Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби домашнього текстилю
Очікувана вартість
214 135,00 UAH
UA-2020-07-10-001169-b 13dd0ca80b6a47258c66f763f66e326c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салій Сергій Миколайович

+380677606863 izmailampu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Контактна особа: Салій Сергій Миколайович
+380677606863
izmailampu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 12:34
Очікувана вартість: 214 135,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 070,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Жалюзі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
175.664 м.кв.
жалюзі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68609, Україна, Одеська область, Ізмаїл, Набережна Лукі Капікраяна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на товар та установочного акту, на підставі отриманого покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від постачальника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 10:48
Тендерна документація.doc
10 липня 2020 10:48
ДОДАТОК 4.doc
10 липня 2020 10:48
ДОДАТОК 3.doc
10 липня 2020 10:48
Оголошення про проведення.doc
10 липня 2020 10:48
ДОДАТОК 6.docx
10 липня 2020 10:48
ДОДАТОК 5.doc
10 липня 2020 10:48
ДОДАТОК 2.doc
10 липня 2020 10:48
ДОДАТОК 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЗУБЧУК АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 180 000,00
UAH
169 000,00
UAH
Документи
ФОП Гарнага Оксана Вікторівна 170 000,00
UAH
170 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР'ЄР ПЛЮС КОМФОРТ" 213 333,39
UAH
213 333,39
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕРКАС ТЕТЯНА ІВАНІВНА 214 135,00
UAH
214 135,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 10:40
Електронний підпис
25 липня 2020 14:22
Електронний підпис
25 липня 2020 14:22
Електронний підпис
25 липня 2020 14:19
Идент.код.jpg
25 липня 2020 14:14
6.ДОДАТОК 3.doc
25 липня 2020 14:13
4.ДОДАТОК 6.docx
25 липня 2020 14:13
2.ДОДАТОК 2.doc
25 липня 2020 14:11
Хоз.Суд.pdf
25 липня 2020 13:16
Електронний підпис
24 липня 2020 18:55
Гарантійний лист.pdf
24 липня 2020 18:55
Свидоцтво ФОП Зубчук.tif
24 липня 2020 18:55
Довідка якості.pdf
24 липня 2020 18:55
Витяг.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 12:14
Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2020 12:14
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
20 липня 2020 12:17
Проєкт договору.pdf
20 липня 2020 12:17
Баланс з квитанціями.pdf
20 липня 2020 12:17
Видаткова та Акт БДО.pdf
20 липня 2020 12:17
Договір БДО.pdf
20 липня 2020 12:17
Відгук БДОpdf.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 09:40
Санкции.pdf
27 липня 2020 09:40
Проект договора.pdf
27 липня 2020 09:40
Печать.pdf
27 липня 2020 09:40
Окружающая среда.pdf
27 липня 2020 09:40
Лист-згода.pdf
27 липня 2020 09:40
Інформація.pdf
27 липня 2020 09:39
Выписка 1.jpg
27 липня 2020 09:39
Выписка (1).jpg
27 липня 2020 09:39
005.jpg
27 липня 2020 09:39
004.jpg
27 липня 2020 09:39
003.jpg
27 липня 2020 09:39
002.jpg
27 липня 2020 09:39
001 (1).jpg
27 липня 2020 09:39
Статья 17.pdf
27 липня 2020 09:39
Досвід.pdf
27 липня 2020 09:38
Техничка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЗУБЧУК АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП Гарнага Оксана Вікторівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР'ЄР ПЛЮС КОМФОРТ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕРКАС ТЕТЯНА ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ЗУБЧУК АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2718200156
Відхилено 169 000,00
UAH
03 серпня 2020 11:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 11:03
ФОП Гарнага Оксана Вікторівна
#2800303143
Відхилено 170 000,00
UAH
04 серпня 2020 16:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 11:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР'ЄР ПЛЮС КОМФОРТ"
#38155587
Переможець 213 333,39
UAH
17 серпня 2020 16:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 15:10

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей в документах поданих ФОП ЗУБЧУК АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ в складі документів тендерної пропозиції на закупівлю товару – «Вироби домашнього текстилю» за кодом СРV за ДК 021:2015- 39510000-0 (жалюзі) Номер закупівлі UA-2020-07-10-001169-b Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в документах, які подані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) а саме: 1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність досвіду постачання аналогічного товару» (далі-Довідка) на двох сторінках без номеру та дати, яка не в повній мірі відповідає вимогам абз.2 п.1 Додатка 1 до тендерної документації, а саме відсутні строки (терміни) дії вказаних в Довідці договорів. Відповідно абз.2 п.1 Додатка 1 до тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів необхідно надати довідку у довільній формі в якій «обов’язково зазначити: відомості про контрагентів, вказавши їх найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або РНОКПП (для фізичних осіб-підприємців), адресу; предмет договору, що зазначений учасником як аналогічний**; номер (за наявності), дату та строк (термін) дії вказаного договору.» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати Довідку в якій вказати строки (терміни) дії вказаних договорів відповідно абз.2 п.1 Додатка 1 до тендерної документації. 2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність досвіду постачання аналогічного товару» (далі-Довідка) на двох сторінках без номеру та дати, яка не в повній мірі відповідає вимогам п.2 Додатка 1 до тендерної документації. Відсутні копії договорів (з додатками) що зазначені в Довідці по пунктам 1,2,4,5. Відповідно п.2 Додатка 1 до тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів необхідно надати «Копії договорів (з додатками), що зазначені в Довідці.» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати копії договорів (з додатками), що зазначені в Довідці по пунктам 1,2,4,5 відповідно п.2 Додатка 1 до тендерної документації. 3. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність досвіду постачання аналогічного товару» (далі-Довідка) на двох сторінках без номеру та дати, яка не в повній мірі відповідає вимогам п.3 Додатка 1 до тендерної документації. Відсутні копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в Довідці, а саме видаткові накладні або інші документи, передбачені такими договорами, складені відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Учасником в складі тендерної пропозиції надані копії видаткових накладних №246 від 19.04.19 та №72 від 17.07.19, які не можуть бути підтвердженням виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в Довідці у зв’язку з відсутністю в складі тендерної пропозиції учасника копій договорів. Відповідно п.3 Додатка 1 до тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів необхідно надати «Копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в Довідці, а саме видаткові накладні або інші документи, передбачені такими договорами, складені відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в Довідці відповідно п.3 Додатка 1 до тендерної документації. 4. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність досвіду постачання аналогічного товару» (далі-Довідка) на двох сторінках без номеру та дати, яка не відповідає вимогам п.4 Додатка 1 до тендерної документації. Учасник не надав копію позитивного листа-відгука щодо вказаних в довідці договорів. Відповідно п.4 Додатка 1 до тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів необхідно надати «Копію позитивного листа-відгука щодо вказаних в довідці договорів з зазначенням: - найменування постачальника та покупця; - предмету договору; - номеру та дати договору; - підтвердження належного виконання договору щодо якості та строків поставки товару. Зазначений відгук має бути наданий від замовника, інформація про якого наведена в Довідці.» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати копію позитивного листа-відгука щодо вказаних в довідці договорів відповідно п.4 Додатка 1 до тендерної документації. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в документах, які подані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 1. Учасником в складі тендерної пропозиції не надані документи, що підтверджують повноваження фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, як Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю. Відповідно п.4 Додатка 6 до тендерної документації (для фізичних осіб) для підтвердження повноваження фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, як Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю необхідно надати: «1) повноваження фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, підтверджуються поданням в складі тендерної пропозиції сканованої копії паспорту громадянина України з оригіналу документа (сторінок 1-6, які містять інформацію та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або двосторонньою копією паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами); 2) завірена учасником, копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу.» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати копії документів відповідно п.4 Додатка 6 до тендерної документації (для фізичних осіб). Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження електронну систему закупівель, вищевказаних документів.

Документи

03 серпня 2020 11:26
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей в документах поданих ФОП Гарнага Оксана Вікторівна в складі документів тендерної пропозиції на закупівлю товару – «Вироби домашнього текстилю» за кодом СРV за ДК 021:2015- 39510000-0 (жалюзі) Номер закупівлі UA-2020-07-10-001169-b Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в документах, які подані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) а саме: 1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів» (№1401/2020 від 27.07.2020) (далі-Довідка), яка не в повній мірі відповідає вимогам абз.2 п.1 Додатка 1 до тендерної документації, а саме відсутні строки (терміни) дії вказаних в Довідці договорів. Відповідно абз.2 п.1 Додатка 1 до тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів необхідно надати довідку у довільній формі в якій «обов’язково зазначити: відомості про контрагентів, вказавши їх найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або РНОКПП (для фізичних осіб-підприємців), адресу; предмет договору, що зазначений учасником як аналогічний**; номер (за наявності), дату та строк (термін) дії вказаного договору.» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати Довідку в якій вказати строки (терміни) дії вказаних договорів відповідно абз.2 п.1 Додатка 1 до тендерної документації. 2. Учасник в складі тендерної пропозиції для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів надав копію Договору №1/2210 від 14.02.2020р. укладеного з Дитячим спеціалізованим санаторієм «Лісова поляна» (ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ 05415817) (далі-Договір), де в п.10.1 Договору вказано «10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2019р., але в будь- якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань , відповідно до п.3 ст.631 Цивільного кодексу України.», що не може відповідати дійсності. Відповідно п.2 Додатка 1 до тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів необхідно надати «Копії договорів (з додатками), що зазначені в Довідці.» Враховуючи вищезазначене, учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності та надати копії договорів (з додатками), що зазначені в Довідці відповідно п.2 Додатка 1 до тендерної документації. 3. Учасник відповідно п.2 та п.3 Додатка 1 до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів, надав копії вказаних в Довідці (№1401/2020 від 27.07.2020) Договорів №1/2210 від 14.02.2020р. і №25/01-1 від 25.01.2019р. та копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в Довідці (№1401/2020 від 27.07.2020), а саме видаткові накладні №10 від 28.02.2020 та №3 від 19.02.2019. Однак, при розгляді копій договорів зазначених учасником в довідці, як аналогічні та копій вищевказаних видаткових накладних, встановлено, що вони не в повній мірі відповідають вимогам Замовника. Учасником в складі тендерної пропозиції надані копії документів, які підтверджують лише поставка товару, що є предметом закупівлі. Відповідно Додатка 1 до тендерної документації «** під аналогічним за предметом закупівлі договором Замовник розуміє договір, за яким здійснювалась поставка та монтаж товару, що є предметом закупівлі.» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати копії документів, що підтверджують поставку та монтаж товару, що є предметом закупівлі відповідно Додатка 1 до тендерної документації. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження електронну систему закупівель, вищевказаних документів.

Документи

04 серпня 2020 16:16
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей в документах поданих Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР'ЄР ПЛЮС КОМФОРТ» в складі документів тендерної пропозиції на закупівлю товару – «Вироби домашнього текстилю» за кодом СРV за ДК 021:2015- 39510000-0 (жалюзі) Номер закупівлі UA-2020-07-10-001169-b Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в документах, які подані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) а саме: 1. Учасник в складі тендерної пропозиції, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, надав копію договору укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОБУДЕНЕРГО» від 08.06.2018 №25 не в повному обсязі, тобто відсутня перша сторінка Специфікації (Додаток №1 до договору), що згідно п.1.2 зазначеного вище договору є його невід’ємною частиною. Відповідно п.2 Додатка 1 до тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів необхідно надати «Копії договорів (з додатками), що зазначені в Довідці.» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати копію договору укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОБУДЕНЕРГО» від 08.06.2018 №25 в повному обсязі. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження електронну систему закупівель, вищевказаних документів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР'ЄР ПЛЮС КОМФОРТ"
#38155587
213 333,39
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 09:46
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 12:41
62-В-ІЗФ-20 ТОВ ІНТЕР'ЄР ПЛЮС КОМФОРТ.pdf укладений
03 вересня 2020 12:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 256 000,07
UAH (в тому числі ПДВ 42 666,68 UAH)