Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Детектори та аналізатори
Detectors and analyzers
Очікувана вартість
332 800,00 UAH
UA-2020-07-10-001954-b a8c62cae44f5452fa52f414ebb8b5c72
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Лариса Петрівна

03636-62-8-26 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Чугай Лариса Петрівна
03636-62-8-26
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom"
National ID: 05425046
Contact point: Chuhai Larisa
03636-62-8-26
SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 13:59
Очікувана вартість: 332 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Publication date: 10 липня 2020 11:57
Enquiries until: 08 серпня 2020 14:00
Complaints submission until: до 14 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 серпня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 332 800 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 2 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,60 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Scope of the procurement
Детектори та аналізатори
Detectors and analyzers
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт.
Детектори та аналізатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Detectors and analyzers
CPV: 38430000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно з видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 16:06
Електронний підпис
21 липня 2020 16:05
Додаток_5.docx
21 липня 2020 16:05
Додаток_4.doc
21 липня 2020 16:05
Додаток_3.docx
21 липня 2020 16:05
Додаток_2.doc
21 липня 2020 16:05
Додаток_1.docx
21 липня 2020 16:05
6031-20-ВТ-ТД-ЄП_зм.doc
21 липня 2020 16:05
6031-20-ВТ_ПО_зм.doc
21 липня 2020 16:06
Електронний підпис
10 липня 2020 11:55
Електронний підпис
21 липня 2020 16:05
Додаток_5.docx
10 липня 2020 11:54
Додаток_ 5.docx
21 липня 2020 16:05
Додаток_4.doc
10 липня 2020 11:54
Додаток_4.doc
21 липня 2020 16:05
Додаток_3.docx
10 липня 2020 11:54
Додаток_3.docx
21 липня 2020 16:05
Додаток_2.doc
10 липня 2020 11:54
Додаток_2.doc
21 липня 2020 16:05
Додаток_1.docx
10 липня 2020 11:54
Додаток_1.docx
21 липня 2020 16:05
6031-20-ВТ-ТД-ЄП_зм.doc
10 липня 2020 11:54
6031-20-ВТ-ТД-ЄП.doc
21 липня 2020 16:05
6031-20-ВТ_ПО_зм.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення по газоаналізатору ДОЗОР-С-Пи-CL2
Дата подання: 14 липня 2020 11:39
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:48
Доброго дня підкажіть будь ласка по газоаналізатору ДОЗОР-С-Пи-CL2: СП чи СПв ?
Відповідь: Повідомляємо, що назва газоаналізатору ДОЗОР-С-Пи-CL2.(переносний індивідуальний)
Проплата
Дата подання: 15 липня 2020 11:07
Дата відповіді: 17 липня 2020 09:40
А чому ви затрумуєте проплати по виконаних поставках на декілька місяців ? Ми поставили товар в лютому і чекаємо проплати з квітня. Невже після такої низької платіжної дісциплини в когось є бажання з вами працювати ?
Відповідь: Система Прозорро, на якій відбувається здійснення даної закупівлі, передбачає можливість звернення до замовника закупівлі з вимогою або запитанням. Проте, такі вимоги та запитання повинні стосуватись самої закупівлі, як у матеріальній так і процесуальній правовій площині. Дане твердження, зокрема, обґрунтовується приписами абзацу 1 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вказує, що: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Дані можливості передбачені системою Прозорро з метою вирішення будь яких можливих непорозумінь, суперечностей, неточностей медіаційними шляхами щодо конкретної процедури закупівлі.
ВП РАЕС є добросовісним замовником, який здійснює свою діяльність виключно у правовому полі законодавства України.
З тексту Вашого звернення випливає наступне:
- воно не стосується вказаної закупівлі;
- неможливо ідентифікувати, а отже проаналізувати, з яких саме правовідносин виникли Ваші твердження і чи відповідають вони дійсності.
У випадку наявності правових підстав для такий тверджень, Ви можете звернутись до нас шляхами, які передбачені законодавством та правилами ділової етики. Гарантуємо, що Ваші вимоги будуть належно розглянуті.
Щодо виробника продукуції
Дата подання: 15 липня 2020 11:19
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:50
Доброго дня. В п.1 Додатку №2 (Технічна спеціфікація) до тендерної документації зазначено, що виробником Аналізатора нафтопродуктів Мікран є АТ "НПФ "Мікран" Росія. Але, згідно отриманого нами повідомлення, зазначена компанія не є виробником даної продукції. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації щодо виробника продукції. Дякую.
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до ТД.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 вересня 2020
UA-2020-07-10-001954-ba8c62cae44f5452fa52f414ebb8b5c72
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Учасник Документи Рішення
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУЛІМА АЛЛА СЕРГІЇВНА Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АТОМТЕПЛОЕНЕРГО" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 серпня 2020 14:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

13 серпня 2020 14:51
Електронний підпис
13 серпня 2020 14:50
Загрузка.rar

Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 12:18
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:16
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:16
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:14
Документи переможця.pdf
25 вересня 2020 10:14
Довідка МВС.rar
25 вересня 2020 10:14
Довідка ДПІ.rar
18 серпня 2020 10:19
Електронний підпис
18 серпня 2020 10:19
Електронний підпис
18 серпня 2020 10:16
Технічна специфікація.pdf
18 серпня 2020 10:16
Статут.pdf
18 серпня 2020 10:16
Протокол.pdf
18 серпня 2020 10:16
Протокол № 56.pdf
18 серпня 2020 10:16
Опис до статуту.pdf
18 серпня 2020 10:16
Лист-заявка.pdf
18 серпня 2020 10:16
Витяг ПДВ.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУЛІМА АЛЛА СЕРГІЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

ТОВ "АТОМТЕПЛОЕНЕРГО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 297 500,00
UAH
297 500,00
UAH
Документи
ТОВ "АТОМТЕПЛОЕНЕРГО" 332 800,00
UAH
332 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 12:18
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:16
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:16
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:14
Документи переможця.pdf
25 вересня 2020 10:14
Довідка МВС.rar
25 вересня 2020 10:14
Довідка ДПІ.rar
18 серпня 2020 10:19
Електронний підпис
18 серпня 2020 10:19
Електронний підпис
18 серпня 2020 10:16
Технічна специфікація.pdf
18 серпня 2020 10:16
Статут.pdf
18 серпня 2020 10:16
Протокол.pdf
18 серпня 2020 10:16
Протокол № 56.pdf
18 серпня 2020 10:16
Опис до статуту.pdf
18 серпня 2020 10:16
Лист-заявка.pdf
18 серпня 2020 10:16
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

ТОВ "АТОМТЕПЛОЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
#23522853
Переможець 297 500,00
UAH
18 вересня 2020 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
#23522853
297 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 08:46
6031-20-ВТ_договір.pdf укладений
08 жовтня 2020 08:45
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2022 10:35
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 10:42
6031-20_ДУ_1 (1).pdf зміни до договору
23 лютого 2021 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 53-122-01-20-10058
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 357 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 59 500,00 UAH)