Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стілець учнівський
Очікувана вартість
59 400,00 UAH
UA-2020-07-10-000246-a af7be78f1ab04784b8e7f2361d058a2d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудіян Станіслав Анатолійович

+380576151979 pr.zachepilovkaotg@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Зачепилівської селищної ради Зачепилівсього району Харківської області
Код ЄДРПОУ: 41887522
Місцезнаходження: 64401, Україна , Харківська обл., Зачепилівка, вул. Паркова, буд. 21
Контактна особа: Рудіян Станіслав Анатолійович
+380576151979
pr.zachepilovkaotg@dniokh.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:56
Очікувана вартість: 59 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Адреса Замовника: 64401, Україна, Харківська обл., Зачепилівський район, смт. Зачепилівка, ВУЛИЦЯ Паркова, будинок 21; код ЄДРПОУ 41887522; Категорія Замовника - п.3 ч.4. ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі); вид закупівлі (товари) Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 шт
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64401, Україна, Харківська область, Зачепилівка, вул. Центральна 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
12 шт
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64420, Україна, Харківська область, Леб’яже, вул. Центральна 140
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
5 шт
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64433, Україна, Харківська область, Сомівка, вул. Центральна 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
15 шт
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64440, Україна, Харківська область, Бердянка, вул. 14 Гв. Стрілецької дивізії 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
15 шт
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64423, Україна, Харківська область, Миколаївка, вул. Харківська 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
6 шт
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64431, Україна, Харківська область, М. Орчик, вул. Садова 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 15:01
Перелiк_змiн_стiл_цi_НУШ.docx
17 липня 2020 15:01
ТД_стiл_цi_НУШ_Нова_редакцiя.doc
10 липня 2020 09:37
ТД стільці НУШ.docx
17 липня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 15:01
Перелiк_змiн_стiл_цi_НУШ.docx
17 липня 2020 15:01
ТД_стiл_цi_НУШ_Нова_редакцiя.doc
10 липня 2020 09:37
ТД стільці НУШ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЗАНОВА ЛІДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 59 400,00
UAH з ПДВ
59 070,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна 59 350,00
UAH з ПДВ
59 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЗАНОВА ЛІДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЗАНОВА ЛІДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2217301305
Переможець 59 070,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 13:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЗАНОВА ЛІДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2217301305
59 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 21:56
Договір укладений
19 січня 2021 21:55
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 14:01
111.jpg зміни до договору
31 серпня 2020 13:57
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 14:15
Договір укладений
14 серпня 2020 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.4 частиною пятою ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", відповідно до п. 11.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 59 070,00
UAH