Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

здійснення авторського нагляду по об’єкту: «Реконструкція ділянки каналізаційного колектора Д=600 мм від Столичного шосе, 33 до вул. Підбірна, 17 в Голосіївському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (ДК 021:2015 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами)
Очікувана вартість
98 898,00 UAH
UA-2020-07-09-008702-c 4efd750e3b844d70895222fede7d2b14
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Комелева

+380442007310 komeleva.kvk.kapstroy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Ірина Комелева
+380442007310
komeleva.kvk.kapstroy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 19:49
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 98 898,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 494,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – 7,5 місяця, в т.ч. підготовчий період 0,5 місяця.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
здійснення авторського нагляду по об’єкту: «Реконструкція ділянки каналізаційного колектора Д=600 мм від Столичного шосе, 33 до вул. Підбірна, 17 в Голосіївському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (ДК 021:2015 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03131, Україна, м. Київ, Київ, від Столичного шосе, 33 до вул. Підбірна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов договору (Додаток 2 до цього оголошення) 2.4. Розрахунки за виконані Роботи проводяться Замовником на підставі Акту здачі-приймання виконаних Робіт. Строк розрахунків - протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дня підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних Робіт. 2.5. Розрахунки за Договором Замовник здійснює в національній валюті України - гривні, шляхом безготівкового перерахування необхідних грошових коштів на банківський рахунок Виконавця. 2.6. При виявленні у розрахунках за виконані Роботи у Актах здачі-приймання виконаних Робіт, які були відповідно оформлені та оплачені за попередні періоди, безперечних помилок та порушень чинного порядку визначення вартості Робіт, вартість виконаних Робіт підлягає уточненню з моменту виявлення зазначених помилок. 2.7. Виконання та оплата додаткових Робіт, непередбачених даним Договором, здійснюється лише на підставі Додаткової угоди до даного Договору, підписаної Сторонами. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 19:49
KVK зміни до РП_2020 with 09.07.2020_spr_aftor_stol.xls
09 липня 2020 19:49
pДодаток_2.pdf
09 липня 2020 19:49
pОголошення_автор 3.pdf
09 липня 2020 19:49
pДодаток_1_до_оголошення.pdf
10 липня 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 19:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 19:49
KVK зміни до РП_2020 with 09.07.2020_spr_aftor_stol.xls
09 липня 2020 19:49
pДодаток_2.pdf
09 липня 2020 19:49
pОголошення_автор 3.pdf
09 липня 2020 19:49
pДодаток_1_до_оголошення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛІФАНОВ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" 98 898,00
UAH з ПДВ
98 898,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 09:22
Електронний підпис
17 липня 2020 09:20
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛІФАНОВ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛІФАНОВ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
#1775623013
Переможець 98 898,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 13:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 13:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛІФАНОВ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
#1775623013
98 898,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2021 16:55
Звіт_виконання_договору_Столичне.docx укладений
04 серпня 2021 16:52
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 12:23
Договр.pdf укладений
23 липня 2020 12:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 98 898,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 483,00 UAH)