Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Устаткування для об’єкта «Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи I-III ступенів №7 по вул. Полтавська, 32, м. Ромни, Сумська область
Очікувана вартість
143 740,00 UAH
UA-2020-07-10-002806-b 0dcd3c08437e48f98e1156f754c5f36f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Альона *

+380544853214 osvitaromny@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Роменської міської ради в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 02147919
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, вул.Соборна,41 м. Ромни, Сумська область
Контактна особа: Шевченко Альона *
+380544853214
osvitaromny@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 13:40
Очікувана вартість: 143 740,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 718,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Устаткування для об’єкта «Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи I-III ступенів №7 по вул. Полтавська, 32, м. Ромни, Сумська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт.
Устаткування для об’єкта «Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи I-III ступенів №7 по вул. Полтавська, 32, м. Ромни, Сумська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  01 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти Державного бюджету. Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються на підставі виставленого рахунку – фактури та накладної шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару Замовником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 13:37
Додаток 5.docx
10 липня 2020 13:37
Додаток 4.docx
10 липня 2020 13:37
Додаток 3.docx
10 липня 2020 13:37
Додаток 2.docx
10 липня 2020 13:37
Тендерна документація принтера.docx
10 липня 2020 13:37
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 12 липня 2020 20:29
Дата відповіді: 15 липня 2020 16:36
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день! Відповідно до умов тендерної документації, Додатку 4, до ціни товарів включені всі види витрат, що пов’язані із закупівлею, в т.ч. вартість тари, упаковки та маркування, доставка. Тому, монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання не враховано.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ДУБОВЧЕНКО АНТОН ІВАНОВИЧ 130 000,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МОЇСЕЄНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ 143 740,00
UAH з ПДВ
143 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 12:49
Електронний підпис
04 серпня 2020 19:58
Електронний підпис
04 серпня 2020 19:57
Довідка МВС.pdf
31 липня 2020 17:13
Електронний підпис
31 липня 2020 17:11
file _85_.pdf
24 липня 2020 22:10
Електронний підпис
24 липня 2020 22:08
Тендерна пропозиція .pdf
24 липня 2020 22:08
Авторизація XYZ.pdf
24 липня 2020 22:08
Проект договору.pdf
24 липня 2020 22:08
Авторизація Епсон.pdf
24 липня 2020 22:08
Авторизація Кенон.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ДУБОВЧЕНКО АНТОН ІВАНОВИЧ

ФОП МОЇСЕЄНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ДУБОВЧЕНКО АНТОН ІВАНОВИЧ
#3290102292
Відхилено 130 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 10:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 15:08
ФОП МОЇСЕЄНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#3070305730
Переможець 143 740,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 10:50

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: Відсутність документів відповідно до тендерної документації, а саме: - інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленому Замовником (згідно Додатку 1). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ III тендерної документації: - інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленому Замовником (згідно Додатку 1). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленому Замовником (згідно Додатку 1): документи, що надають учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Документи

31 липня 2020 10:48
Електронний підпис
31 липня 2020 10:47
Протокол 77.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 10:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МОЇСЕЄНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#3070305730
143 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 15:55
Договір 300МК.pdf укладений
12 серпня 2020 15:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 143 740,00
UAH