Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт частини приміщення будівлі амбулаторії по вул. Шевченка, 40 в м. Городок Хмельницької області
Очікувана вартість
396 852,00 UAH
UA-2020-07-10-001515-a b73fc4f508b04b8e81340b0a3567146c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овсяк Оксана Дмитрівна

+380385130897 medcentrgorodok@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Городоцький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Городоцької районної ради
Код ЄДРПОУ: 38566126
Місцезнаходження: 32000, Україна , Хмельницька обл., місто Городок, Шевченка 40
Контактна особа: Овсяк Оксана Дмитрівна
+380385130897
medcentrgorodok@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 15:11
Очікувана вартість: 396 852,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 984,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Категорія замовника: п.3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт частини приміщення будівлі амбулаторії по вул. Шевченка, 40 в м. Городок Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32000, Україна, Хмельницька область, місто Городок, вул. Шевченка,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 банківських днів, при наявності коштів на бюджетних рахунках, після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). До Акту приймання виконаних будівельних робіт додається довідка про вартість виконаних послуг (ф. КБ-3) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 14:32
Додаток 4 Субпідрядники.docx
10 липня 2020 14:32
Додаток 3 Проект договору.docx
10 липня 2020 14:32
Додаток 2 Технічне завдання.docx
10 липня 2020 14:32
Додаток 1 ТП.docx
10 липня 2020 14:32
ТД поточний ремонт Амбулаторія.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Цвяк Анатолій Якович 348 154,00
UAH з ПДВ
339 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Чемеровецька будівельна компанія 361 893,94
UAH з ПДВ
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 17:29
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:27
Довідки ст. 17
12 серпня 2020 17:27
Довідка МВС
30 липня 2020 16:36
Електронний підпис
30 липня 2020 16:34
Лист-відгук
27 липня 2020 12:52
Електронний підпис
27 липня 2020 12:49
Тендерна пропозиція.pdf
27 липня 2020 12:49
Проект договору.pdf
27 липня 2020 12:49
Кваліфікація.pdf
27 липня 2020 12:49
Договірна ціна.pdf
27 липня 2020 12:49
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
27 липня 2020 12:49
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

25 липня 2020 15:54
Електронний підпис
25 липня 2020 15:44
Тех завдання.PDF
25 липня 2020 15:44
Реєстрац номер.PDF
25 липня 2020 15:44
Проект договору (8).PDF
25 липня 2020 15:44
Свідоцтво ПДВ.PDF
25 липня 2020 15:44
Рішення зборів.PDF
25 липня 2020 15:44
паспорт- картка 1.pdf
25 липня 2020 15:44
Механізми_ кадри (Н).PDF
25 липня 2020 15:44
Ліцензія декларація.pdf
25 липня 2020 15:44
Листи (4).PDF
25 липня 2020 15:44
Лист про викон ТЗ (2).PDF
25 липня 2020 15:44
Кошториси.PDF
25 липня 2020 15:44
Копія дог (ліцей 2020).PDF
25 липня 2020 15:44
Догов і відгук Ліцей.PDF
25 липня 2020 15:44
Довідки (3).PDF
25 липня 2020 15:44
Виписка.PDF
25 липня 2020 15:44
149 (1).imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Цвяк Анатолій Якович

ПП Чемеровецька будівельна компанія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Цвяк Анатолій Якович
#1980022614
Переможець 339 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 10:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 14:47

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно вимог п. 5 розділу ІІІ ТД на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник надає наступні документи: 3.1. Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічних договорів, організацій (замовників), з адресами та контактними телефонами, найменування предмету закупівлі, суми договорів, стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які виконанні в 2018 - 2020 роках, разом із копіями таких договорів, що вказані в довідці. 3.2. Досвід виконання договору повинен бути позитивним, тобто договір виконувався своєчасно, в повному обсязі та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили. На підтвердження даної вимоги учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати відгуки від замовників. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання 2 аналогічних договорів, зокрема: договір № 11 від 15.05.2019 року та № 10 від 07.05.2019 року, копії аналогічних договорів та рекомендаційний лист від Замовника, однак в рекомендаційному листі визначено інформацію про позитивний досвід виконання договорів №10,11 від 07.05.2019 року, хоча договір № 11 укладений 15.05.2019 року, що підтверджено довідкою та копією аналогічного договору. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛИ : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. 2. Зобов’язати учасника виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • Надати повторно відгук (рекомендаційний лист) по договорах № 10 від 07.05.2019 року та № 11 від 15.05.2019 року про позитивний досвід виконання аналогічних договорів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Цвяк Анатолій Якович
#1980022614
339 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:43
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 11:07
Підписаний контракт укладений
21 серпня 2020 11:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 338 993,00
UAH