Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання ремонтних робіт за об’єктом: «Ремонт аварійної ділянки теплової мережі із заміною зношених існуючих трубопроводів від ТК-132/6-1 до ж/б на вул. Іскрівській, 3, 3-А, 5-А, 7 у м. Києві»
Очікувана вартість
2 569 181,62 UAH
UA-2020-07-10-000881-a 81d6fec75fbb40b99566649de35f96fd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

+380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 12:57
Очікувана вартість: 2 569 181,62 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 691,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 77075 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Виконання ремонтних робіт за об’єктом: «Ремонт аварійної ділянки теплової мережі із заміною зношених існуючих трубопроводів від ТК-132/6-1 до ж/б на вул. Іскрівській, 3, 3-А, 5-А, 7 у м. Києві»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від ціни цього Договору, що становить ___________ грн. (_____________ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - ____________ грн. (________________ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить ____________ грн. (______________ коп.), протягом 10-ти банківських днів з дати направлення Замовником Підряднику повідомлення про початок виконання робіт. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за якісно та вчасно виконані роботи проводяться Замовником протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів після підписання обома Сторонами відповідних Актів КБ-2в та Довідок КБ-3, за умови наявності фінансування. Пiсляоплата 45 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 11:51
ВТ_ТД 4500 Іскрівська.doc
10 липня 2020 11:51
оголошення_4500 Іскрівська.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-15-000009 ● c7b5db8fd96848449f87dd0ef8548d81
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 жовтня 2020 14:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
15.10.2020 №65
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 15.10.2020 №65
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

1.UA-2020-07-10-000881-а від 10.07.2020 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель..

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку за результатами моніторингу № UA-M-2020-10-15-000009 - файли вкладено.

2020-11-09 13:54:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 3, 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовником оскаржено висновок до суду
Дата публікації: 12 листопада 2020

Документи:

12 листопада 2020 13:09
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група Теракомбуд" 2 549 758,80
UAH з ПДВ
2 549 758,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВЕСТБУД ПЛЮС" 2 568 852,00
UAH з ПДВ
2 568 852,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 09:18
Електронний підпис
24 липня 2020 15:39
Електронний підпис
24 липня 2020 15:38
Довідка з МВС.zip
24 липня 2020 15:38
- Довідки з банку.pdf
24 липня 2020 15:38
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
24 липня 2020 15:38
Витяг ПДВ з 01.01.20.pdf
24 липня 2020 15:38
Рішення №1 від 27.01.20р..pdf
24 липня 2020 15:38
Фінансовий звіт.rar
24 липня 2020 15:38
Ліцензія з додатоком.pdf
24 липня 2020 15:38
Опис_29.01.20.pdf
24 липня 2020 15:38
Дозвіл__Теракомбуд.pdf
24 липня 2020 15:38
Ліцензія АВК № 01-36147.pdf
24 липня 2020 15:38
Документ_ЄДР_1006889224.zip
24 липня 2020 15:38
Договір (проект).pdf
24 липня 2020 15:38
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.rar
24 липня 2020 15:38
Кошториси.pdf
24 липня 2020 15:38
100 Нульовий кошторис.imd
24 липня 2020 15:38
100 Іскрівська.imd
24 липня 2020 15:38
Договірна ціна.pdf
24 липня 2020 15:38
Розрахунок ЗВВ.PDF
24 липня 2020 15:38
Пропозиція.pdf.p7s
24 липня 2020 15:38
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група Теракомбуд"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВЕСТБУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група Теракомбуд"
#43386810
Переможець 2 549 758,80
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 10:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група Теракомбуд"
#43386810
2 549 758,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 15:50
Угода про розірвання договору 1026 Іскрівська.pdf укладений
04 грудня 2020 15:50
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 16:12
Додаток 1_Договірна ціна_1026_КТМ-31-20.pdf укладений
27 серпня 2020 16:11
Договір_Графік_Деф акт_1026_КТМ-31-20_Іскрівська_ТОВ БГ ТЕРАКОМБУД.pdf укладений
27 серпня 2020 16:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України, дійшли згоди укласти дану Угоду про розірвання (додається у вкладенні)