Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкційні матеріали - за кодом CPV ДК 021:2015 - 44110000-4 (Лінолеум, плінтус, куточки для плінтуса), в тому числі 2 Лоти: Лот 1 - Лінолеум Лот 2 - Плінтус, куточки для плінтуса
Очікувана вартість
485 215,00 UAH
UA-2020-07-09-004120-b ad2242932fec4f4387473c2e4a8556b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 485 215,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Конструкційні матеріали - за кодом CPV ДК 021:2015 - 44110000-4 (Лінолеум, плінтус, куточки для плінтуса), в тому числі 2 Лоти:
Лот 1 - Лінолеум
Лот 2 - Плінтус, куточки для плінтуса

6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Конструкційні матеріали - за кодом CPV ДК 021:2015 - 44110000-4 (Лінолеум, плінтус, куточки для плінтуса), в тому числі 2 Лоти:
Лот 1 - Лінолеум
Лот 2 - Плінтус, куточки для плінтуса

7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
Лот 1 - 2250м.кв.
Лот 2 – 1080 шт

8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: по лоту 1,2 - пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035.

9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 485 215,00 грн. з ПДВ.
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.07.2020 р. 18-00
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше).
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично.
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі
19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
22. Вид закупівлі – Відкриті торги.
23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

09 липня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 15:54
ТД (1).doc
09 липня 2020 15:54
додаток 5.docx
09 липня 2020 15:54
Додаток 3 (1).docx
09 липня 2020 15:54
Додаток 2 (1).docx
09 липня 2020 15:54
Додаток 1 (1).docx
09 липня 2020 15:54
Додаток 4.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Лінолеум
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 460 915,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 304,58 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 липня 2020 12:05
Закінчення: 28 липня 2020 12:56
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2250 м²
Лот 1 - Лінолеум
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26, Вознесенівський р-н
Дата доставки: 18 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІТІТРАНСПЛЮС" 459 000,00
UAH з ПДВ
451 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНТУР ОПТ ТОРГ" 456 300,00
UAH з ПДВ
429 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРСПЕКТРАЛЬЯНС" 460 890,00
UAH з ПДВ
439 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАЙС" 337 500,00
UAH з ПДВ
328 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС" 375 300,00
UAH з ПДВ
331 830,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 439 425,00
UAH з ПДВ
429 975,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОФБУДКОМПЛЕКТ 460 026,00
UAH з ПДВ
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 16:18
СЕСлінолеум.pdf
27 липня 2020 16:18
Статут.pdf
27 липня 2020 16:18
Тендерна пропозиція.pdf
27 липня 2020 16:18
МТБ + потужности.pdf
27 липня 2020 16:18
Договір.pdf
27 липня 2020 16:18
Довідка пункт 12 ч1ст17.pdf
27 липня 2020 16:18
Витяг ПДВ.pdf
27 липня 2020 16:18
Витяг ЄДР.pdf
27 липня 2020 16:18
Виписка.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 12:08
Електронний підпис
13 липня 2020 16:42
Електронний підпис
13 липня 2020 16:40
5.5 Витяг ПДВ.pdf
13 липня 2020 16:40
5.5 Виписка.pdf
13 липня 2020 16:40
5.1 Статут повністю.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 10:22
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:20
Довідка.zip
10 серпня 2020 10:20
Довідка(1).zip
10 серпня 2020 10:20
document.pdf
03 серпня 2020 16:47
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:46
Довідка ДФС(1).pdf
03 серпня 2020 16:45
public_doc.p7s
03 серпня 2020 16:39
Довідка ДФС.pdf
03 серпня 2020 16:39
Dovidka_20195418880280084022.pdf(1).p7s
03 серпня 2020 16:39
Dovidka_20195418880280084022(1).pdf
03 серпня 2020 16:39
2_Довідка про ліцензію.pdf
27 липня 2020 16:20
Електронний підпис
27 липня 2020 16:18
9_Реквізити.pdf
27 липня 2020 16:18
6_Виписка ЄДРПОУ.pdf
27 липня 2020 16:18
5_3_Істотні умови.pdf
27 липня 2020 16:18
5_1_Статут2019.pdf
27 липня 2020 16:18
4_6_Гарантійний лист.pdf
27 липня 2020 16:18
4_4_Cертифікат UA.GS.1.015-20.PDF
27 липня 2020 16:18
4_3 Дилерство.pdf
27 липня 2020 16:18
4_2_Паспорт Якості.pdf
27 липня 2020 16:18
4_1_Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 14:21
Електронний підпис
27 липня 2020 14:17
1 Пропозиція.PDF
27 липня 2020 14:17
2 мат-техн база Д2.PDF
27 липня 2020 14:16
14 Статут.PDF
27 липня 2020 14:16
15 наказ на призн.pdf
27 липня 2020 14:16
16 протокол.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 17:45
Електронний підпис
27 липня 2020 17:42
Електронний підпис
27 липня 2020 17:36
Електронний підпис
27 липня 2020 17:33
Висновок СЕС.pdf
27 липня 2020 17:33
Тендерна пропозиція.pdf
27 липня 2020 17:33
Довідка (ст.17).pdf
27 липня 2020 17:33
Довідка (довкілля).pdf
27 липня 2020 17:33
Гарантійний лист.pdf
27 липня 2020 17:33
19. Виписка (22.04.2020).pdf
27 липня 2020 17:33
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
27 липня 2020 17:33
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
27 липня 2020 17:33
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
27 липня 2020 17:33
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf

Публічні документи

27 липня 2020 15:53
Електронний підпис
27 липня 2020 15:48
Опис до Статуту.pdf
27 липня 2020 15:48
Додаток 5 . Договір_.pdf
27 липня 2020 15:48
Витяг ПДВ.pdf
27 липня 2020 15:48
Cертифікат UA.GS.1.015-20.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІТІТРАНСПЛЮС"

ТОВ "КОНТУР ОПТ ТОРГ"

ТОВ "УКРСПЕКТРАЛЬЯНС"

ТОВ "ТРАЙС"

ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ ПРОФБУДКОМПЛЕКТ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРАЙС"
#37733364
328 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 08:30
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 11:48
Договор Лот 1.pdf укладений
12 серпня 2020 11:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 328 320,00
UAH (в тому числі ПДВ 54 720,00 UAH)