Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи та шафи для документів
Очікувана вартість
161 000,00 UAH
UA-2020-07-09-006152-c 887058738d4f4ac1a5d50329adde5c8e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Іосіфова

+380931971277 iosifova.vika.vv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ)
Код ЄДРПОУ: 43315602
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пров. Музейний, буд. 2-Д
Контактна особа: Вікторія Іосіфова
+380931971277
iosifova.vika.vv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 14:50
Очікувана вартість: 161 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 805,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 штуки
Столи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
32 штуки
Шафи для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДПОСТАЧ" 78 920,00
UAH з ПДВ
78 115,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" 95 103,00
UAH з ПДВ
78 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Кассоне" 112 028,40
UAH з ПДВ
112 028,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОЛЬВІЯ" 125 910,00
UAH з ПДВ
125 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБРИС-КОМ" 160 956,00
UAH з ПДВ
158 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 14:03
Dov Ust BP 050820.p7s
07 серпня 2020 14:02
Dov Ust BP 050820.pdf
06 серпня 2020 09:54
Електронний підпис
06 серпня 2020 09:52
Пропозиція оновлена.pdf
06 серпня 2020 09:52
довідка2.pdf
06 серпня 2020 09:52
довідка1.pdf
06 серпня 2020 09:52
Dovidka_20195534390520772244.pdf.p7s
06 серпня 2020 09:52
Dovidka_20195534390520772244.pdf
31 липня 2020 19:43
Електронний підпис
31 липня 2020 19:42
договора підписані.pdf
24 липня 2020 15:57
Електронний підпис
24 липня 2020 15:57
проект договору.pdf
24 липня 2020 15:57
технічна.pdf
24 липня 2020 15:57
тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 15:57
статут1.pdf
24 липня 2020 15:57
санкції.pdf
24 липня 2020 15:57
працівники.pdf
24 липня 2020 15:57
обладнання.pdf
24 липня 2020 15:57
наказ.pdf
24 липня 2020 15:57
лист згода.pdf
24 липня 2020 15:57
довкілля.pdf
24 липня 2020 15:57
гарантія ст.17.pdf
24 липня 2020 15:57
витяг.pdf
24 липня 2020 15:57
витяг з реєстру.pdf
24 липня 2020 15:57
висновки.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 19:38
Електронний підпис
24 липня 2020 19:37
Тендерна пропозиція.PDF
24 липня 2020 19:37
Проект Договору.PDF(1).p7s
24 липня 2020 19:37
Проект Договору.PDF
24 липня 2020 19:37
Витяг з ЄДР від 13.01.20.PDF
24 липня 2020 19:37
висновок СЕЕ (клей).pdf

Публічні документи

24 липня 2020 10:27
Електронний підпис
24 липня 2020 10:26
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 липня 2020 10:26
Св.ПДВ КАССОНЕ.pdf
24 липня 2020 10:26
Cassone_UA_Меблі_Офіси.pdf
24 липня 2020 10:26
Проєкт Договору.pdf

Публічні документи

25 липня 2020 17:41
Електронний підпис
25 липня 2020 17:34
Договір №10.pdf
25 липня 2020 17:16
лист_згода.pdf
25 липня 2020 17:16
довідка фахівців.pdf
25 липня 2020 17:16
довідка ст.17.pdf
25 липня 2020 17:16
довідка договір.pdf
25 липня 2020 17:16
тех_умови.pdf
25 липня 2020 17:16
пропозиція.pdf
25 липня 2020 17:16
проект_договору.pdf
25 липня 2020 17:16
Статут.pdf
25 липня 2020 17:16
документи.pdf
25 липня 2020 17:16
Витяг_2020.pdf
25 липня 2020 17:16
висновок СЕЕ (клей).pdf

Публічні документи

24 липня 2020 20:16
Електронний підпис
24 липня 2020 20:16
11 Вимоги до товару.pdf
24 липня 2020 10:31
Електронний підпис
24 липня 2020 10:30
8 Проект-Договору.pdf
24 липня 2020 10:30
7 Обробка-даних.pdf
24 липня 2020 10:30
6 Свидоцтво-ПДВ.pdf
24 липня 2020 10:30
5 повноваження-особи.pdf
24 липня 2020 10:30
4 Установчи.pdf
24 липня 2020 10:30
4 Статут.PDF
24 липня 2020 10:30
4 Опис документив.PDF
24 липня 2020 10:30
3 Договор+Накладна2.PDF
24 липня 2020 10:30
3 Договор+Накладна1.PDF
24 липня 2020 10:30
3 Видгук.pdf
24 липня 2020 10:30
2 Материальна-база.pdf
24 липня 2020 10:30
11 Якисть-товару.pdf
24 липня 2020 10:30
11 Сертификати.pdf
24 липня 2020 10:30
1 Працивники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДПОСТАЧ"

ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"

ТОВ "Кассоне"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОЛЬВІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБРИС-КОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БУДПОСТАЧ"
#32339982
Переможець 78 115,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 15:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 17:30

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ № 398 засідання тендерного комітету Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) від «31» липня 2020 року м. Київ 13:30 ПРИСУТНІ: Голова тендерного комітету: Руслан Лапанашвілі Заступник голови тендерного комітету: Дмитро Струць Члени тендерного комітету: Іван Подолянко, Олександр Сірий, Олег Бабенко, Дмитро Матросов Секретар тендерного комітету: Віталій Данчук ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд питання щодо усунення Учасником невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією ДК 021:2015 39120000-9 «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» (столи та шафи для документів). СЛУХАЛИ: 1. Голову тендерного комітету Руслана Лапанашвілі, який повідомив, що під час проведення закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 39120000-9 «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» (столи та шафи для документів) на електронному майданчику «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-09-006152-c), тендерні пропозиції були подані наступними Учасниками: 1. Приватне підприємство «БУДПОСТАЧ» (цінова пропозиція – 78 115,00 грн.); 2. Фізична особа-підприємець «КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ» (цінова пропозиція – 78 900,00 грн.); 3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Кассоне» (цінова пропозиція – 112 028,40 грн.); 4. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ОЛЬВІЯ» (цінова пропозиція – 125 910,00 грн.). 5. Товариство з обмеженою відповідальністю «АБРИС-КОМ» (цінова пропозиція – 158 000,00 грн.). За результатами проведення аукціону електронною системою було визначено пропозицію Приватне підприємство «БУДПОСТАЧ» (далі – ПП «БУДПОСТАЧ») як найбільш економічно вигідну. Відповідно до частини дев’ятої ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Тендерний комітет встановив, що в тендерній пропозиції ПП «БУДПОСТАЧ» виявлено невідповідність, а саме: - Відповідно до пункту 3 таблиці №1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини 2 статті 16 Закону)» Додатку № 1 до тендерної Документації, Учасник ПП «БУДПОСТАЧ» повинні надати «Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору за останні 2 роки з поставки товарів, які є предметом закупівлі, разом з документальним підтвердженням про його виконання (скан-копія договору, видаткових накладних та лист-відгук від організації). Документи повинні бути підписані власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчені нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису». ПП «БУДПОСТАЧ» надали в складі своєї тендерної Документації: Довідку «Про досвід виконання аналогічного договору» № 23 від 22.07.2020 р.; Відгук № 6-0 від 17.07.2020 р.; скан-копії Договора поставки № 092 від 04.12.2019 р., і Договора поставки № 089 від 04.12.2020 р. без належного засвідчення (відсутній підпис уповноваженої особи на скан-копіях Договорів поставки). У зв’язку з вищезазначеним, голова тендерного комітету запропонував надати можливість Учаснику ПП «БУДПОСТАЧ», згідно пункту 16 статі 29 Закону «Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель», надати можливість усунути помилки відповідно до частини 9 статті 26 Закону «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Голова тендерного комітету Руслан Лапанашвілі запропонував провести голосування з даного питання. Результати голосування: Руслан Лапанашвілі – «за»; Дмитро Струць – «за»; Іван Подолянко – «за»; Олександр Сірий – «за»; Олег Бабенко – «за»; Дмитро Матросов – «за»; Віталій Данчук – «за»; Щодо данного питання, винесеного на голосування, тендерний комітет проголосував одноголосно «за». ВИРІШИЛИ: 1. Направити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику ПП «БУДПОСТАЧ», в термін що не перевищує термін, який зазначений в частини 9 статті 26 Закону. 3. Секретарю комітету направити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно Закону. О 13:50 засідання тендерного комітету було завершено. СКЛАД ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ: Голова тендерного комітету, заступник начальника Управління - начальник відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Руслан Лапанашвілі Заступник голови тендерного комітету: заступник начальника Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Дмитро Струць Заступник начальника Управління - начальник відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Іван Подолянко Начальник відділу господарського забезпечення Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Олександр Сірий Завідувач сектору з питань запобігання і виявлення корупції Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Олег Бабенко Головний спеціаліст Центрального відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Дмитро Матросов Секретар тендерного комітету, головний спеціаліст відділу господарського забезпечення Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Віталій Данчук

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДПОСТАЧ"
#32339982
78 115,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:05
договір № 304-08-20-Т 78 115,00 - столи.docx укладений
04 січня 2021 11:05
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 11:27
Договір № 304-08-20-Т.pdf укладений
19 серпня 2020 11:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 78 115,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 019,17 UAH)