Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

42660000-0 Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (різак газовий, апарат зварювальний "ПАТОН" (або еквівалент) (власні кошти)
Очікувана вартість
594 192,96 UAH
UA-2020-07-10-000445-b 856e8bcd6d174aefb8e25c17091fca19
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ організації тендерних процедур товарів

+380443096910 aleks_ntv@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Відділ організації тендерних процедур товарів
+380443096910
aleks_ntv@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 09:35
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 14:25
Очікувана вартість: 594 192,96 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 941,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14854 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42660000-0: Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 шт.
Різак газовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42660000-0 — Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
67 шт.
Апарат зварювальний "ПАТОН" (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42660000-0 — Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за товар буде здійснена не пізніше 45 (сорока п'яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 10:07
Повідомлення про зміни UA-2020-07-10-000445-b.doc
29 липня 2020 10:07
ТД Різак, апарат (нова редакція).doc
29 липня 2020 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 10:07
Повідомлення про зміни UA-2020-07-10-000445-b.doc
29 липня 2020 10:07
ТД Різак, апарат (нова редакція).doc
10 липня 2020 09:32
ТД Різак, апарат.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про документи
Дата подання: 13 липня 2020 15:49
Дата відповіді: 14 липня 2020 11:38
Шановний Замовнику, просимо Вас надати роз’ясненя щодо поняття, що саме слід вважати невідовідностями, які Постачальник має змогу виправити на вимогу Замовника на етапі кваліфікації, у даній процедурі закупівлі відповідно до п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі». Які саме документи можна буде дозавантажувати або які виправлені документи можна буде завантажувати у систему?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Учасник має право протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей дозавантажити будь-які довідки, складені у довільній формі з інформацією про відповідність кваліфікаційним критеріям (довідки про аналогічні договори, листи-відгуки від контрагентів) та документ(и), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису тендерної пропозиції та право укладати договір про закупівлю (повноваження щодо підпису тендерної пропозиції учасника підтверджуються документом, який визначає статус та повноваження особи на підписання тендерної пропозиції та надає право укладати договір про закупівлю (протокол зборів засновників, або наказ про призначення директора, президента, голови правління тощо, або наказ про призначення керівника, або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі підписання пропозиції керівником організації-учасника), або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання та завірення документів. У разі підписання документів пропозиції та/або договору про закупівлю іншою особою – учасник надає доручення (довіреність) на уповноважену особу щодо права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю та документи, що підтверджують повноваження особи учасника, що надав вище зазначене доручення або довіреність).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-000445-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОНТАКТ СВ", Код ЄДРПОУ:31017742
Дата подання: 14 липня 2020 13:49
Уточнення технічних даних.
Шановний замовник, у першій позиції замовлення, а саме - різака газового, його розміри обмежені довжиною у 250мм. Напевно, необхідно відкорегувати ці дані, оскільки при такій вазі і штуцерах 9мм, довжина різака, скоріше за все, буде 500мм.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 липня 2020 15:12
Доброго дня. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-16-000053 ● 4c681b54066e4cdbbbc477ccc8dac79c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2021 16:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.03.2021 № 78
Київ

Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-07-10-000445-b 10.07.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-19 11:01:21

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
інструментів для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (різак газовий, апарат зварювальний «ПАТОН» (або еквівалент) (власні кошти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-10-000445-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-24 16:21:57

Відповідь на запит Держаудитслужби України

В ході проведення моніторингу Держаудитслужбою України 19 березня 2021 р. в системі електронних закупівель оприлюднений запит про надання пояснень по процедурі закупівлі «42660000-0 Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (різак газовий, апарат зварювальний "ПАТОН" (або еквівалент)» (код за ДК 021-2015 – 42660000-0: Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання), оголошення № UA-2020-07-10-000445-b (далі–Запит).
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо обґрунтовану відповідь на Запит.
Закупівля 42660000-0 Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (різак газовий, апарат зварювальний "ПАТОН" (або еквівалент) була оголошена на підставі Специфікованого плану самостійного матеріально-технічного забезпечення регіональної філії "Південно -Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" по обладнанню на 2020 рік по господарству служби колії.
Відповідно до п.п.5.3-5.10 наказу від 26.02.2016 № 107 - Ц: ««Регіональні філії, філії відповідно до планів та графіків закупівель, специфікованих планів матеріально-технічного забезпечення незалежно від суми закупівлі вносять до автоматизованої системи «Моніторинг» техніко-економічні обґрунтування закупівлі матеріально-технічних ресурсів (далі – ТЕО) із зазначенням:
найменування предмету закупівлі, обсягів закупівлі, очікуваної вартості закупівлі;
ціни, дати останньої закупівлі, умов постачання згідно з Інкотермс-2010, умов та термінів розрахунків;
вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі – в порядку пункту 5.2;
обліковий номер продукції – з галузевого класифікатора АБД АМТР.
5.4. За результатами розгляду ТЕО на відповідність контрольним завданням МТЗ, специфікованим планам МТЗ, ціновій кон’юнктурі Департаментом МТЗ через систему «Моніторинг» надаються відповідні висновки.
Відповідальність за якість моніторингу цінової кон’юнктури ринку, рівень цін на МТР покладається на ініціатора проведення процедури закупівлі. Відповідальні за надання висновків щодо рівня цін в системі «Моніторинг» визначаються наказом керівника регіональної філії/філії.
По закупівлям МТР, що здійснюється регіональними філіями самостійно, в системі «Моніторинг» проміжний розгляд ТЕО здійснюється службою матеріально-технічного забезпечення в частині відповідності плановим обсягам.
При наданні негативного висновку Департаментом МТЗ надаються рекомендації щодо проведення додаткового дослідження ринку, тощо. Процедура вважається такою, що потребує додаткового моніторингу.
Загальний строк розгляду Департаментом МТЗ не може перевищувати
4-х робочих днів з дня надходження.
5.5. Регіональні філії, філії, департаменти апарату ПАТ «Укрзалізниця» взаємодіють з відповідними органами та установами з питань, які стосуються підтвердження рівня цін.
5.6. Регіональні філії та філії організовують та забезпечують проведення процедур закупівель відповідно до вимог чинного законодавства, наказів ПАТ «Укрзалізниця» та цього Порядку, при необхідності забезпечивши участь відповідних департаментів апарату ПАТ «Укрзалізниця», служб-замовників регіональних філій, у тому числі на етапах узгодження документації конкурсних торгів, розгляду пропозицій конкурсних торгів учасників і проектів договорів.
5.7. Відповідні департаменти апарату ПАТ «Укрзалізниця» протягом
5-ти робочих днів з дня отримання запиту надають по централізованих закупівлях висновок щодо відповідності запропонованої учасниками конкурсних торгів до постачання продукції встановленим у документації конкурсних торгів технічним вимогам, якісним характеристикам та надають оцінку запропонованим до постачання еквівалентам.
5.8. Регіональні філії, філії проводять аналіз відповідності пропозицій конкурсних торгів (далі – ПКТ) учасників встановленим вимогам, порівняння найбільш економічно вигідної пропозиції з очікуваною вартістю, цінами останньої закупівлі і вносять до системи «Моніторинг» Аналіз ТЕО.
5.9. За результатами розгляду Аналізу ТЕО на відповідність контрольним завданням МТЗ, ціни найбільш економічно вигідної пропозиції очікуваній вартості закупівлі Департаментом МТЗ через ПС «Моніторинг» надаються відповідні висновки.
По закупівлях, що здійснюється регіональними філіями самостійно, в ПС «Моніторинг» проміжний розгляд Аналізу ТЕО здійснюється службою матеріально-технічного забезпечення в частині відповідності плановим обсягам та ініціатора проведення процедури закупівлі (відповідального за цінову роботу) щодо цінової кон’юнктури.
Відповідальні за надання висновків щодо рівня цін в системі моніторинг визначаються наказом регіональної філії/філії.
Загальний строк розгляду Департаментом МТЗ не може перевищувати
4-х робочих днів з дня надходження.
5.10. У випадках перевищення вартості найбільш економічно вигідної ПКТ над очікуваною вартістю ініціюється засідання постійно діючої комісії з розгляду матеріалів щодо закупівель матеріально-технічних ресурсів (далі - Комісія) для розгляду та прийняття відповідних рішень…».
Враховуючи вищезазначене очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до наказу №107-Ц від 26.02.2016 на підставі отриманих комерційних пропозицій, а саме від ТОВ ВКП "ЕСКО", Україна ( ЕДРПОУ:22579667) та ПП Майстерно, Україна ( ЕДРПОУ:39916192) та з врахуванням останньої закупівлі, яка була в листопаді 2019 року.
Оскільки ініціатором закупівлі була служба колії, службою організації та проведення закупівель листом від 11.01.2020 р. № НХ-04/116 було направлено звернення до них, щодо надання детальних технічних характеристик на закупівлю різака газового та апарату зварювального «ПАТОН» або еквівалент.
Листом від 27.01.2020 р. № П-6/338 були надані технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розміру витрат, які відображені в додатку 1 тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного моніторингу Державною аудиторською службою України 02.04.2021 р. в системі електронних закупівель оприлюднений висновок по процедурі закупівлі «42660000-0 Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (різак газовий, апарат зварювальний "ПАТОН" (або еквівалент)», оголошення № UA-2020-07-10-000445-b. Зазначеним Висновком встановлено зобов'язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до Специфікованих планів самостійного матеріально – технічного забезпечення по обладнанню на 2021 рік була передбачена закупівля «Код за ДК 021:2015 – 42660000-0 Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (різак газовий, апарат зварювальний «ПАТОН» (або еквівалент) по господарству служби колії. 29.07.2020 року було оголошено закупівлю на загальну суму 594 192,96 грн. з ПДВ. Згідно протокольного рішення розгляду тендерних пропозицій на закупівлю від 26.08.2020 № 419/2 переможцем було визнано ТОВ «Київзварювання» з ціновою пропозицією 557 368,50 грн. з ПДВ. Оскільки ініціатором закупівлі є виробничі підрозділи служби колії листом від 06.08.2020 № НХ-04/2981 було направлено лист, щодо розгляду технічних характеристик на відповідність встановленим у додатку 1 тендерної документації. Листом від 12.08.2020 надано відповідь, що відхилень не виявлено від технічних характеристик, що пропонуються учасником. Хочемо зазначити, що згідно додаткової угоди від 30.12.2020 №2 до договору №ПЗ/НХ-20680/НЮ відвантажень не було. Термін дії додаткової угоди складав до 31.03.2021р., що на сьогоднішній день сплив. Укладання додаткової угоди на подовження терміну дії договору не укладалося. Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» зобов’язується здійснювати заходи щодо недопущення недоліків у подальшій роботі, та в подальшому при здійсненні закупівель не допускати порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

2021-04-09 12:50:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ" 534 650,70
UAH з ПДВ
534 650,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЗВАРЮВАННЯ" 557 368,50
UAH з ПДВ
557 368,50
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ШУЛЬГА ЄВГЕНІЙ РУСЛАНОВИЧ 573 660,00
UAH з ПДВ
573 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 10:30
Електронний підпис
05 серпня 2020 10:12
Паспорт Зубков В.П..pdf
05 серпня 2020 10:12
Ідент.код Зубков В.П..pdf
05 серпня 2020 10:12
Дод.7 згода з умовами.pdf
05 серпня 2020 10:12
Дод. 6 персдані.pdf
05 серпня 2020 10:12
Витяг з ЄДР 13.07.2020.pdf
04 серпня 2020 18:27
договор заверенный.pdf
04 серпня 2020 18:27
Договір Ренал-Зубков.pdf
04 серпня 2020 18:27
Видаткова.pdf
04 серпня 2020 17:36
Цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2020 17:36
Сертифікат Донмет.jpg

Публічні документи

28 серпня 2020 14:12
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:10
МВД.pdf
28 серпня 2020 14:10
ДПС.pdf
28 серпня 2020 14:10
11._Тендерна_пропозицiя.pdf
03 серпня 2020 17:29
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:22
Сертифікати Донмет.pdf
03 серпня 2020 17:21
Паспорт ПАТОН ЗРАЗОК.pdf
03 серпня 2020 17:21
Паспор Донмет ЗРАЗОК.pdf
03 серпня 2020 17:21
Дилерство Донмет.pdf
03 серпня 2020 17:21
Дилер ПАТОН.pdf
03 серпня 2020 17:21
Дилер КОПІЯ.pdf
03 серпня 2020 17:21
ГОСТ.pdf
03 серпня 2020 17:21
16._ВИПИСКА_з_ЕДР.pdf
03 серпня 2020 17:21
15._ВИПИСКА_ПДВ.pdf
03 серпня 2020 17:21
14._Статут.pdf
03 серпня 2020 17:21
13.1._Паспорт,_код.pdf
03 серпня 2020 17:21
11. Тендерна пропозиція.pdf
03 серпня 2020 17:21
1.1._Аналогiчнi_договори.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 19:32
витяг.pdf
04 серпня 2020 19:32
виписка1-2стр..pdf
04 серпня 2020 19:32
цінова.pdf
04 серпня 2020 19:32
лист згода.pdf
04 серпня 2020 19:32
додаток7.pdf
04 серпня 2020 19:32
довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЗВАРЮВАННЯ"

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ШУЛЬГА ЄВГЕНІЙ РУСЛАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ"
#2269823153
Відхилено 534 650,70
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 10:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЗВАРЮВАННЯ"
#40110828
Переможець 557 368,50
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 10:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 10:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЗВАРЮВАННЯ"
#40110828
557 368,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 14:14
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:01
20680 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:01
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 11:05
ДУ київзварювання.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 11:05
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 15:45
київзварювання.pdf укладений
18 вересня 2020 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НХ-20680/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НХ-20680/НЮ-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НХ-20680/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НХ-20680/НЮ-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 508 469,70
UAH (в тому числі ПДВ 84 744,95 UAH)