Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (Охорона особливо важливих об'єктів (КС "Павлоград", КС "Радушне", КС "Шебелинка"))
Security services (Security of safety-critical facilities (CS Pavlohrad, CS Radushne, CS Shebelynka))
Очікувана вартість
7 282 500,00 UAH
UA-2020-07-10-002312-b 3f4a31b2230f4586a99b00e7269f3145
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Юрій Володимирович

+380342-78-43-02 MOROZ-YV@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Мороз Юрій Володимирович
+380342-78-43-02
MOROZ-YV@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Moroz Yurii
+380342-78-43-02
MOROZ-YV@TSOUA.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 липня 2020 12:39
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 15:47
Очікувана вартість: 7 282 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 10 липня 2020 12:39
Enquiries until: 02 серпня 2020 12:00
Complaints submission until: до 08 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 серпня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 7 282 500 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 72 825 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-29-001571-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі.
Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені у складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-29-001571-a, in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria – the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Охорона особливо важливих об'єктів (КС "Павлоград", КС "Радушне", КС "Шебелинка")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security of safety-critical facilities (CS Pavlohrad, CS Radushne, CS Shebelynka)
CPV: 79710000-4
Період постачання: з 01 жовтня 2020 по 30 вересня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за надані послуги проводиться Замовником щомісячно протягом 30-ти днів після підписання Сторонами акту про надання послуг та наявності інформації про реєстрацію ПН в ЄРПН Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 серпня 2020
UA-2020-07-10-002312-b3f4a31b2230f4586a99b00e7269f3145
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ДП Управління відомчої воєнізованої охорони Документи
Допущено до аукціону
Документи
Управління поліції охорони в Дніпропетровській області Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 17:06

Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 12:54
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:52
Д-ка про відс. підстав
29 липня 2020 12:05
Електронний підпис
29 липня 2020 12:05
Електронний підпис
29 липня 2020 12:04
Д-ка щодо санкцій.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: а) на тендерну пропозицію учасника накладено КЕП представника Котюк Оксани Іванівни, тоді як учасник повинен накласти на пропозицію електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника – начальника Пучкова Костянтина Святославовича, повноваження якого підтверджуються відповідно до поданих документів, згідно з вимогами п. 4 розділу І Додатку 2 до тендерної документації; також у складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист-пояснення про неможливість накладення ЕЦП/КЕП уповноваженої особи або документ, що підтверджує повноваження представника – Котюк Оксани Іванівни (довіреність, видана на ім’я представника учасника, підписана уповноваженою особою учасника). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) пункт 1 розділу IІ Додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з п. 4 Додатку 2 цієї тендерної документації. У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) або електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП), виданий відповідно до вимог Закону України “Про електронний цифровий підпис” від 22.05.2003 № 852-IV до набрання чинності Законом України “Про електронні довірчі послуги” від 05.10.2017 № 2155-VIII» (далі – Закон № 2155), на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення.

Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 09:53
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:07
32. Крпія Ліцензії.pdf
06 серпня 2020 15:07
1. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Управління відомчої воєнізованої охорони

Управління поліції охорони в Дніпропетровській області

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП Управління відомчої воєнізованої охорони 7 265 106,00
UAH
7 265 106,00
UAH
Документи
Управління поліції охорони в Дніпропетровській області 7 277 808,00
UAH
7 277 808,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 12:54
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:52
Д-ка про відс. підстав
29 липня 2020 12:05
Електронний підпис
29 липня 2020 12:05
Електронний підпис
29 липня 2020 12:04
Д-ка щодо санкцій.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 09:53
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:07
32. Крпія Ліцензії.pdf
06 серпня 2020 15:07
1. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Управління відомчої воєнізованої охорони

Управління поліції охорони в Дніпропетровській області

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП Управління відомчої воєнізованої охорони
#02072239
Переможець 7 265 106,00
UAH
01 вересня 2020 19:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 19:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Управління відомчої воєнізованої охорони
#02072239
7 265 106,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 12:45
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 12:18
додаткова угода №2 (1) (1).pdf зміни до договору
03 лютого 2021 12:18
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 15:49
додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 13:00
2009000062 14.09.2020..pdf укладений
14 вересня 2020 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з підвищенням мінімальної заробітної плати відповідно до ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» від 14.11.2019 р. № 294-ІХ (зі змінами, внесеними Законом України від 25.08.2020 № 822-IX), керуючись п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 13.3. Договору від 14 вересня 2020 року №2009000062
Номер договору про закупівлю: 2009000062
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з підвищенням мінімальної заробітної плати відповідно до ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» від 15.12.2020 р. № 1082-ІХ, керуючись п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 13.3. Договору від 14 вересня 2020 року №2009000062
Номер договору про закупівлю: 2009000062
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 30 вересня 2021
Сума оплати за договором: 9 638 178,03
UAH (в тому числі ПДВ 1 606 363,00 UAH)