих на себе зобов’язань за Договором та не порушив строків поставки, Міністерство оборони України не має законних підстав для розірвання Договору.
2020-11-03 09:11:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Подано адміністративний позов до Донецького окружного адміністративного суду 13.11.2020 року. |
Дата публікації: | 13 листопада 2020 |
Документи:
16 грудня 2020 14:48
|
Електронний підпис |
16 грудня 2020 14:47
|
Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та провадження у справі.docx |
16 грудня 2020 14:48
|
Електронний підпис |
13 листопада 2020 15:50
|
Електронний підпис |
16 грудня 2020 14:47
|
Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та провадження у справі.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 16:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 12:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
01 квітня 2021 15:17
|
00000000 | зміни до договору |
04 січня 2021 10:01
|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
04 січня 2021 09:59
|
00000000 | укладений |
27 серпня 2020 09:14
|
00000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
27 серпня 2020 09:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000000000000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |