Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (згідно специфікації) (за рахунок місцевого бюджету)
Очікувана вартість
1 648,00 UAH
UA-2020-07-10-001782-a 98b9b5b5ef6f47ac808784b73436b7ab
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корнута Яна Миколаївна

+380534331312 internat13@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189191
Вебсайт: http://internat.pl.ua
Місцезнаходження: 39224, Україна , Полтавська обл., село Ліщинівка, Кобеляцький район,
Контактна особа: Корнута Яна Миколаївна
+380534331312
internat13@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (згідно специфікації) (за рахунок місцевого бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Ціна за одиницю: 206UAH без ПДВ
Лист оцинк. 1м 82 см 0.35мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39224, Україна, Полтавська область, с.Ліщинівка, с.Ліщинівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Покупцем товару після факту передачі, та пред'явлення Продавцем рахунка , накладної на оплату товару ( далі – рахунок, накладна). Розрахунки за переданий товар здійснюються в національній валюті України в безготівковому порядку, шляхом перерахування Покупцем коштів платіжним дорученням на розрахунковий рахунок Покупця протягом тридцяти календарних днів з моменту передачі, в межах бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

10 липня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Муха Жанна Петрівна
#2592916360
Переможець 1 648,00
UAH
10 липня 2020 15:40

Документи

10 липня 2020 15:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 15:44
Договір укладений
10 липня 2020 15:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Лист оцинк. 1м 82 см 0.35мм 8 шт 206,00
UAH