Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт у приміщенні школи: (їдальні із заміною вікон , спортивної зали), а також покриття шкільного двору, Долинського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – гімназія» за адресою: 66442, Одеська область, Ананьївський район, с. Долинське, вул. Грушевського, 5
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-07-10-000796-a 9a881ab91d034e90a9ba5d2eb68d541d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кармазіна Людмила Дмитрівна

+380486321266 ldkarmaz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: "Долинський Навчально-Виховний Комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія"
Код ЄДРПОУ: 24778164
Місцезнаходження: 66442, Україна , Одеська обл., Ананьївський район, с. Долинське, вул. Грушевського, буд,5
Контактна особа: Кармазіна Людмила Дмитрівна
+380486321266
ldkarmaz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: «ДОЛИНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ-ГІМНАЗІЯ» АНАНЬЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ». 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 24778164. 4. Місцезнаходження замовника: 66442, Одеська обл., Ананьївський р-н, с. Долинське, вул. Грушевського, буд. 5. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Граждан Ірина Миколаївна, уповноважена особа, телефон +380486321266, e-mail: igrazdan6@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт у приміщенні школи: (їдальні із заміною вікон , спортивної зали), а також покриття шкільного двору, Долинського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – гімназія» за адресою: 66442, Одеська область, Ананьївський район, с. Долинське, вул. Грушевського, 5. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66442, Одеська область, Ананьївський район, с. Долинське, вул. Грушевського, 5. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт форми і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 450 000,00 грн. (чотириста п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «15» липня 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «20» липня 2020 року час 0000 год. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 4 500,090 грн. (чотири тисячі п’ятсот гривень 00 копійок) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт у приміщенні школи: (їдальні із заміною вікон , спортивної зали), а також покриття шкільного двору, Долинського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – гімназія» за адресою: 66442, Одеська область, Ананьївський район, с. Долинське, вул. Грушевського, 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66442, Україна, Одеська область, с. Долинське, вул. Грушевського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт форми і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 14:35
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
15 липня 2020 14:35
Документацiя_до_оголошення.doc
15 липня 2020 14:35
Додаток_2_проект договору.doc
10 липня 2020 11:32
Додаток_5__пропозицiя.doc
10 липня 2020 11:32
Додаток_4_iнформац_довiдка.doc
10 липня 2020 11:32
Додаток_3__квалiфiк_вимоги.docx
10 липня 2020 11:32
Додаток_1_технiчне_завдан.doc
15 липня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 14:35
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
10 липня 2020 11:32
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
15 липня 2020 14:35
Документацiя_до_оголошення.doc
10 липня 2020 11:32
Документацiя_до_оголошення.doc
15 липня 2020 14:35
Додаток_2_проект договору.doc
10 липня 2020 11:32
Додаток_2_проект договору.doc
10 липня 2020 11:32
Додаток_5__пропозицiя.doc
10 липня 2020 11:32
Додаток_4_iнформац_довiдка.doc
10 липня 2020 11:32
Додаток_3__квалiфiк_вимоги.docx
10 липня 2020 11:32
Додаток_1_технiчне_завдан.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 10 липня 2020 11:58
Дата відповіді: 13 липня 2020 12:03
Добрий день! Прошу додати кількість та розміри вікон, для здійснення розрахунків.
Відповідь: Вікно №1 ширина 2 м.пог. висота 1,7 м.пог, ділимо на три частини по ширині;
Вікно №2 ширина 1 м.пог. висота 1,1 м.пог. ділимо на 2 частини по ширині;
Вікно №3 ширина 2 м.пог. висота 2,25 м.пог. ділимо на 2 частини з формугой під відкривання – 2 шт.;
Вікно №4 ширина 0,8 м.пог. висота 1,7 м.пог. ділимо навпіл по висоті;
Вікно №5 ширина 2,05 м.пог. висота 1,7 м.пог. цілісне
Загальна площа 18,35 м2
Профіль 4-х камерний, фурнітура турецька, склопакет 2-х камерний

З повагою, Долинський НВК.
Тендерна документація
Дата подання: 10 липня 2020 11:59
Дата відповіді: 13 липня 2020 12:04
Також, прошу надати технічні вимоги щодо профілю, фурнітури, склопакету тощо
Відповідь: Вікно №1 ширина 2 м.пог. висота 1,7 м.пог, ділимо на три частини по ширині;
Вікно №2 ширина 1 м.пог. висота 1,1 м.пог. ділимо на 2 частини по ширині;
Вікно №3 ширина 2 м.пог. висота 2,25 м.пог. ділимо на 2 частини з формугой під відкривання – 2 шт.;
Вікно №4 ширина 0,8 м.пог. висота 1,7 м.пог. ділимо навпіл по висоті;
Вікно №5 ширина 2,05 м.пог. висота 1,7 м.пог. цілісне
Загальна площа 18,35 м2
Профіль 4-х камерний, фурнітура турецька, склопакет 2-х камерний

З повагою, Долинський НВК.
Тендерна документація
Дата подання: 10 липня 2020 12:04
Дата відповіді: 13 липня 2020 12:06
Чи підійдуть вам аналогічні договори з поточного ремонту та ДК 45220000-5 Iнженернi та булiвельнi роботи)?
Відповідь: Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, укладений не раніше 2019 року та на закупівлю послуг згідно переліку кодів за класом: ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»

З повагою, Долинський НВК.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМК-БУД" 448 406,40
UAH з ПДВ
448 406,40
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БМК-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМК-БУД"
#43009551
Переможець 448 406,40
UAH з ПДВ
24 липня 2020 16:26

Документи

24 липня 2020 16:26
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМК-БУД"
#43009551
448 406,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2020 16:26
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
31 грудня 2020 14:39
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 14:15
Кап.рем. -Долинського НВК.pdf укладений
30 липня 2020 13:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 448 406,40
UAH (в тому числі ПДВ 74 734,40 UAH)