Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельно-монтажних робіт за об'єктом: "Капітальний ремонт аварійної ділянки теплових мереж ТМ-1 РК "Молодь" від ТК-101/5 до ТК-101/5-3 на вул. Оранжерейній у м. Києві"
Очікувана вартість
16 008 630,40 UAH
UA-2020-07-10-001930-b 60208ded4f0d4bacbc42786fcf27ae31
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

+380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 13:23
Очікувана вартість: 16 008 630,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160 086,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80043 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Виконання будівельно-монтажних робіт за об’єктом: «Капітальний ремонт аварійної ділянки теплових мереж ТМ-1 РК «Молодь» від ТК-101/5 до ТК-101/5-3 на вул. Оранжерейній у м. Києві»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від загальної ціни цього Договору, що становить ____________грн. (______________гривень ___ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - _______________грн. (______________гривень ___ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить _______________грн. (______________гривень ___ коп.), з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04.12.2019 року «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та відповідно до дозволу Головного розпорядника коштів (лист від лист від 28.02.2020 № 058/7/4-1351), протягом 10-ти банківських днів з дня реєстрації цього Договору у відповідному органі Державної казначейської служби України, у разі наявності відповідного бюджетного фінансування. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за якісно та вчасно виконані роботи та якісне обладнання проводяться Замовником виключно за бюджетні кошти, після отримання цільових бюджетних коштів на свій рахунок та на підставі Актів КБ-2в, Актів приймання-передавання змонтованого обладнання та Довідок КБ-3, з урахуванням раніше сплаченого авансу, протягом 90-та банківських днів з моменту підписання Сторонами таких Актів та Довідок. Пiсляоплата 90 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 11:52
Додаток 6 до ТЗ_Капіт ремонт ТМ на вул. Оранжерейній.imd
10 липня 2020 11:52
ВТ_ТД_4523_Оранжерейна.doc
10 липня 2020 11:52
оголошення_4523_Оранжерейна.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-01-000041 ● c1b74823d5f8472f9bbf254ff98f9413
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2020 13:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.10.2020
№ 68

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.10.2020 № 68.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-07-10-001930-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-19 17:47:19

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Виконання будівельно-монтажних робіт за об’єктом: «Капітальний ремонт аварійної ділянки теплових мереж ТМ-1 РК «Молодь» від ТК-101/5 до ТК-101/5-3 на вул. Оранжерейній у м. Києві» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-10-001930-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
В пункті 2 розділу V тендерної документації міститься опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВІТОН БУДПРОЕКТ» на відповідність тендерній документації, з наданням документального підтвердження такого виявлення (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-22 11:46:50

Пояснення на запит у межах проведення моніторингу закупівлі № UA-M-2020-10-01-000041

Файли вкладено.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку за результатами моніторингу № UA-M-2020-10-01-000041 - файли вкладено.

2020-11-04 14:15:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовником оскаржено висновок до суду
Дата публікації: 10 листопада 2020

Документи:

10 листопада 2020 16:12
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІТОН БУДПРОЕКТ" 16 007 921,92
UAH з ПДВ
16 007 921,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ БУДІВЕЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" 16 008 533,03
UAH з ПДВ
16 008 533,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 12:11
Електронний підпис
24 липня 2020 11:08
Електронний підпис
24 липня 2020 11:06
29 Оранжерейна АВІТОН.imd
24 липня 2020 11:06
розрахунок прибутку.pdf
24 липня 2020 11:06
ДЦ.pdf
24 липня 2020 11:06
інші витрати.pdf
24 липня 2020 11:06
Технічні вимоги.pdf
24 липня 2020 11:06
Специфікація ціна.pdf
24 липня 2020 11:06
Копії трудових 1.pdf
24 липня 2020 11:06
Копії трудових 2.pdf
24 липня 2020 11:05
Договір Расмус.PDF
24 липня 2020 11:05
Договір Деорбуд.PDF
24 липня 2020 11:05
Проект договору.pdf
24 липня 2020 11:05
Відгук 1.pdf
24 липня 2020 11:05
Відгук 3.pdf
24 липня 2020 11:05
Відгук 2.pdf
24 липня 2020 11:05
Договір Декоплюс.PDF
24 липня 2020 11:05
Довідка працівники.PDF
24 липня 2020 11:05
Довідка обладнання.PDF
24 липня 2020 11:05
Цінова пропозиція.pdf
24 липня 2020 11:05
Статут.PDF
24 липня 2020 11:05
Дозвіл 3.PDF
24 липня 2020 11:05
Дозвіл 2.PDF
24 липня 2020 11:05
Дозвіл 1.PDF
24 липня 2020 11:05
Свідоцтво ПДВ.PDF
24 липня 2020 11:05
Ліцензія.PDF
24 липня 2020 11:05
Ліцензія_001SLG117372.rar
24 липня 2020 11:05
Наказ директор.PDF
24 липня 2020 11:05
Опис_статут.pdf
24 липня 2020 11:05
Виписка 24.07.PDF
24 липня 2020 11:05
Витяг з ЄДР.PDF
24 липня 2020 11:05
bank_guarantee_001SLG117372.rar

Публічні документи

24 липня 2020 16:54
Електронний підпис
24 липня 2020 16:53
34.imd
24 липня 2020 16:53
Dovidka_20170407080580085023.pdf.p7s
24 липня 2020 16:53
Dovidka_20170407080580085023.pdf
24 липня 2020 16:53
цінова пропозиція.pdf
24 липня 2020 16:53
Форма 4.pdf
24 липня 2020 16:53
Форма 3.pdf
24 липня 2020 16:53
Форма 2.pdf
24 липня 2020 16:53
Форма 1.pdf
24 липня 2020 16:53
трудові 2.pdf
24 липня 2020 16:53
Протокол НР (9).7Z
24 липня 2020 16:53
погодження тех вимог.pdf
24 липня 2020 16:53
Наказ Фролова Ю.М (9).7Z
24 липня 2020 16:53
Лист для клієнтів (9).7z
24 липня 2020 16:53
лист 7.pdf
24 липня 2020 16:53
лист 6.pdf
24 липня 2020 16:53
лист 5.pdf
24 липня 2020 16:53
лист 4.pdf
24 липня 2020 16:52
лист 3.pdf
24 липня 2020 16:52
лист 2.pdf
24 липня 2020 16:52
лист 1.pdf
24 липня 2020 16:52
кошториси 2.pdf
24 липня 2020 16:52
кошториси 1.pdf
24 липня 2020 16:52
контактні дані.pdf
24 липня 2020 16:52
КБ2 Стоунсенд.pdf
24 липня 2020 16:52
КБ-3 Стоунсед.pdf
24 липня 2020 16:52
Договір Стоунсенд.pdf
24 липня 2020 16:52
довідка екобезпека.pdf
24 липня 2020 16:52
Довідка ДПС СЕБТЦ.pdf
24 липня 2020 16:52
довідка 3.pdf
24 липня 2020 16:52
Гарантія 6380-20.7z
24 липня 2020 16:52
гарант лист 5.pdf
24 липня 2020 16:52
гарант лист 4.pdf
24 липня 2020 16:52
гарант лист 3.pdf
24 липня 2020 16:52
гарант лист 2.pdf
24 липня 2020 16:52
гарант лист 1.pdf
24 липня 2020 16:52
Відгук Стоунсенд.pdf
24 липня 2020 16:52
витяг реестру ПДВ.pdf
24 липня 2020 16:52
Витяг із Статуту (10).7z
24 липня 2020 16:52
витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІТОН БУДПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ БУДІВЕЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІТОН БУДПРОЕКТ"
#35122255
Переможець 16 007 921,92
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 10:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІТОН БУДПРОЕКТ"
#35122255
16 007 921,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 11:10
Ду №1 до Договору 1016_КТМ-31-20-БК _Оранжерейна_ АВІТОН (1).pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 16:51
Додаток 1_Договірна ціна_1016_КТМ-31-20-БК_compressed.pdf укладений
27 серпня 2020 16:51
Договір_Графік_1016_КТМ-31-20-БК_Оранжерейна_ТОВ АВІТОН БУДПРОЕКТ_compressed (1).pdf укладений
27 серпня 2020 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України.
Номер договору про закупівлю: 1016/КТМ-31-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 007 921,86
UAH (в тому числі ПДВ 2 667 986,98 UAH)