Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підіймально-транспортувальне обладнання
Lifting and transporting equipment
Lifting and transporting equipment
Очікувана вартість
172 550,00 UAH
UA-2020-07-10-002441-b ● 6c270dedd3fe4187ad19aee5e8e23d1c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Промзона |
Контактна особа: |
Чугай Лариса Петрівна 03636-62-8-26 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom" |
National ID: | 05425046 |
Contact point: |
Chuhai Larisa 03636-62-8-26 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2020 11:28 |
Очікувана вартість: | 172 550,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,58% |
Publication date: | 10 липня 2020 12:54 |
Enquiries until: | 08 серпня 2020 14:00 |
Complaints submission until: | до 14 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 серпня 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 172 550 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 1 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,58 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Scope of the procurement
Підіймально-транспортувальне обладнання
Lifting and transporting equipment
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт.
Підіймально-транспортувальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Lifting and transporting equipment
CPV: 42410000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно з видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2020 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2020 15:46 |
6033-20-ВТ-ТД-зм.doc | |
04 серпня 2020 15:46 |
Додаток_5.docx | |
04 серпня 2020 15:46 |
Додаток_4.doc | |
04 серпня 2020 15:46 |
Додаток_3.docx | |
04 серпня 2020 15:46 |
Додаток_2.doc | |
04 серпня 2020 15:46 |
Додаток_1.docx | |
04 серпня 2020 15:46 |
6033-20-ВТ_ПО_зм.doc |
04 серпня 2020 15:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 серпня 2020 15:46 |
6033-20-ВТ-ТД-зм.doc
|
|||
04 серпня 2020 15:46 |
Додаток_5.docx
|
|||
04 серпня 2020 15:46 |
Додаток_4.doc
|
|||
04 серпня 2020 15:46 |
Додаток_3.docx
|
|||
04 серпня 2020 15:46 |
Додаток_2.doc
|
|||
04 серпня 2020 15:46 |
Додаток_1.docx
|
|||
04 серпня 2020 15:46 |
6033-20-ВТ_ПО_зм.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проплата
Дата подання: 15 липня 2020 11:05
Дата відповіді: 17 липня 2020 09:42
А чому ви затрумуєте проплати по виконаних поставках на декілька місяців ? Ми поставили товар в лютому і чекаємо проплати з квітня. Невже після такої низької платіжної дісциплини в когось є бажання з вами працювати ?
Відповідь: Система Прозорро, на якій відбувається здійснення даної закупівлі, передбачає можливість звернення до замовника закупівлі з вимогою або запитанням. Проте, такі вимоги та запитання повинні стосуватись самої закупівлі, як у матеріальній так і процесуальній правовій площині. Дане твердження, зокрема, обґрунтовується приписами абзацу 1 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вказує, що: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Дані можливості передбачені системою Прозорро з метою вирішення будь яких можливих непорозумінь, суперечностей, неточностей медіаційними шляхами щодо конкретної процедури закупівлі.
ВП РАЕС є добросовісним замовником, який здійснює свою діяльність виключно у правовому полі законодавства України.
З тексту Вашого звернення випливає наступне:
- воно не стосується вказаної закупівлі;
- неможливо ідентифікувати, а отже проаналізувати, з яких саме правовідносин виникли Ваші твердження і чи відповідають вони дійсності.
У випадку наявності правових підстав для такий тверджень, Ви можете звернутись до нас шляхами, які передбачені законодавством та правилами ділової етики. Гарантуємо, що Ваші вимоги будуть належно розглянуті.
Дані можливості передбачені системою Прозорро з метою вирішення будь яких можливих непорозумінь, суперечностей, неточностей медіаційними шляхами щодо конкретної процедури закупівлі.
ВП РАЕС є добросовісним замовником, який здійснює свою діяльність виключно у правовому полі законодавства України.
З тексту Вашого звернення випливає наступне:
- воно не стосується вказаної закупівлі;
- неможливо ідентифікувати, а отже проаналізувати, з яких саме правовідносин виникли Ваші твердження і чи відповідають вони дійсності.
У випадку наявності правових підстав для такий тверджень, Ви можете звернутись до нас шляхами, які передбачені законодавством та правилами ділової етики. Гарантуємо, що Ваші вимоги будуть належно розглянуті.
щодо строку поставки обладнання
Дата подання: 20 липня 2020 09:34
Дата відповіді: 22 липня 2020 08:55
Добрий день! Відповідно до Розділу I п. 4.4 Тендерної документації Строк поставки товару: протягом 45 календарних днів з дати оприлюднення договору на веб-порталі Уповноваженого органу згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Однак, відповідно до Додатку 2 до ТД Технічна специфікація товар, необхідний до постачання, є іноземного походження, на його виготовлення та імпорт на територію України необхідно мінімум 100 календарних днів. У звязку з вище описаним, прошу Вас разглянути можливість збільшення строку поставки до 100 календарних днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана умова є незміною вимогою замовника.
щодо надання повноважень на поставку
Дата подання: 20 липня 2020 11:09
Дата відповіді: 22 липня 2020 08:54
Добрий день! Згідно п. 4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до Закону закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації. Відповідно до Додатку 2 до ТД Технічна специфікація об’єднує асортимент товару 4-х різних виробників домкратів іноземного походження з різних країн. Відповідно до Розділу III ТД п.1 В разі, якщо учасник торгів не є виробником, в складі тендерної пропозиції повинні бути надані документи, які підтверджують повноваження на постачання, наданих йому виробником продукції. Вважаємо, що даний абзац тендерної документації призводить до звуження кола учасників та є дискримінаційним, грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку в вище описаним просимо Вас виключити даний абзац з редакції ТД, або доповнити, що повноваження необхідні лише на поставку позиції №3 Додатку 2 до ТД, так як вартість обладнання цієї позиції перевищує 50% запланованої вартості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесенні в ТД в становденому порядку.
Стосовно терміну постачання
Дата подання: 03 серпня 2020 23:07
Дата відповіді: 05 серпня 2020 16:30
Добрий день! Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що відповідно до інформації, наданої офіційним представником ENERPAC (USA) на території України можливий строк поставки обладнання відповідно до Додатку 2 до ТД позиція 3 таблиці Технічної Специфікації становить 90 календарних днів. Дане обладнання на складі представника відсутнє, а отже буде імпортуватись на територію України. Тому вважаємо, що умова поставки Товару протягом 45 календарних днів є дискримінаційною, так як значно звужує коло учасників - поставити дану продукції протягом заявленого терміну зможе лише учасник, який був проінформований заздалегідь про проведення процедури відкритих торгів і мав можливість закупити дану продукцію. Згідно п. 4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до Закону закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації. Приймаючи до уваги все вище зазначене просимо Вас внести зміни в тендерну документацію і збільшити строк поставки до 100 календарних днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Обладнання необхідне для виробничих потреб в зазначені терміни, у зв'язку з чим термін поставки не може бути збільшено.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 серпня 2020
Найменування: | відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Промзона |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕНЕРГОМАШЗАВОД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "РІГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технофорс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технофорс" |
62 200,00
UAH
|
62 200,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "РІГ" |
122 550,00
UAH
|
122 550,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕНЕРГОМАШЗАВОД" |
150 980,00
UAH
|
150 980,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технофорс" #36560388 |
Переможець |
62 200,00
UAH
|
08 вересня 2020 14:56
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 вересня 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2020 15:13
|
6033-20-ВТ_договір.pdf | укладений |
22 вересня 2020 15:13
|