Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення мікробіологічних досліджень та калорійність готових страв
Очікувана вартість
211 115,00 UAH
UA-2020-07-10-002454-c f867e959f7234fa38af93c077787099f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колотило Тетяна Едуардівна

+380372546033 vetfin_cv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Г.У.Держпродспоживслужби в Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 40416813
Місцезнаходження: 58004, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Сторожинецька,115
Контактна особа: Колотило Тетяна Едуардівна
+380372546033
vetfin_cv@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Оголошення про відкриті торги викладались двічі, ідентифікатори закупівель UA-2020-05-21-000950-a та UA-2020-06-09-001458-c , в результаті яких торги двічі не відбувалися, через відсутність достатньої кількості поданих пропозицій. Згідно пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” (нова редакція), якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом, то можна провести таку закупівлю за переговорною процедурою, як виняток.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 11:38
Оскарження наміру укласти договір: 21 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71900000-7: Лабораторні послуги


Під час здійснення державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства для забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення. Документи, що мають відношення до закупівлі готуються замовником та учасником українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 послуга
Послуги з проведення мікробіологічних досліджень та калорійність готових страв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58004, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Сторожинецька,115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71900000-7 — Лабораторні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги з проведення мікробіологічних досліджень та калорійність готових страв Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

10 липня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 11:13
Обгрунтування

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Чернівецька регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
#21430093
Переможець 209 532,50
UAH з ПДВ
10 липня 2020 11:38

Документи

10 липня 2020 11:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 11:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Чернівецька регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
#21430093
209 532,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2020 11:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:54
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 10:06
Додаткова угода.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 10:03
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 10:11
Підписаний Договір укладений
21 липня 2020 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичної кількості наданих послуг з проведення мікробіологічних досліджень та калорійності готових страв, зменшити обсяг закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 2107/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 193 113,48
UAH (в тому числі ПДВ 32 185,58 UAH)