Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Кролевецька центральна районна лікарня" Кролевецької районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02007549 |
Місцезнаходження: | 41300, Україна , Сумська обл., місто Кролевець, бульвар Шевченка,57 |
Контактна особа: |
Бурименко Світлана Володимирівна +380545351533 Krol_crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 17:32 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 17:32 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 13:20 |
Очікувана вартість: | 771 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 717,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2020 17:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 17:28 |
Додаток 3 (6).docx | |
09 липня 2020 17:28 |
Додаток 2..docx | |
09 липня 2020 17:28 |
Додаток 1 (1).docx | |
09 липня 2020 17:28 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-07-000004 ● eed5c9750ff7415d9d21bcdede3c6f31
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2020 10:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.08.2020 № 30
Суми
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 07.08.2020 №30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-07-09-008297-c 09.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Щодо порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. На дату 27.08.2020 на майданчиках і в системі Prozorro не реалізована технічна можливість внесення інформації в оголошення про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Замовником у зв’язку з відсутністю такої технічної можливості дану інформацію внесено в п. 7 розділу 1 Тендерної документації (Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції). 2. Щодо порушення у додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасниками торгів у складі тендерної пропозиції інформації у довільній формі або за примірною формою, що підтверджує відсутність підстав, визначених у частинах першій (крім пунктів 1 та 7) і другій статті 17 Закону, що суперечить вимогам частини третьої статті 17 Закону. Замовником підготовлена тендерна документація у відповідності до законодавства. Оскільки при складанні тендерної документації потрібно враховувати не тільки вимоги ст. 17 Закону а також і вимоги ст. 22 Закону. Зокрема в п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Дана норма вказує на те, що тендерна документація повинна містити інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям і вимогам, а отже і підтвердженням відповідності згідно статті 17 Закону. Разом з цим стаття 17 Закону не містить інформацію про спосіб підтвердження учасником відсутності підстав для відмови згідно статті 17 Закону. Згідно з частиною 3 статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Відповідно до частини 4 статті 17 Закону Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Тобто стаття 17 чітко встановлює підтвердження якої інформації замовник не має права встановлювати, а саме щодо відсутності підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, а також встановлює необхідність підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, а про спосіб підтвердження відповідності учасника іншим пунктам мова не йдеться. Враховуючи вищевикладене можна дійти висновку, що в п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону передбачає необхідність встановлення в тендерній документації інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників згідно частини першої та другої статті 17 Закону. Отже на вимогу даної статті замовником і встановлено вимогу щодо надання учасниками торгів у складі тендерної пропозиції інформації у довільній формі або за примірною формою, що підтверджує відсутність підстав, визначених у частинах першій (крім пунктів 1 та 7) і другій статті 17 Закону.
2020-08-27 14:51:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів)
Ризики, що спрацювали
RISK2-17_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" |
546 098,83
UAH з ПДВ
|
546 098,83
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОДОРОЖНИК СУМИ" |
719 934,85
UAH з ПДВ
|
675 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Малахов Сергій Миколайович |
726 887,10
UAH з ПДВ
|
676 887,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Відхилено |
546 098,83
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 15:40
|
ТОВ "ПОДОРОЖНИК СУМИ" #41977720 |
Відхилено |
675 000,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 15:47
|
ФОП Малахов Сергій Миколайович #2659213275 |
Переможець |
676 887,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 20:57
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 12:28
|
Ду1 Малахов С.М..pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 17:22
|
ДОГОВІО ЛІКИ.pdf | укладений |
10 серпня 2020 17:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі та ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 210-08/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |