Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (Ремонт будівлі СЕРБ КС-19 Бар Барського ЛВУМГ)
Other building completion work (Repair of the building of service exploitation repair base at Gas-compressor station 19 Bar of Bar Gas Pipeline Management Directorate)
Очікувана вартість
5 191 985,00 UAH
UA-2020-07-09-005512-c 91252ff507df43e39f68c1724840145b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філоненко Сергій Леонідович

+38044-239-77-59 FILONENKO-SL@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Філоненко Сергій Леонідович
+38044-239-77-59
FILONENKO-SL@TSOUA.COM
Додаткові контактні особи: Ажгіреєва Олена Вадимівна
+38044-239-78-15
AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Filonenko Serhii
+38044-239-77-59
FILONENKO-SL@TSOUA.COM
Additional contacts: Azhgireeva Olena
+38044-239-78-15
AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 липня 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 17:30
Початок аукціону: 15 вересня 2020 12:15
Очікувана вартість: 5 191 985,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 919,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 155000 UAH
Publication date: 09 липня 2020 14:41
Enquiries until: 31 липня 2020 17:30
Complaints submission until: до 06 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 серпня 2020 17:30

Information

Estimated total value: 5 191 985 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 51 920 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-06-26-001973-a, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Ремонт будівлі СЕРБ КС-19 Бар Барського ЛВУМГ». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-06-26-001973-a, in accordance with quality and technical specifications purchase. Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. Evaluation criteria - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ремонт будівлі СЕРБ КС-19 Бар Барського ЛВУМГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Repair of the building of service exploitation repair base at Gas-compressor station 19 Bar of Bar Gas Pipeline Management Directorate
CPV: 45450000-6
Період постачання: по 10 серпня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія На підставі актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-23-000057 ● 13da7de86efe4818abfedcff5fb747c1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2021 14:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.07.2021 № 247

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-07-09-005512-c 09.07.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-29 10:28:33

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі інших завершальних будівельних робіт (Ремонт будівлі СЕРБ КС-19 Бар Барського ЛВУМГ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-09-005512-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-03 15:52:40

Інші завершальні будівельні роботи (Ремонт будівлі СЕРБ КС-19 Бар Барського ЛВУМГ)

Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, 01.01.2020 ТОВ «Оператор ГТС України» (далі – Товариство) відповідно до вимог Порядку передачі на праві господарського відання об’єктів права державної власності, що використовуються у процесі провадження діяльності з транспортування природного газу магістральними трубопроводами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2019 № 942, отримало на праві господарського відання майно, що перебуває в державній власності та використовується у процесі провадження діяльності з транспортування природного газу магістральними трубопроводами, зокрема об'єкти нерухомого майна – складові газотранспортної системи (магістральні газопроводи та споруди на них, компресорні, газорозподільні та газовимірювальні станції, виробничі та адміністративні споруди тощо).
Для приведення технічного стану будівлі СЕРБ КС-19 у відповідність до вимог чинних нормативних документів та підтримання експлуатаційних показників вказаної будівлі з метою виконання виробничих програм на 2020-2021 рік Товариство здійснило закупівлю послуг: Інші завершальні будівельні роботи (Ремонт будівлі СЕРБ КС-19 Бар Барського ЛВУМГ). Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно кошторисного розрахунку, на підставі затвердженого в установленому порядку дефектного акту.
2. По другому питанню, Товариство є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції / пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Згідно з частиною четвертою зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-09-005512-c від 17 серпня 2021 року, що проводився ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ Згідно Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-09-005512-c від 17 серпня 2021 року: 1. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). 2. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «А ГРУП» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. 3. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БК «ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС», ТОВ «ІНТЕЗА-ГРУП», ТОВ «АЛЬЯНС-ТРАНСБУДСЕРВІС» та ТОВ «РУТЕНІЯ» своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено. 1. Щодо порушення частини восьмої статті 12 Закону Замовник не погоджується з висновком ДАСУ щодо порушення Замовником частини восьмої статті 12 Закону, а саме Замовник встановив у тендерній документації вимогу щодо можливості надання документів у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону. У відповідності до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. У відповідності до частини першої статті 205 ЦК України правочин може вчинятися в письмовій (електронній) формі. Використовуючи аналогію закону (стаття 8 ЦК України), приходимо до висновку, що усі документи, які надаються сторонами з метою укладання правочину та на його виконання, можуть надаватися як у письмовій, так і у електронній формі. Відповідно до частини восьмої 8 статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, а не під час укладання договору про закупівлю. Для належного інформування переможця торгів щодо документів, необхідних для укладання договору про закупівлю, у Додатку 3 до тендерної документації міститься інформаційне повідомлення про необхідність надання переможцем торгів в письмовому та/або електронному вигляді та/або через електронну систему закупівель копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності. Отже, переможець за власним вибором може надати копію ліцензії як у письмовій, так і у електронній формі, тобто жодним чином не обмежений Замовником щодо форми подачі документів. При цьому ненадання переможцем копії ліцензії у письмовій формі не тягне за собою відхилення його тендерної пропозиції. Крім того, сама по собі можливість надання документів у паперовій формі не є вимогою тендерної документації у розумінні Закону. З огляду на викладене вище, вважаємо, що порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону відсутні. 2. Щодо порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону У Висновку зазначено про встановлення порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а саме учасником ТОВ «А ГРУП» у складі своєї тендерної пропозиції не надано оригіналу та/або електронної копії та/або сканованої копії оцінки відповідності потенційного контрагента, чим не дотримано вимог пункту 3 додатку 2 тендерної документації. Замовник здійснює розгляд тендерних пропозицій у відповідності до статті 31 Закону. У відповідності до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Законодавством не передбачена вимога щодо надання учасниками заповненої форми Додатку 5 до тендерної документації. Отже, ненадання такої інформації учасником або її надання у невідповідній чи неповній формі не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника у відповідності до статті 31 Закону. Крім того, в п. 7 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до частини третьої статті 22 Закону, не вимагається. Замовник встановив у Додатку 2 до тендерної документації вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника оригіналу та/або електронної копії та/або сканованої копії Оцінки відповідності потенційного контрагента згідно форми, наведеній в Додатку 5 до тендерної документації. При цьому було вказано, що учасник має право не зазначати інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Учасник – ТОВ «А ГРУП» у складі своєї тендерної пропозиції надав заповнену форму Опитувальника контрагента – юридичної особи, яка за своїм змістом відповідає формі Додатку 5 до тендерної документації. В Опитувальнику контрагента – юридичної особи учасник зазначив усю інформацію, яку мав намір надати, крім інформації, яка є публічною і може бути перевірена замовником у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, і цієї інформації Замовнику було достатньо для прийняття рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ «А ГРУП» до аукціону. Крім того, допущення ТОВ «А ГРУП» до аукціону не виплинуло на визначення переможця процедури закупівлі, не призвело до порушення принципів здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону, оскільки мало наслідком підвищення рівня конкуренції серед учасників процедури закупівлі. Отже, в діях Замовника щодо допущення тендерної пропозиції ТОВ «А ГРУП» до аукціону відсутні порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. З урахуванням вищезазначеного Замовник аргументовано не погоджується з висновком від 17.08.2021 про результати моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-09-005512-c Висновок від 17.08.2021 про результати моніторингу закупівлі UA-2020-07-09-005512-c буде оскаржено Замовником до суду у передбачений Законом строк, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.

2021-08-26 16:40:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Номер позовної заяви №ТОВВИХ-21-9582 від 01.09.2021. Номер впровадження та дату відкриття впровадження в суді буде додатково оприлюднено в електронній системі закупівель після отримання цієї інформації замовником (за наявності такої можливості в електронній системі закупівель для замовника).
Дата публікації: 02 вересня 2021

Документи:

02 вересня 2021 10:09
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 вересня 2020
UA-2020-07-09-005512-c91252ff507df43e39f68c1724840145b
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп"" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 17:14
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Рутенія" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 17:13

Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 13:33
Електронний підпис
25 вересня 2020 13:32
Протокол НР.7Z
25 вересня 2020 13:32
Наказ Фролова Ю.М.7Z
25 вересня 2020 13:32
Лист для клієнті1.7z
25 вересня 2020 13:32
Гарантія 8700-20.7z
25 вересня 2020 13:31
Витяг із Статуту.7z
25 вересня 2020 13:31
Банківська ліцензі1.7z
23 вересня 2020 13:49
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:47
кошторис.pdf.p7s
23 вересня 2020 13:47
кошторис.pdf
23 вересня 2020 13:47
127.imd
21 вересня 2020 16:27
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:33
погодження засновника.pdf
21 вересня 2020 15:33
Копія статуту, опис.pdf.p7s
21 вересня 2020 15:33
Копія статуту, опис.pdf
21 вересня 2020 15:32
контракт з директором.pdf.p7s
21 вересня 2020 15:32
контракт з директором.pdf
21 вересня 2020 15:32
довідка ст. 17.pdf.p7s
21 вересня 2020 15:32
довідка ст. 17.pdf
21 вересня 2020 15:32
довідка пояснення.pdf.p7s
21 вересня 2020 15:32
довідка пояснення.pdf
21 вересня 2020 15:31
Довідка кор юр особа.zip
21 вересня 2020 15:31
Довідка кор фіз особа.zip
21 вересня 2020 15:31
довідка ДПІ.pdf
21 вересня 2020 15:31
довідка ДПІ.pdf.p7s
21 вересня 2020 15:31
Dovidka_20251593470920502392.pdf.p7s
21 вересня 2020 15:31
Dovidka_20251593470920502392.pdf
07 серпня 2020 11:10
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:10
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:03
форма оцінки.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
форма оцінки.pdf
07 серпня 2020 11:03
тех завдання.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
тех завдання.pdf
07 серпня 2020 11:03
ст. 17.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
ст. 17.pdf
07 серпня 2020 11:03
протокол призначення.pdf
07 серпня 2020 11:03
Протокол НР.7Z
07 серпня 2020 11:03
проект договору.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
проект договору.pdf
07 серпня 2020 11:03
погодження засновника.pdf
07 серпня 2020 11:03
Наказ Фролова Ю.М.7Z
07 серпня 2020 11:03
ліцензія з додатком В+.pdf
07 серпня 2020 11:03
лист підтвердження.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
лист підтвердження.pdf
07 серпня 2020 11:03
лист підтвердження 1.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
лист підтвердження 1.pdf
07 серпня 2020 11:03
Лист для клієнтів.7z
07 серпня 2020 11:03
лист відгук Дергачі.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
лист відгук Дергачі.pdf
07 серпня 2020 11:03
Лист - відгук ВРТП.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
Лист - відгук ВРТП.pdf
07 серпня 2020 11:03
копія Статуту_11-20.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
копія Статуту_11-20.pdf
07 серпня 2020 11:03
копія Статуту_1-10.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
копія Статуту_1-10.pdf
07 серпня 2020 11:03
копія договору ВРТП.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
копія договору ВРТП.pdf
07 серпня 2020 11:03
контракт з директором.pdf
07 серпня 2020 11:03
захист довкілля.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
захист довкілля.pdf
07 серпня 2020 11:03
ДУ №1 ВРТП.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
ДУ №1 ВРТП.pdf
07 серпня 2020 11:03
ДОЗВІЛ.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
ДОЗВІЛ.pdf
07 серпня 2020 11:03
довідка код статуту.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
довідка код статуту.pdf
07 серпня 2020 11:03
довідка досвід роботи.pdf
07 серпня 2020 11:03
Гарантія 6761-20.7z
07 серпня 2020 11:03
гарантійний лист 1.1.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
гарантійний лист 1.1.pdf
07 серпня 2020 11:03
Витяг ПДВ.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
Витяг ПДВ.pdf
07 серпня 2020 11:03
Витяг із Статуту.7z
07 серпня 2020 11:03
без субпідрядників.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
без субпідрядників.pdf
07 серпня 2020 11:03
Банківська ліцензія.7z

Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 11:43
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:43
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:42
ПРОПОЗИЦІЯ.rar
10 серпня 2020 11:41
БГ.zip

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: а) Учасником в складі тендерної пропозиції подано договір (в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт) не в повному обсязі. Відсутні окремі сторінки договору, що у свою чергу порушує вимоги тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) п.2.1.1 частини 2 Розділу І додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) учасник повинен подати оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія договору/-ів* в повному обсязі з будівництва та/або ремонту будівель/споруд виробничого та/або невиробничого призначення. *Такий договір повинен містити усі додатки станом на дату укладання договору. При цьому такий договір може надаватись: - без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця; - без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані.

Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 12:45
Відгук Артідек.pdf
01 вересня 2020 12:45
Артідек Додаток 6.pdf
01 вересня 2020 12:45
Артідек Додаток 5.pdf
01 вересня 2020 12:45
Артідек Додаток 4.pdf
01 вересня 2020 12:45
Артідек Додаток 3.pdf
01 вересня 2020 12:45
Артідек Додаток 2.pdf
01 вересня 2020 12:45
Артідек Додаток 1.pdf
10 серпня 2020 16:16
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:16
Електронний підпис
10 серпня 2020 13:50
Листи та наказ № 42-44.pdf
10 серпня 2020 13:50
Довідки № 3-10.pdf
10 серпня 2020 13:50
Гарантійні листи № 19-31.pdf
10 серпня 2020 13:50
№41 Проект Договору.pdf
10 серпня 2020 13:50
№35 Договір ТПВ.pdf
10 серпня 2020 13:50
№17 Посвідчіння з ОП.pdf
10 серпня 2020 13:50
№16 ТРУДОВІ КНИЖКИ.pdf
10 серпня 2020 13:50
№ 15 Відгук Архідек.pdf

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: а) учасником накладено електронну печатку підприємства на тендерну пропозицію, замість ЕЦП/КЕП уповноваженої особи, згідно вимог якого тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 4 Додатку 2 цього Додатку. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) п.1 Розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 4 Додатку 2 цієї тендерної документації. У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або електронний цифровий підпис (ЕЦП), виданий відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 № 852-IV до набрання чинності Законом України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII», на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення.

Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 14:14
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:12
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:07
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:06
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:24
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:24
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:23
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:23
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:20
статут.pdf
10 серпня 2020 17:20
Свідоцтво 30.06.20.rar
10 серпня 2020 17:20
оцінка контрагента.pdf
10 серпня 2020 17:20
наказ про директора.pdf
10 серпня 2020 17:19
договір аналог 2.pdf
10 серпня 2020 17:19
договір аналог 1.pdf
10 серпня 2020 17:19
гарантійний лист.pdf
10 серпня 2020 17:19
відгук договори 1-2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп""

ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Рутенія"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" 4 245 057,53
UAH
4 021 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп"" 4 534 969,01
UAH
4 021 021,00
UAH
Документи
ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП" 4 836 087,16
UAH
4 192 080,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" 4 933 999,00
UAH
4 200 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Рутенія" 5 191 980,00
UAH
5 191 980,00
UAH
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 13:33
Електронний підпис
25 вересня 2020 13:32
Протокол НР.7Z
25 вересня 2020 13:32
Наказ Фролова Ю.М.7Z
25 вересня 2020 13:32
Лист для клієнті1.7z
25 вересня 2020 13:32
Гарантія 8700-20.7z
25 вересня 2020 13:31
Витяг із Статуту.7z
25 вересня 2020 13:31
Банківська ліцензі1.7z
23 вересня 2020 13:49
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:47
кошторис.pdf.p7s
23 вересня 2020 13:47
кошторис.pdf
23 вересня 2020 13:47
127.imd
21 вересня 2020 16:27
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:33
погодження засновника.pdf
21 вересня 2020 15:33
Копія статуту, опис.pdf.p7s
21 вересня 2020 15:33
Копія статуту, опис.pdf
21 вересня 2020 15:32
контракт з директором.pdf.p7s
21 вересня 2020 15:32
контракт з директором.pdf
21 вересня 2020 15:32
довідка ст. 17.pdf.p7s
21 вересня 2020 15:32
довідка ст. 17.pdf
21 вересня 2020 15:32
довідка пояснення.pdf.p7s
21 вересня 2020 15:32
довідка пояснення.pdf
21 вересня 2020 15:31
Довідка кор юр особа.zip
21 вересня 2020 15:31
Довідка кор фіз особа.zip
21 вересня 2020 15:31
довідка ДПІ.pdf
21 вересня 2020 15:31
довідка ДПІ.pdf.p7s
21 вересня 2020 15:31
Dovidka_20251593470920502392.pdf.p7s
21 вересня 2020 15:31
Dovidka_20251593470920502392.pdf
07 серпня 2020 11:10
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:10
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:03
форма оцінки.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
форма оцінки.pdf
07 серпня 2020 11:03
тех завдання.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
тех завдання.pdf
07 серпня 2020 11:03
ст. 17.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
ст. 17.pdf
07 серпня 2020 11:03
протокол призначення.pdf
07 серпня 2020 11:03
Протокол НР.7Z
07 серпня 2020 11:03
проект договору.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
проект договору.pdf
07 серпня 2020 11:03
погодження засновника.pdf
07 серпня 2020 11:03
Наказ Фролова Ю.М.7Z
07 серпня 2020 11:03
ліцензія з додатком В+.pdf
07 серпня 2020 11:03
лист підтвердження.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
лист підтвердження.pdf
07 серпня 2020 11:03
лист підтвердження 1.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
лист підтвердження 1.pdf
07 серпня 2020 11:03
Лист для клієнтів.7z
07 серпня 2020 11:03
лист відгук Дергачі.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
лист відгук Дергачі.pdf
07 серпня 2020 11:03
Лист - відгук ВРТП.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
Лист - відгук ВРТП.pdf
07 серпня 2020 11:03
копія Статуту_11-20.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
копія Статуту_11-20.pdf
07 серпня 2020 11:03
копія Статуту_1-10.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
копія Статуту_1-10.pdf
07 серпня 2020 11:03
копія договору ВРТП.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
копія договору ВРТП.pdf
07 серпня 2020 11:03
контракт з директором.pdf
07 серпня 2020 11:03
захист довкілля.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
захист довкілля.pdf
07 серпня 2020 11:03
ДУ №1 ВРТП.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
ДУ №1 ВРТП.pdf
07 серпня 2020 11:03
ДОЗВІЛ.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
ДОЗВІЛ.pdf
07 серпня 2020 11:03
довідка код статуту.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
довідка код статуту.pdf
07 серпня 2020 11:03
довідка досвід роботи.pdf
07 серпня 2020 11:03
Гарантія 6761-20.7z
07 серпня 2020 11:03
гарантійний лист 1.1.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
гарантійний лист 1.1.pdf
07 серпня 2020 11:03
Витяг ПДВ.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
Витяг ПДВ.pdf
07 серпня 2020 11:03
Витяг із Статуту.7z
07 серпня 2020 11:03
без субпідрядників.pdf.p7s
07 серпня 2020 11:03
без субпідрядників.pdf
07 серпня 2020 11:03
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

10 серпня 2020 11:43
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:43
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:42
ПРОПОЗИЦІЯ.rar
10 серпня 2020 11:41
БГ.zip

Публічні документи

01 вересня 2020 12:45
Відгук Артідек.pdf
01 вересня 2020 12:45
Артідек Додаток 6.pdf
01 вересня 2020 12:45
Артідек Додаток 5.pdf
01 вересня 2020 12:45
Артідек Додаток 4.pdf
01 вересня 2020 12:45
Артідек Додаток 3.pdf
01 вересня 2020 12:45
Артідек Додаток 2.pdf
01 вересня 2020 12:45
Артідек Додаток 1.pdf
10 серпня 2020 16:16
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:16
Електронний підпис
10 серпня 2020 13:50
Листи та наказ № 42-44.pdf
10 серпня 2020 13:50
Довідки № 3-10.pdf
10 серпня 2020 13:50
Гарантійні листи № 19-31.pdf
10 серпня 2020 13:50
№41 Проект Договору.pdf
10 серпня 2020 13:50
№35 Договір ТПВ.pdf
10 серпня 2020 13:50
№17 Посвідчіння з ОП.pdf
10 серпня 2020 13:50
№16 ТРУДОВІ КНИЖКИ.pdf
10 серпня 2020 13:50
№ 15 Відгук Архідек.pdf

Публічні документи

01 вересня 2020 14:14
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:12
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:07
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:06
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:24
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:24
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:23
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:23
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:20
статут.pdf
10 серпня 2020 17:20
Свідоцтво 30.06.20.rar
10 серпня 2020 17:20
оцінка контрагента.pdf
10 серпня 2020 17:20
наказ про директора.pdf
10 серпня 2020 17:19
договір аналог 2.pdf
10 серпня 2020 17:19
договір аналог 1.pdf
10 серпня 2020 17:19
гарантійний лист.pdf
10 серпня 2020 17:19
відгук договори 1-2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп""

ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Рутенія"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС"
#41718792
4 021 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 16:09
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2021 10:11
Дод_угода 1 від 27.07.2021 до договору 2010000047 від 02.10.2020р (1).pdf зміни до договору
29 липня 2021 10:11
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 09:26
Договір_2010000047 від 02.10.2020р.pdf укладений
06 жовтня 2020 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.ч.5.ст.41 (покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) та п.4.ч.5.ст.41 (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) і у відповідності до частини першої ст. 651, 653, 654 Цивільного Кодексу України, ст.188 Господарського Кодексу України та пунктом 13.6 Договору №2010000047 від 02.10.2020р. Зменшеня суми договору, пролонгація строку дії договору, внесення змін у додаток №1,2,3 до договору.
Номер договору про закупівлю: 2010000047
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2020 — 27 серпня 2021
Сума оплати за договором: 4 681 547,26
UAH (в тому числі ПДВ 780 257,88 UAH)