Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 42753445 |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21 |
Контактна особа: |
Крошняк Назарій Олегович +380342511085 ukbif2019@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 13:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2020 13:31 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2020 13:31 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 15:44 |
Очікувана вартість: | 30 981 183,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 309 811,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 13:26 |
Договір Брошнів каналіз Шухевича.doc | |
10 липня 2020 13:26 |
ВОР Брошнів каналізація.pdf | |
10 липня 2020 13:26 |
ТД Брошнів каналізація.pdf | |
10 липня 2020 13:26 |
Оголошення Брошнів каналіз.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проектом передбачено встановлення поліетиленової стільникової каналізаційної насосної станції ПЕСТ 1600, виготовленої ТзОВ «Акваполімер інжиніринг» в комплекті:
1. КНС-1:
-корпус КНС D=1600 мм, H=2500 мм«Акваполімер інжиніринг» -1 шт;
-верхня частина з люком та вентиляційною трубою«Акваполімер інжиніринг» -1 шт;
-система авто муфти 2хDN65 та напірний трубопровід на 1 вихід (нерж.сталь AISI 304) із засувками та зворотніми клапанами (Grundfos) -1 шт;
-вхід під трубу 250, з обжимом та відбійником «Акваполімер інжиніринг» -1 шт;
-східці алюмінієві «Акваполімер інжиніринг» -1 шт;
-корзина «Акваполімер інжиніринг» -1 шт;
-ланцюги (нержавіюча сталь, 500 кг, 4м)-2 шт;
-кабельне введення-1 шт;
-монтажні скоби-8 шт;
-поплавкові вимикачі з кабелем довжиною 10 м (Grundfos) -1 шт;
-насос погружний N=2,9 кВт, Q=10,53 м3/год, Н=13,82 м в комплекті з опорною ніжкою, опорою для направляючих труб та контр фланцем, SL1.50.65.22.2.51D.C Grundfos-2 шт(1-роб., 1-резерв);
-шафа керування Control DC 2х4.0-6,3 DOL 3х400ІМ-1 шт;
-реле рівня RM44-LG201MU7 IP54-1 шт;
-з/б кільце КС 20,9-1 шт;
-плита днища ПН20) -1 шт;
2. КНС-2:
-корпус КНС D=1600 мм, H=2500 мм«Акваполімер інжиніринг» -1 шт;
-верхня частина з люком та вентиляційною трубою«Акваполімер інжиніринг» -1 шт;
-система авто муфти 2хDN65 та напірний трубопровід на 1 вихід (нерж.сталь AISI 304) із засувками та зворотніми клапанами (Grundfos) -1 шт;
-вхід під трубу 250, з обжимом та відбійником «Акваполімер інжиніринг» -1 шт;
-східці алюмінієві «Акваполімер інжиніринг» -1 шт;
-корзина «Акваполімер інжиніринг» -1 шт;
-ланцюги (нержавіюча сталь, 500 кг, 4м)-2 шт;
-кабельне введення-1 шт;
-монтажні скоби-8 шт;
-поплавкові вимикачі з кабелем довжиною 10 м (Grundfos) -1 шт;
-насос погружний N=2,9 кВт, Q=21,63 м3/год, Н=13,54 м в комплекті з опорною ніжкою, опорою для направляючих труб та контр фланцем, SL1.50.65.22.2.51D.C Grundfos-2 шт(1-роб., 1-резерв);
-шафа керування Control DC 2х4.0-6,3 DOL 3х400ІМ-1 шт;
-реле рівня RM44-LG201MU7 IP54-1 шт;
-з/б кільце КС 20,9-1 шт;
-плита днища ПН20) -1 шт;
Проектом передбачено встановлення Агрегата дизель-генераторного потужністю 6 кВт, 380 В.
Специфікація елементів воріт:
- Кутник сталевий профільний 50х50х4 мм, загальною масою – 41,26 кг;
- Кутник сталевий профільний 150х100х6 мм, загальною масою – 1,42 кг;
- Завіси металеві d20 - 4 шт;
- Замок навісний – 1 шт;
- Сітка для огорож, секція 0,96х2,00 (h), з ПВХ покриттям («Сітка Захід», серія «Стандарт колор») – 2 шт.
Труби з полімерних матеріалів, що не з’єднуються за допомогою зварювання чи склеювання, з’єднуються між собою та з деталями за допомогою сталевих нарізних з’єднань із обтискними кільцями, або муфтами, або на накидних гайках згідно з нормативною та технічною документаціями.
При проходженні через стінки колодязів для забезпечення герметизації з’єднання на кінець труби КОРСИС вдягаються профільні гумові кільця. При низькому рівні грунтових вод гумове кільце встановлюється в прийомі стінки колодязя, при високому – два гумових кільця розміщують за межами стінки колодязя
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-01-000038 ● 0d69407a5fe145fc891644effb065a3c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2020 13:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.10.2020
№ 68
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.10.2020 № 68.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-07-10-001245-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
відміна тендеру у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2020-10-30 13:47:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" |
20 305 393,20
UAH з ПДВ
|
20 305 393,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Рембудкомінвест" |
26 567 692,41
UAH з ПДВ
|
25 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГРИФ С ПЛЮС В" |
27 290 438,00
UAH з ПДВ
|
25 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАЙС БУД" |
27 263 480,71
UAH з ПДВ
|
27 263 480,71
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" #37409577 |
Переможець |
20 305 393,20
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2020 13:59
|
Повідомлення | укладений |
30 жовтня 2020 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2020 12:02
|
Дод угода 126д.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2020 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 13:24
|
Договір 31т | укладений |
21 серпня 2020 13:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 31т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 126д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 серпня 2020 — 21 серпня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Замовник може розірвати угоду з Підрядником на будь-якому етапі будівництва в односторонньому порядкую, надіславши письмове повідомлення про завершення договірних зобов’язань та проведення розрахунків за фактично виконані будівельно-монтажні роботи.Висновок моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області |