Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модульний переносний бар’єр
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2020-07-10-001959-a c92e9e9aafc2435c819940da90aeaa4e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кобилінський Анатолій Віталійович

+380442817417 A.KOBYLINSKYI@KBP.AERO

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Кобилінський Анатолій Віталійович
+380442817417
A.KOBYLINSKYI@KBP.AERO
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 09:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 15:19
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Інші умови Оголошення: Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Модульний переносний бар’єр, код ДК 021:2015 - 44210000-5 - Конструкції та їх частини Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Ціна – 100%. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається. Додатки до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Додаток 1 – ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ; Додаток 2 – Проект договору про закупівлю, укладений за спрощеною закупівлею.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 комп.
Модульний переносний бар’єр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспіль 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Інші умови Оголошення: Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Модульний переносний бар’єр, код ДК 021:2015 - 44210000-5 - Конструкції та їх частини Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Ціна – 100%. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається. Додатки до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Додаток 1 – ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ; Додаток 2 – Проект договору про закупівлю, укладений за спрощеною закупівлею. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 17:37
Вимоги до предмета закупівлі 02.docx
10 липня 2020 16:01
Проект договору про закупівлю.docx
14 липня 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 17:37
Вимоги до предмета закупівлі 02.docx
10 липня 2020 16:01
Вимоги до предмета закупівлі.docx
10 липня 2020 16:01
Проект договору про закупівлю.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Якісні характеристики
Дата подання: 13 липня 2020 16:30
Дата відповіді: 14 липня 2020 12:36
Просимо уточнити який полікарбонат повинен використовуватись при виробництві предмету закупівлі монолітний чи сотовий та внести данне уточнення до тендерної документації. Дякуємо!
Відповідь: За результатами Вашого звернення будуть внесені відповідні зміни.
Умови оплати
Дата подання: 15 липня 2020 14:33
Дата відповіді: 16 липня 2020 12:48
Доброго дня! У зв'язку з складною економічною ситуацією в Україні та тим? що для виробництва потрібно буде закупляти необхідні матеріали, просимо Вас відповісти чи будуть погоджені умови оплати 60% передоплата та 40% остаточний розрахунок після поставки на протязі 30 днів?
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до політики ДП МА «Бориспіль» в частині взаєморозрахунків з контрагентами та з метою забезпечення дотримання інтересів останнього при закупівлі товарів, робіт та послуг у ДП МА «Бориспіль» передбачено ряд обов’язкових умов договорів закупівлі. На підприємстві наказом Генерального директора від 22.04.2020 № 01- 07.5-17 затверджено умови при закупівлі товарів, робіт та послуг. Згідно із даним наказом Замовник «за замовчанням» встановлює здійснення оплати на протязі 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки товару. Дані умови прийняті з метою захисту інтересів державного підприємства, насамперед, забезпечення своєчасності платежів за отримані товари. З огляду на відсутність обґрунтованих обставин неможливості виконати умови, зазначені в проекті договору, внесення змін є недоцільним.
Умови оплати
Дата подання: 15 липня 2020 14:33
Дата відповіді: 16 липня 2020 12:48
Доброго дня! У зв'язку з складною економічною ситуацією в Україні та тим, що для виробництва потрібно буде закупляти необхідні матеріали, просимо Вас відповісти чи будуть погоджені умови оплати 60% передоплата та 40% остаточний розрахунок після поставки на протязі 30 днів?
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до політики ДП МА «Бориспіль» в частині взаєморозрахунків з контрагентами та з метою забезпечення дотримання інтересів останнього при закупівлі товарів, робіт та послуг у ДП МА «Бориспіль» передбачено ряд обов’язкових умов договорів закупівлі. На підприємстві наказом Генерального директора від 22.04.2020 № 01- 07.5-17 затверджено умови при закупівлі товарів, робіт та послуг. Згідно із даним наказом Замовник «за замовчанням» встановлює здійснення оплати на протязі 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки товару. Дані умови прийняті з метою захисту інтересів державного підприємства, насамперед, забезпечення своєчасності платежів за отримані товари. З огляду на відсутність обґрунтованих обставин неможливості виконати умови, зазначені в проекті договору, внесення змін є недоцільним.
Гарантія
Дата подання: 15 липня 2020 14:49
Дата відповіді: 16 липня 2020 12:49
Де буде прописано на які саме гарантійні випадки повинна розповсюджуватися гарантія від 12 місяців?
Відповідь: Гарантії якості товару регулюються у порядку передбаченому статтею 675 Цивільного кодексу України та пунктом 6. «Гарантійні зобов’язання» Проекту договору про закупівлю, укладеного за спрощеною закупівлею.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-001959-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРДЖЕТ ПРІНТЕР ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:41979597
Дата подання: 03 серпня 2020 14:48
Про дискваліфікацію
До протоколу №52.1-01/2-30 від 31.07.2020 р.

Ми, ТОВ «УКРДЖЕТ ПРІНТЕР ЦЕНТР» просимо повторно розлянути нашу Тендерну пропозицію до закупівлі із зазначенням коду за єдиним закупівельним словником: Модульний переносний бар’єр код ДК 021:2015-44210000-5 Конструкції та їх частини згідно з п. 6,36 Річного кошторису витрат на закупівлю товарів, робіт та послуг за кошти ДП МА «БОРИСПІЛЬ» на 2020р, що розміщена в електронній системі закупівель в мережі Інтернет www.prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-07-10-000362-a з унікальним номером оголошення про проведення закупівлі UA-2020-07-10-001959-a, номер тендеру 6431206 від 10.07.2020.

Просимо вважати не зазначення в Технічній пропозиції та Специфікації назви країни та компанії виробника технічною помилкою.

Також повідомляємо що виробником Модульних переносних бар’єрів є ТОВ «УКРДЖЕТ ПРІНТЕР ЦЕНТР», Україна.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 серпня 2020 14:46
У відповідь на Вашу Вимогу повідомляємо наступне:
Згідно Додатку 1 (форма ТЕХНІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ ) ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ від 14.07.2020 № 52.1-02-24 (Редакція 02) Замовником вимагалося «Вказати виробника запропонованого Товару (назва країни та компанії-виробника Товару)». Надана Учасником ТЕХНІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ №521707 від 17.07.2020 не містить інформації стосовно Виробника та країни-виробника, що не відповідає ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» така невідповідність є підставою для відхилення пропозиції Учасника ТОВ "УКРДЖЕТ ПРІНТЕР ЦЕНТР"

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРДЖЕТ ПРІНТЕР ЦЕНТР" 110 100,00
UAH з ПДВ
106 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" 129 800,00
UAH з ПДВ
106 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВУДУС 130 000,00
UAH з ПДВ
107 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 08:28
Електронний підпис
21 липня 2020 10:43
Технічна пропозиція.pdf
21 липня 2020 10:43
Проект договору.pdf
21 липня 2020 10:43
Довідка.pdf
21 липня 2020 10:43
Витяг.pdf
21 липня 2020 10:43
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 10:07
Електронний підпис
28 липня 2020 10:06
Реєстр документів.pdf
28 липня 2020 10:06
20.ISO 14001 2015.pdf
28 липня 2020 10:06
19.ISO 9001 2015.pdf
28 липня 2020 10:06
14.Проект договору.pdf
28 липня 2020 10:06
4.Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 14:30
Відгук.pdf
21 липня 2020 14:16
Аналогічні договори.pdf
21 липня 2020 14:16
Вытяг с ЕДРПУ.pdf
21 липня 2020 14:16
Додаток 2 Комерц.pdf
21 липня 2020 14:16
Реквизиты ТОВ Вудус.pdf
21 липня 2020 14:16
Відгуки.pdf
21 липня 2020 14:16
Фин звит.pdf
21 липня 2020 14:16
Лист отзыв Восторг.pdf
21 липня 2020 14:16
Додаток 2 Комерц.pdf
21 липня 2020 14:16
Статут.pdf
21 липня 2020 14:16
Вытяг_НДС__1_.pdf
21 липня 2020 14:16
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРДЖЕТ ПРІНТЕР ЦЕНТР"

ТОВ "Комфорт Меблі Плюс"

ТОВ ВУДУС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРДЖЕТ ПРІНТЕР ЦЕНТР"
#41979597
Відхилено 106 990,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 16:17
ТОВ "Комфорт Меблі Плюс"
#37581477
Переможець 106 999,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Комфорт Меблі Плюс"
#37581477
106 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 12:02
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 11:34
35.1-14.1_3.8-22.pdf укладений
19 серпня 2020 11:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 106 998,90
UAH (в тому числі ПДВ 17 833,15 UAH)