Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці, крісла -мішки)
Очікувана вартість
140 078,00 UAH
UA-2020-07-10-002492-c af766dffd7cc475c9150a0dc426a449b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Волинець

+380969837277 czh25@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Спеціалізована загальноосвітня школа І ступення з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 20090525
Місцезнаходження: 21030, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Келецька, 89
Контактна особа: Наталія Волинець
+380969837277
czh25@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 140 078,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м.Вінниця,21030, вулиця Келецька, будинок 89. Категорія: п.3ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі"- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.Ціна- 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
196 штуки
Стільці, крісла -мішки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Келецька,89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м.Вінниця,21030, вулиця Келецька, будинок 89. Категорія: п.3ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі"- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.Ціна- 100%. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики товару
Дата подання: 14 липня 2020 09:07
Дата відповіді: 14 липня 2020 18:50
Доброго дня! Чи можете внести зміни до тендерної документації, а саме: 1. зазначити діапазон відхилень в розмірах в межах +_10 5? 2. чи можна надавати товар без покртиття HPL пластик, оскільки технологічно це ніяк не покращує товар, але лише здорожчує виробництво? 3. чи будете розглядати товар замість кольору дуб молочний, колір бук? Якщо дані зміни до товару влаштовують просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Запропонований учасниками товар повинен відповідати зазначеним Замовником вимогам до предмета закупівлі, передбаченим Додатком 1 до Оголошення "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі", в тому числі: габаритним розмірам, наявності пластикового покриття HPL (по позиції "Стільці Т-подібні регульовані по висоті №2-5") та кольоровій гамі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шеманська Оксана Миколаївна 139 995,00
UAH з ПДВ
139 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 14:17
Електронний підпис
17 липня 2020 14:15
28 стаття 17.pdf
17 липня 2020 14:15
20 Лист-Відгук.pdf
17 липня 2020 14:15
19 Накладна Чернівці.pdf
17 липня 2020 14:15
18 договір Чернівці.pdf
17 липня 2020 14:15
16 Довідка МТБ.pdf
17 липня 2020 14:15
14 Договір перевізник.pdf
17 липня 2020 14:15
13 Лист-згода ПД.pdf
17 липня 2020 14:15
11 Довідка податки.pdf
17 липня 2020 14:15
10 Лист доставка.pdf
17 липня 2020 14:15
5 Паспорт.pdf
17 липня 2020 14:15
2 Витяг ЄДР.pdf
17 липня 2020 14:15
1 виписка ЄДРПОУ ШОМ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шеманська Оксана Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шеманська Оксана Миколаївна
#2722819087
Переможець 139 995,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 10:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шеманська Оксана Миколаївна
#2722819087
139 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 18:24
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 15:55
стільці.pdf зміни до договору
30 липня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 11:03
договір стільці 25.pdf укладений
24 липня 2020 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквізитів
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 139 995,00
UAH